Gå til innhold

Sopp uten andre symptomer enn utflod?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Mistenker sopp. De gangene jeg har hatt det før (flere år siden nå) har jeg fått skikkelig kløe og litt svie, og kan bare huske disse symptomene. Denne gangen merker jeg kun at utfloden er som en hvit, tørr klump noen ganger. Ingen kløe eller svie. Utfloden lukter heller ikke noe spesielt. Spørsmålet mitt er om det er vanlig med sopp uten andre symptomer enn endret utflod, og om man behøver behandle det om det ikke kjennes ubehagelig? Har ingen kjønnssykdommer… 

Anonymkode: 107a4...b84

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan prøve multigyn actigel for å se om det ordner opp i floraen uten at du trenger å bruke soppmidler. Jeg bruker den så fort jeg får litt sånn cottage cheese utflod, og får da tatt det før det blir en ordentlig soppinfeksjon. 

Anonymkode: 739cd...37d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan prøve multigyn actigel for å se om det ordner opp i floraen uten at du trenger å bruke soppmidler. Jeg bruker den så fort jeg får litt sånn cottage cheese utflod, og får da tatt det før det blir en ordentlig soppinfeksjon. 

Tusen takk for svar! Leste på nett at den kan brukes hver 3. dag om det er snakk om uønsket utflod? Hvor ofte bruker du den? Kan man ha samleie når man får denne typen utflod, eller gjør det gjerne bare ting verre?🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tusen takk for svar! Leste på nett at den kan brukes hver 3. dag om det er snakk om uønsket utflod? Hvor ofte bruker du den? Kan man ha samleie når man får denne typen utflod, eller gjør det gjerne bare ting verre?🙈

Du bør unngå samleie. Tror ikke multigyn actigel har noen maksdose, for man kan vel ikke ta overdose. Jeg har brukt den daglig i noen dager de periodene med ubalanse der nede.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du bør unngå samleie. Tror ikke multigyn actigel har noen maksdose, for man kan vel ikke ta overdose. Jeg har brukt den daglig i noen dager de periodene med ubalanse der nede.

Flott! Greit å ha en sånn stående. Tenker nå at det kan ha vært et engangstilfelle med utfloden, da den har vært helt normal i dag. Dersom det var sopp burde den vel ikke gå tilbake til normalen, men bli verre eventuelt? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flott! Greit å ha en sånn stående. Tenker nå at det kan ha vært et engangstilfelle med utfloden, da den har vært helt normal i dag. Dersom det var sopp burde den vel ikke gå tilbake til normalen, men bli verre eventuelt? 

Det skader ikke å se det an :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...