Gå til innhold

Når skjønte du at det var over?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor lang tid tok det før du gikk?

Anonymkode: 85a83...3f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en langsom åpenbaring som jeg er midt inne i nå. Hvor tanken på sex byr meg voldsomt imot, og hvor respekten for ham er borte. Hvor jeg merker at jeg gradvis tar over de store avgjørelsene, da jeg har innsett at han ikke tar så gode valg som jeg trodde han gjorde. Jeg har ikke sjans til å gå ut av ekteskapet før om noen år, men om 10 år så bor jeg alene i leilighet og skal aldri mer ha en mann inn i livet mitt. Ingen tvil.

Anonymkode: b6f40...ed8

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er en langsom åpenbaring som jeg er midt inne i nå. Hvor tanken på sex byr meg voldsomt imot, og hvor respekten for ham er borte. Hvor jeg merker at jeg gradvis tar over de store avgjørelsene, da jeg har innsett at han ikke tar så gode valg som jeg trodde han gjorde. Jeg har ikke sjans til å gå ut av ekteskapet før om noen år, men om 10 år så bor jeg alene i leilighet og skal aldri mer ha en mann inn i livet mitt. Ingen tvil.

Kjenner meg igjen i dette..ts

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Når hun ikke trykket "like" på FB-innlegget mitt. 😥

Anonymkode: 7e9b3...60b

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg gleda meg til han var borte og ikke savnet han et sekund. Tok vel noen mnd før jeg kastet han ut (jeg eide ALT)

Anonymkode: 76b38...712

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kjenner meg også igjen i det der. 🙁

Anonymkode: e6d83...d8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det utrolig vonde, det som holder igjen, er jo barna. For selv om jeg aldri vil orke en ny partner, så er jeg 100 % sikker på at mannen min hadde funnet seg ei ny dame, som sikkert også har unger. Det vil jo bare bli rot og kaos, misunnelse og sjalusi, forskjellsbehandling osv. Så jeg vil vente til barna har flyttet ut, da blir det ikke så traumatisk.

• Hjerte 1
Skrevet

Når jeg gledet meg mer til dager uten ham enn med, og jeg ikke gledet meg til helgene lenger. Når jeg gang på gang ble skuffet over negativiteten og besserwisser-greiene hans. Når sexen ble så kjedelig at jeg mistet interessen selv (og det skal mye til for min del!). Jeg så rett og slett ingen fremtid for oss, og da døde alt fra min side. Var månedsvis på overtid da jeg omsider gikk – jeg var jo tross alt glad i ham og ønsket ikke å såre ham.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg gledet meg til han reiste på sjøen. Gruet meg til han kom hjem igjen. Planla sakte, men sikkert min flukt når han var på sjøen. Vi hadde barn sammen. Så tok meg 1 års tid å komme meg ut. 

Anonymkode: 37515...e3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare hadde det på følelsen. Følte meg virkelig dårlig i flere dager, og jeg så han aldri igjen. Jeg er ikke en person som utelukkende stoler på intuisjonen min, men fy søren så sterk den var på den tiden, den visste med 100% sikkerhet at det var over uten at noen hadde sagt eller gjort noenting. Har ikke vært det samme mennesket siden.

Anonymkode: ef21d...469

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bare hadde det på følelsen. Følte meg virkelig dårlig i flere dager, og jeg så han aldri igjen. Jeg er ikke en person som utelukkende stoler på intuisjonen min, men fy søren så sterk den var på den tiden, den visste med 100% sikkerhet at det var over uten at noen hadde sagt eller gjort noenting. Har ikke vært det samme mennesket siden.

Åh, jeg bomma litt. Men uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Han bedyret at han foretrakk eldre/modne kvinner. Sexen var fantastisk, men det var andre ting. Når  jeg begynte å føle meg som en mamma han kunne pule på, var det nok.

Anonymkode: 0a009...9e0

• Liker 1
Skrevet

Tegnene var der leeeenge før det ble slutt og kan sammenlignes med Ts, men forsto ikke hva som var greia før jeg et år senere datt sammen i panikk, hylgrining, livredd fordi jeg ikke hadde kontroll på eget følelsesregister. Endte opp med en ganske kald avslutning. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kjenner meg også igjen i det der. 🙁

Anonymkode: e6d83...d8a

Jeg også. Jeg gikk. Har aldri hatt det bedre 

Anonymkode: 33b3e...9af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tok meg ulovlig mange år å gå. Men tegnene var der, ville ikke ha sex med han, ville ikke kysse han, drømte og planla et annet liv ofte, levde et dobbeltliv i tankene mine mens jeg var skuffet over hverdagen og det å komme hjem. Lengtet og lengtet etter noe annet.

Er bare rimelig dum, treig og redd. Stakkars fyr som opplevde meg, for jeg skulle jo ha gått og latt han få mulighet til å finne noen andre. Han er ikke sinnt, vi har snakket om det mange ganger. Skikkelig merkelig, venter på dagen han innser hvor teit hele greia er. 

Anonymkode: 26cbe...35e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da jeg gledet meg til han reiste på sjøen. Gruet meg til han kom hjem igjen. Planla sakte, men sikkert min flukt når han var på sjøen. Vi hadde barn sammen. Så tok meg 1 års tid å komme meg ut. 

Anonymkode: 37515...e3f

Dette er jo drita trist, kvinne 😞

AnonymBruker
Skrevet

Når han ikke hadde vippset for halve husleien. selv om jeg hadde mast i mange uker før den skulle betales. Kastet han ut den 15 da husleien skulle betales. Han var også ikke en god kjæreste men jeg var livredd for å gå fra han (psykisk og fysisk vold). Men husleien reddet meg.

Anonymkode: b941c...0d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kjenner meg også igjen i dette.  Det var også da jeg skjønte at alt ikke bare var min feil, at jeg greide å gå. Nå har jeg levd lenge alene og har det bedre og er mindre ensom enn da jeg var gift. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har ikke sjans til å gå ut av ekteskapet før om noen år, men om 10 år så bor jeg alene i leilighet

Syns det er så trist at så mange må bli i et ulykkelig forhold fordi de føler seg låst pga barn og/eller økonomi😕

Kanskje det er verdt det å gå ut av forholdet selv om man da vil ha mindre å rutte med? Det er ofte dem med svært god råd og som har vendt seg til høy levestandard som føler seg låst er mitt inntrykk. Det er trist å se tilsynelatende vellykkede par man vet sliter. Men som likevel gjør alt de kan for at de skal lykkelige. Sier ikke at du er slik altså. Men er du virkelig sikker på du ikke ‘har sjans til å gå’?

Anonymkode: f261d...90e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det tok meg ulovlig mange år å gå. Men tegnene var der, ville ikke ha sex med han, ville ikke kysse han, drømte og planla et annet liv ofte, levde et dobbeltliv i tankene mine mens jeg var skuffet over hverdagen og det å komme hjem. Lengtet og lengtet etter noe annet. 

Anonymkode: 26cbe...35e

Skummelt, men der beskrev du hvordan jeg har det 100%!!!! ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...