AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Del Skrevet 5. juni 2024 Noen som vet? Anonymkode: ef454...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badenymfe Skrevet 5. juni 2024 #2 Del Skrevet 5. juni 2024 Hva mener du med ligner? andre merker? The lab 05 er forholdsvis lik i styrke, men har helt annerledes type pose. Den er bløtere i konsistensen. renner raskere hos meg, men fin i perioder hvis jeg blir sår under leppa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Del Skrevet 5. juni 2024 Badenymfe skrev (2 minutter siden): Hva mener du med ligner? andre merker? The lab 05 er forholdsvis lik i styrke, men har helt annerledes type pose. Den er bløtere i konsistensen. renner raskere hos meg, men fin i perioder hvis jeg blir sår under leppa. Ja, det er det jeg mener ☺️ Er ute etter andre merker som ligner både mtp smak og type pose. I hvert fall at det er en slim pose, liker ikke når de blir så store. Ts Anonymkode: ef454...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 5. juni 2024 #4 Del Skrevet 5. juni 2024 Skruf Slim white no 26 😉 Sjekk på snuslageret, der får du opp alternativer om du går inn på den du vil ha og scroller ned 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #5 Del Skrevet 5. juni 2024 Jeg endte med å bestille en jeg aldri har hørt om før. Nesten halve prisen av Skruf no 25, så da er det helt i orden om den er litt ulik ☺️ Den het Coz et eller annet. Ts Anonymkode: ef454...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå