Gå til innhold

Kunne du tenkt deg og bodd i Tryvannstårnet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Hvorfor? Fordi det ville ikke vært privat. Pga dette som står i salgsteksten. Hvem som helst kan vandre rundt og slå seg den på DIN tomt, og kreve å få komme inn og se seg rundt oppe.

Aldri i livet.

"Eiendommen selges derfor med vilkår om at allmenheten skal ha tilgang til Tryvannstårnet og skal ha ferdselsrett på eiendommen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (Akkurat nå):

Nei. Hvorfor? Fordi det ville ikke vært privat. Pga dette som står i salgsteksten. Hvem som helst kan vandre rundt og slå seg den på DIN tomt, og kreve å få komme inn og se seg rundt oppe.

Aldri i livet.

"Eiendommen selges derfor med vilkår om at allmenheten skal ha tilgang til Tryvannstårnet og skal ha ferdselsrett på eiendommen."

Jeg tenkte mer hypotetisk. Om det var mulig å bo der. Selvfølgelig blir ikke det mulig. 

Anonymkode: 587c0...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenkte mer hypotetisk. Om det var mulig å bo der. Selvfølgelig blir ikke det mulig. 

Anonymkode: 587c0...669

Og jeg svarte på det hypotetiske spørsmålet. Det tårnet selges nå til privat eie, så rent hypotetisk kan man lage seg bolig ut av det og bo der. Men da må altså folk få komme og gå nesten som de vil i tårnet og på eiendommen din.

Så nei fra meg, selv rent hypotetisk. Jeg er heller ikke så glad i grantrær at jeg ville bodd midt i blant dem og den utsikten var alt jeg så.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...