Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som liker musikken deres?

Jeg er håpløst betatt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, fysj....

Bråk i mine øyre. :sjokkbla:

Skrevet

JA! Jeg har digget Rammstein i flere år nå, oppdaget dem etter tips fra en Kongsberg-fyr jeg kjente, og har vært rimelig hekta etter det.

Rammstein er ikke bare bråk! :)

:digge:

Skrevet

Nei, de har aldri vært favoritter for min del.

Skrevet

Skriver også under, selv om det i utgangspunktet ikke er min type musikk. Men det har et sånt driv at jeg ble helt betatt første gang jeg hørte dem. :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Rammstein er kjempekule de! Kjempefengende og samtidig megabarskt, og det at de synger på tysk gjør bare at det høres ekstra brutalt ut. ;)

Så de i København for ett år siden, og de ruler kjempemessig live også. Har til og med spilt coverlåt av dem live med bandet mitt i tillegg - med stor suksess ;)

Skrevet (endret)

Det finnes ingen bedre :) vært trofast fan siden sehnsucht kom ut, sett dem to ganger live og gleder meg vilt til de kommer tilbake etter pausen sin. Er kjempespent på Emigrate-prosjektet til Richard.

Endret av Teddy
Skrevet

Elsker Rammstein, trofast fan siden første album :) ! Sett dem fire ganger live, både her i Norge, København og London. Si hva man vil om musikken, men live er de ganske uoverkommelige ialle fall!!

Skrevet

Jeg er håpløst betatt

Me too. Ingenting er som en god dose Rammstein når jeg er gretten. Jeg opplever umiddelbart harmoni igjen.

Skrevet

Jeg er håpløst betatt

Pokker, jeg som trodde det var meg du var betatt av. :klaske::erter:

Skrevet

Ja, har vært det i en del år nå. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Liker musikken selv om tyskkunnskapen min gjør at jeg ikke skjønner alt hva de synger ;) Men synes de er litt harry da :rodme:

Jeg var på konsert noen år siden og da tente han på seg selv på scenen :ler:

Skrevet

Har opplevd at mange som sier at de "digger" metal liker Rammstein. Og så kjenner de ikke til noen andre metal-band. Det syns jeg er rart, og de blir veldig påtatt. Virker som det er litt "kult" å like dem.

Men for all del. :forvirret:

Skrevet

Broren min spilte en del Rammstein og jeg syntes det var helt ok, men den store aha-opplevelsen kom da jeg så Lilja 4-ever. Så nå er de en del av min daglige mp3-spilleliste :)

Skrevet

digger dem, klarte selvfølgelig å miste billetten min sist de var her i oslo :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...