AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Del Skrevet 5. juni 2024 Skal kjøpe meg en Kenwood kjøkkenmaskin. Men synes det er vanskelig å finne oversikt over forskjellene mellom de ulike typene. Er både Patissier, cooking og baking, men ser ikke helt forskjellene. Cooking kan vel koke mat og det har jeg kanskje ikke behov for. Noen erfaringer med de nyeste modellene? Anonymkode: 5a33c...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Del Skrevet 5. juni 2024 Hvem* Anonymkode: e3e19...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 5. juni 2024 #3 Del Skrevet 5. juni 2024 Kenwood Major. Får ikke fullrost maskinen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 5. juni 2024 #4 Del Skrevet 5. juni 2024 Selv har jeg major. Som nye typen hetter vel chef Kan ikke fullrose den. Brukes til baking, har kvern så kverner alt av kjøtt som ska Kvernes ved slakting, lager pølser. Osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 5. juni 2024 #5 Del Skrevet 5. juni 2024 Har Chef XL, er fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 5. juni 2024 #6 Del Skrevet 5. juni 2024 (endret) Ankarsrum? Endret 5. juni 2024 av AlternativX 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #7 Del Skrevet 5. juni 2024 De fleste heter chef xl, men de har et navn i tillegg som patissier, baking eller cooking. Anonymkode: 5a33c...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #8 Del Skrevet 5. juni 2024 https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kjokkenapparater/kjokkenmaskiner-og-matlaging/kjokkenmaskin/kenwood-titanium-chef-baker-xl-kjokkenmaskin-kvl85004si/351830 Jeg kjøpte denne i romjulen og er veldig fornøyd! Den er på salg nå så du kan jo slå til på det. Den smelter ikke smøret og har varme på hevingen, men det klarer jeg meg fint uten. Viktigste for meg var at den eltet godt, og det gjør den. Anonymkode: 1c7a4...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #9 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kjokkenapparater/kjokkenmaskiner-og-matlaging/kjokkenmaskin/kenwood-titanium-chef-baker-xl-kjokkenmaskin-kvl85004si/351830 Jeg kjøpte denne i romjulen og er veldig fornøyd! Den er på salg nå så du kan jo slå til på det. Den smelter ikke smøret og har varme på hevingen, men det klarer jeg meg fint uten. Viktigste for meg var at den eltet godt, og det gjør den. Anonymkode: 1c7a4...a6f Takk for tips!😁 Anonymkode: 5a33c...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. juni 2024 #10 Del Skrevet 6. juni 2024 (endret) Jeg har Kenwood Chef XL Titanium og er veldig fornøyd med den. Den brukes mye til alt mulig rart og takler gjærbakst veldig bra (ofte testvinner). Mye fint tilbehør til den også. Hvilken du skal ha kommer an på hva du skal bruke den til. Hvis du bare baker kaker kan du klare deg med en rimelig versjon, mens hvis du skal lage brød og annen gjærbakst trenger du en maskin med sterk motor. Det er sistnevnte som har vært viktig for meg. Smelting av smør og sånt synes jeg er helt uvesentlig, det gjør man enkelt på annet vis. Jeg ville ha en arbeidshest. Endret 6. juni 2024 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå