Hensatt Skrevet 6. juni #21 Del Skrevet 6. juni Grunnen til at man bør kutte ut/ned på shampoo er at såpe tørker ut håret og gjør det mer mottakelig for fett, svette osv. Noe som i grunn gir mening når man tenker etter. Rådene kommer fra min svigerinne som er frisør men som ikke selger hårprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #22 Del Skrevet 6. juni Vossabia sin shampo er fantastisk. Søk vossabia og kjøp den. Anonymkode: 9d4ee...3c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 7. juni #23 Del Skrevet 7. juni For meg har det fungert best å bare gi opp og vaske hver dag. Vasker på morgenen. Nå slipper jeg å irritere meg over fett hår. Jeg har prøvd alle triks i boka jeg også, inkludert å bare vaske en gang i uka. Det var en GRUSOM periode for håret mitt. Aldri mer. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 7. juni #24 Del Skrevet 7. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 23.57): Anonymkode: 0e316...240 Feil innlegg sitert Endret 7. juni av klarinetta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 7. juni #25 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 23.57): Zalo en gang per mnd Anonymkode: f9133...395 Du tuller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #26 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 12.00): For meg var løsningen å kutte ut balsam, så nå bruker jeg kun shampoo. Anonymkode: e306c...f4f For meg var det motsatt, jeg bruker kun sjampo en gang i uken nå. AnonymBruker skrev (22 timer siden): Børster hver morgen. Har stort sett håret oppsatt, så føler ikke jeg fikler mye med det. Bruker volummousse eller saltvannsspray når jeg føner for å få litt tekstur i det. Anonymkode: c1885...8eb Så du stimulerer først hodebunnen med børsting, for å så sette det opp slik at den ikke får skikkelig luft? Jeg får også fort fett hår om jeg børster det utenom i dusjen. Anonymkode: 9cc88...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #27 Del Skrevet 8. juni Er sjampoen du bruker uten silikon? Jeg hat skikkelig ekkelt hår nærmest umiddelbart etter hårvask om jeg bruker sjampo med silikon en periode. Anonymkode: ed668...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #28 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er sjampoen du bruker uten silikon? Jeg hat skikkelig ekkelt hår nærmest umiddelbart etter hårvask om jeg bruker sjampo med silikon en periode. Anonymkode: ed668...1c6 Ja, ikke brukt produkter med silikon på sikkert 10 år. Anonymkode: c1885...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #29 Del Skrevet 8. juni On 6/6/2024 at 11:28 PM, AnonymBruker said: Vossabia sin shampo er fantastisk. Søk vossabia og kjøp den. Anonymkode: 9d4ee...3c9 For meg har den fungert veldig godt mot tørr hodebunn, så om problemet er overproduksjon av talg pga. tørr hudtype, tenker jeg i alle fall at den er verdt å prøve. Anonymkode: dda20...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #30 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 23.28): Vossabia sin shampo er fantastisk. Søk vossabia og kjøp den. Anonymkode: 9d4ee...3c9 Den var grusom for meg, fikk enda fetere hår av den pluss at det klødde i hodebunnen av den. Den gikk i søpla. Ts, prøvd denne? Jeg bruker denne og føler at håret ikke blir fort fett og holder seg fint lengre. https://www.apotek1.no Anonymkode: 7afd7...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #31 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den var grusom for meg, fikk enda fetere hår av den pluss at det klødde i hodebunnen av den. Den gikk i søpla. Ts, prøvd denne? Jeg bruker denne og føler at håret ikke blir fort fett og holder seg fint lengre. https://www.apotek1.no Anonymkode: 7afd7...d41 Ups, linken kom ikke riktig opp. Prøver igjen: https://www.apotek1.no/produkter/fungobase-dry-sen-scalp-shampo-820572p Anonymkode: 7afd7...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #32 Del Skrevet 9. juni Jeg ville startet med en renseshampo. Liker selv veldig godt Bumble and Bumble sin Sunday shampoo. Om du bruker sls-fri sjampo og hårproduktene dine er med får du ikke vasket ut alle produktrestene. Og så ville jeg begynt å vaske håret om morgenen i stedet for om kvelden. Anonymkode: 226f4...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå