Gå til innhold

Vanlig for norske menn å være omskjært?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig for norske menn å være omskjært? Altså norske foreldre omskjærer sønnene sine eller menn som gjør det i voksen alder?

Anonymkode: 182c3...051

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Unødvendige inngrep gjort på gutter uten samtykke er heldigvis ikke vanlig. 

Anonymkode: 8902f...67d

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet

Nei, absolutt ikke! Har aldri møtt en omskåret norsk mann.

Men jeg leser av og til i aviser at jødiske familier og muslimske familier her i Norge får sine sønner omskåret. De er da norske statsborgere kanskje, men de har en annen religion enn oss, der omskjæring "kreves". Tror norske myndigheter/sykehus tilbyr omskjæring på sykehus for at ikke disse familiene skal gjøre det på kjøkkenet hjemme med en skitten kniv eller noe...

Men norske menn, altså etnisk norske, er ikke omskåret, nei.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig blant norske menn.

Anonymkode: 7caec...1dc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare om det er nødvendig pga. ekstremt trang forhud.

Anonymkode: 0a331...bec

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er heldigvis ikke en del av vår kultur. 

Anonymkode: 98e3f...6b2

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men vanlig for amerikanske,muslimske og jødiske menn bl.annet. 

Anonymkode: 3b6fa...752

• Liker 3
Skrevet

Nei. Det er ikke vanlig. Har heller ikke omskjært noen av barnene. Jeg har en kompis som er norsk og omskjært,men der var det av medisinske grunner. Han hadde for trang forhud.

Skrevet

Nei, det er ikke vanlig. 

• Liker 1
Skrevet

Det er barbarisk. Det bør forbys.

• Liker 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så vanlig, jeg har hatt 2 norske partnere. En omskjært pga trang forhud, en ikke. Så har jeg hatt 2 utenlandske som var omskjært. Helt klart å foretrekkke. De var også mer renslige, som å vaske seg etter toalettbesøk og før og etter sex. Mer rom for spontan sex, istedenfor en som drar hodet fram og stinker urin eller kukost liksom.

Anonymkode: 0a7ce...dff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke vanlig at norske foreldre får barna omskjært nei. Her måtte sønnen min gjøre det som 16 åring pga ekstrem trang forhud, så ille at tissing og renhold begynte å bli problem. Og onani. Så han ville ikke fått til samleie heller. Kjempekjipt, men måtte jo da 😳

Anonymkode: 30dbf...32e

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke så vanlig, jeg har hatt 2 norske partnere. En omskjært pga trang forhud, en ikke. Så har jeg hatt 2 utenlandske som var omskjært. Helt klart å foretrekkke. De var også mer renslige, som å vaske seg etter toalettbesøk og før og etter sex. Mer rom for spontan sex, istedenfor en som drar hodet fram og stinker urin eller kukost liksom.

Anonymkode: 0a7ce...dff

Dette er bare tull og tøys. Dårlig hygiene heter det hvis det stinker urin eller kukost. Ikke sammenlign dårlig hygiene med omskjæring. Det er kjønnslemlesting. Mer rom for spontan sex? Hva mener du? At det tar lang tid å trekke forhuden tilbake? Da gjør du noe feil.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 6
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte gjøre det da jeg var 30 år. Trang forhud som følge av en hudsykdom. Gikk helt greit, ingen problemer etterpå, bra sex og onani. BJ-hyppigheten økte også. Synes jeg ser fin ut.

Anonymkode: ba873...b81

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er norsk og omskjært.

Anonymkode: 64ea9...9b7

AnonymBruker
Skrevet

Skulle vært forbudt å skjære i tissen til barn! Herregud at verden ikke er kommet lenger!

Anonymkode: 7fecd...85f

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skulle vært forbudt å skjære i tissen til barn! Herregud at verden ikke er kommet lenger!

Anonymkode: 7fecd...85f

Helt enig! Med mindre det er av medisinske grunner så la tissen være ifred!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Etnisk norske gutter omskjæres selvfølgelig ikke, hvis det ikke er nødvendig av medisinske grunner.  

Anonymkode: 36bd7...5b6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mannen min er norsk og omskjært.

Anonymkode: 64ea9...9b7

Da er han enten ikke norsk, eller omskjært av medisinske grunner. 

Anonymkode: 36bd7...5b6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...