Gjest BittenTei Skrevet 5. juni 2024 #21 Del Skrevet 5. juni 2024 Aldri opplevd. Har derimot selv tatt initiativ til å spørre om det er OK om jeg setter fra meg et par poser, fordi det er tungt å bære, mens jeg kikker / handler i butikken - typ på kjøpesenter 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #22 Del Skrevet 5. juni 2024 Har alltid sekk. Ikke blitt bedt om å legge fra meg den. Blitt bedt om å vise hva jeg hadde i en pose en gang. Og han var under opplæring. Bodd i Oslo i 24 år. Anonymkode: 9a1b0...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 5. juni 2024 #23 Del Skrevet 5. juni 2024 Har aldri opplevd å bli spurt om noen kan sjekke sekken min og jeg har en stor sekk som jeg alltid går med. Liten sannsynlighet for at jeg hadde lagt fra meg sekken og jeg hadde nok heller droppet butikken. I løpet av disse årene de har hatt selvskanning på Obs så har jeg kanskje blitt stoppet 2-3 ganger og da har de tatt 2-3 varer fra sekk og/eller poser og sjekket at de lå inne i systemet. Det er jo helt greit og noe vi sier ja til når vi benyttet oss av muligheten for å løpe rundt å skanne inn varene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #24 Del Skrevet 5. juni 2024 Aldri opplevd. Og jeg kommer som regel inn på butikken med et stort bærenett, med mange andre nett oppi. Anonymkode: 39aeb...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #25 Del Skrevet 5. juni 2024 1 minutt siden, Luksusbia said: Det er kanskje størrelsen på sekken og om man ser nervøs/ usikker eller svett ut da? Tatovering har jeg også, men ikke synlig Sekken var sånn normal data/reise sekk fra Claes. Har ingen tatoveringer eller piercinger helt normal hårstil og hele pakken. Når sant skal sies var det noen uker siden jeg handlet på samme europris og glemte en ting i handlevogna... kunne ha stjelt den, men jeg er så ærlig at jeg gikk tilbake beklaget og betalte, så ville ikke trodd de holdt det mot meg. Og jeg tror ikke det var samme kassedame. Anonymkode: f845d...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #26 Del Skrevet 5. juni 2024 Har aldri opplevd det, men jeg kjenner selv på et «mistenkelig ubehag» nå som vi skal ha med handlepose på butikken selv - og den blir jo full av både det ene og det andre dersom en skal innom flere butikker. Passer alltid på å få med meg kvittering fra alle butikker👍🏼 Bruker aldri selvbetjeningskasser, da jeg ikke ønsker å bli tatt ut i tilfeldig kontroll som om jeg var en tyv. Anonymkode: 75992...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #27 Del Skrevet 5. juni 2024 Det har jeg aldri opplevd, men et par ganger har det vært tilfeldig kontroll på selvbetjening. Da så de bare kjapt over. Anonymkode: 52d7b...68d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 5. juni 2024 #28 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Var en tur på Europris. Kassedamen ville at jeg legger fra meg sekken før jeg går inn. Jeg hadde min arbeids PC i sekken og annen dokumentasjon. Noe jeg ikke egentlig vil gi til fremmede å passe på. Syns det var litt irriterende. Betyr det at jeg ser ut som en nasker? Jeg jobber som leder. Har ikke intensjon eller behov for å naske. Jeg har også flere ganger blitt forespurt om å vise frem innholdet i min veske. Er det normalt, eller noe med meg som skriker Tyv, Tyv til butikkansatte? Anonymkode: f845d...b08 Har aldri blitt bedt om noe slikt, kan jeg ikke ha med min bag i en butikk ? Da handler jeg ikke der heller. Aldri om jeg ligger igjen mine verdigjenstander og pc i en kasse og de roter dette vekk og nekter å ta ansvar for det. Da går jeg i en annen butikk. Men har aldri opplevd dette, og de kan godt få sjekke min bag når jeg går ut av butikken om de ønsker det, har aldri blitt bedt om det heller Var i Israel, og der ble jeg bedt om sekkesjekk Men det var mer for å sjekke at jeg ikke hadde noe eksplosiver i den, tok det som et komplement at jeg ikke så ut som en turist. Men da jeg snakket med damen, innså hun raskt at jeg var akkurat det og lot meg gå uten videre sjekk. Apartheid my ass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #29 Del Skrevet 5. juni 2024 Aldri skjedd meg, blond vakker kvinne 35 med 3 små barn Anonymkode: fc20f...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #30 Del Skrevet 5. juni 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Og hudfargen din. Anonymkode: f4f91...018 Vel jeg er hvis ts. Usikker på om kassedamen var norsk, hvit hun også. Anonymkode: f845d...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #31 Del Skrevet 5. juni 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Aldri skjedd meg, blond vakker kvinne 35 med 3 små barn Anonymkode: fc20f...204 Det er ditt ord. Anonymkode: d0042...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #32 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ditt ord. Anonymkode: d0042...117 Morer meg at du er bitter for det😃 Anonymkode: fc20f...204 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #33 Del Skrevet 5. juni 2024 Aldri opplevd, og hadde aldri godtatt hverken å sette fra meg private gjenstander eller åpne sekk/pose/lignende til butikkpersonell heller. Anonymkode: 6f100...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5. juni 2024 #34 Del Skrevet 5. juni 2024 Jeg har aldri opplevd å bli spurt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #35 Del Skrevet 5. juni 2024 Ikke opplevd og jeg setter ikke ifra meg sekken da det er på eget ansvar. Da får de heller tro jeg stjeler enn å risikere å miste tingene mine. Hadde ikke åpna sekken om jeg ble bedt om det heller, da får de sjekke kamera om de tror jeg stjeler. Anonymkode: a4205...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #36 Del Skrevet 5. juni 2024 Har opplevd to ganger å måtte åpne ryggsekken i kassa, den ene gangen gikk jeg tomhendt ut av en butikk og den andre skjedde det etter at varene var sendt ned på båndet og jeg hadde betalt. Hadde handlet ganske mye mat og han i kassa ville ikke gi meg pose før jeg åpnet sekken. Det var kø bak meg. Besøker aldri de butikkene igjen, en kiwi og en joker. Anonymkode: 81cf3...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #37 Del Skrevet 5. juni 2024 En coop butikk jeg bruker noen ganger, har et par lapper ved inngangsslusa der det står noe som at ryggsekker og store bagger ikke kan tas med inn men skal settes ved kasse 1. Butikken er relativt liten, noe større og romsligere enn ei brustadbu. Jeg går ofte inn med ryggsekk på og har snakket med ansatte mens jeg hadde ryggsekken på - de har aldri sagt noe. Tipper de ville vært mer obs på en tenåring. Bortsett fra det så har jeg ikke vært borti noe slikt på andre steder enn vinmonopolet. Anonymkode: 24c44...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #38 Del Skrevet 5. juni 2024 Har aldri blitt spurt. Anonymkode: 957d4...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #39 Del Skrevet 5. juni 2024 Aldri blitt bedt om å legge igjen i kassen, og det hadde jeg heller aldri gjort fordi jeg via min jobb har tilgang på journaler via min laptop. Skal godt gjøres at noen klarer å bryte seg inn men likevel. Dog har det hendt seg jeg har blitt spurt om de kan få se i sekk/poser og det er helt greit. Men blitt mindre av det synes jeg, de fleste har jo sekker osv. med på butikken nå som de har økt prisen på plastposer, de kan jo ikke be alle om å få se. Og jeg er innom steder som Europris, Rusta osv. jevnlig. Anonymkode: 61d45...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #40 Del Skrevet 5. juni 2024 Aldri, hadde ikke godtatt det heller. Anonymkode: 3cdff...d7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå