AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #21 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig gjorde han det. Han er opptatt av det, så han bringer det på banen. Hadde avslutta det med det samme. Orker ikke lenger å korrigere menn med dobbeltstandard. Finn deg en mann som kan tenke fra før av, så slipper du å kjede deg etter hvert i samtalene, som garantert er labre. Anonymkode: ac75e...0fa Hehe, som nevnt er ikke dette en fyr jeg verken dater eller har noe særlig relasjon til. Det var et samtaleemne i en studiegruppe, litt utenfor pensum kan en si. Ingen fare for at dette skulle blitt noe mer enn kun en fyr på studiet. Anonymkode: 7a4d4...7a0 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #22 Skrevet 5. juni 2024 Jeg har nok hatt hvertfall 200 partnere de siste årene Anonymkode: 80313...48c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #23 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): TS her: Kanskje best å holde kjeft eller la være å spørre om en egentlig ikke ønsker å vite antallet ja. Som nevnt er dette helt urelevant for meg, det var faktisk han som tok intiativ til samtalen og tviler på at han er bruker av kg.. Anonymkode: 7a4d4...7a0 Hadde min partner spurt meg, hadde jeg droppet å svare. Kunne ikke falle meg inn å fortelle noen om hvor mange jeg har hatt sex med. Anonymkode: e1f2c...cc2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #24 Skrevet 6. juni 2024 Andre får gjøre sine betraktninger. Jeg synes ikke det har noen betydning om det er 5 eller 35. På den andre siden synes jeg det er rart med folk som er helt ukritiske. Om en kommende partner har ligget med 500, og i løpet av festival lå med 18 stykker, så synes jeg det er røde flagg. For meg høres det ut som en som bare er ute etter å ligge med flest mulig, noe jeg ser på som ultraharry. Når det gjelder sex er det for meg mye viktigere med kvalitet, enn antallet. Anonymkode: a2473...deb 1 1
Bamseklemmer Skrevet 6. juni 2024 #25 Skrevet 6. juni 2024 Irak skrev (21 timer siden): Har ingen som helst tro på det her snakket om antall ditt og antall datt...Det er jo totalt irrelevant! Hvorfor er det så interessant i grunn? Kan liksom ikke fatte og begripe dette her jeg da. Har jo ingen verdens ting å si tør jeg å påstå da.... AnonymBruker skrev (21 timer siden): TS her: Kanskje best å holde kjeft eller la være å spørre om en egentlig ikke ønsker å vite antallet ja. Som nevnt er dette helt urelevant for meg, det var faktisk han som tok intiativ til samtalen og tviler på at han er bruker av kg.. Anonymkode: 7a4d4...7a0 Ja.. best å holde kjæft og ikke spørre😉 Det eneste som teller er vel om partneren er en god elsker? ikke sant? Men antallet kan skremme enkelte, og bli dumpet av den grunn.. Ok det, vi må akseptere et nei, og går videre til andre. Det er jo nettopp det som skjer, ingen surmuling av den grunn altså😅 Men jeg skjønner ikke hva som er så negativt med mange sexpartnere, hvis det har gjordt dem til en god elsker? Jeg hadde blitt mere skeptisk, hvis partneren hadde hatt mange forhold.. da blir det er klart nei fra meg😉 1
Christina82 Skrevet 6. juni 2024 #26 Skrevet 6. juni 2024 Ryddet for nedsettende innhold og tilsvar til dette. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #27 Skrevet 6. juni 2024 Irak skrev (23 timer siden): Har ingen som helst tro på det her snakket om antall ditt og antall datt...Det er jo totalt irrelevant! Hvorfor er det så interessant i grunn? Kan liksom ikke fatte og begripe dette her jeg da. Har jo ingen verdens ting å si tør jeg å påstå da.... Har det ikke? Vi vet at antallet som får påvist kjønnssykdommer har skutt i været. I tillegg bør kvinner som ikke har fått HPV vaksine, passe seg for det. Jeg syns det er veldig relevant. Sier noe om personens villighet til å ta risiko også. Dess flere partnere og flere forhold, dess større sannsynlighet for å havne i "ulykka" også. Anonymkode: 45b6d...1e9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #28 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 17.12): Jeg har vært i kontakt med en fyr som har vært åpen om antall sex-partnere. Han har selv vært med et tall mellom 50-80 kvinner, men han har en preferanse til antall partnere den kvinnen han eventuelt skal bli kjæreste med skal ha. hun skal ikke ha ligget med mer enn 20 menn. Hvordan kan en forsvare et slik krav når han selv har feid over mer enn det dobbelte? Hvis jenta er helt tipp topp, hvorfor er det antall partnere som vipper deg av pinnen? Jeg selv kunne ikke brydd meg noe særlig over antall partnere min eventuelle kjæreste har hatt før meg, men kanskje dette bare er meg... Derfor er jeg nysgjerrig om flere har opplevd slike krav? det kan både være kvinner og menn med slike preferansekrav. Dette er ikke en fyr jeg dater eller har noe særlig forhold til, kun hatt et par samtaler. Anonymkode: 7a4d4...7a0 Jeg hadde ligget med et sted mellom 130 og 150 kvinner. Men kvinnen jeg ønsket å dele livet med ønsket jeg ikke skulle være lik løs som meg. Så er det en kjennsgjerning, den innstasen menn må gjøre for å ligge med en kvinne er ganske stor, mens en kvinne ikke trenger annet enn opprette en bruker på hvilkensomhelst digital plattform så har hun anlending til å ligge med 10 stykk samme kveld. Anonymkode: 1000c...4c9 1
KallePils Skrevet 6. juni 2024 #29 Skrevet 6. juni 2024 OK, dette er faktisk bare rart. Helt greit at han av en eller annen grunn innbiller seg at han skal finne en "good girl" i 2024. Eller at han alternativt sier «fuck it!» og bare aksepterer at flyktig hedonisme er det beste dagens kvinner har å by på. Men å kombinere de to? At han skal knulle rundt, og deretter finne seg en "good girl"…? Det blir faktisk bare rart. 1 1 1
Irak Skrevet 6. juni 2024 #30 Skrevet 6. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har det ikke? Vi vet at antallet som får påvist kjønnssykdommer har skutt i været. I tillegg bør kvinner som ikke har fått HPV vaksine, passe seg for det. Jeg syns det er veldig relevant. Sier noe om personens villighet til å ta risiko også. Dess flere partnere og flere forhold, dess større sannsynlighet for å havne i "ulykka" også. Anonymkode: 45b6d...1e9 Det er forskjell på å ha hatt mange partnere, og hyppig parbytte.. Jeg mener i forhold til en persons seksuelle fortid jeg da. Jeg blir ihvertfall ikke negativt påvirka av det. Forventer jo at han er monogam, og ikke smitter meg med seksuelle overførbare sykdommer. Det må være avklart på forhånd. Er jo minstekravet slik jeg ser det, og er han seriøs så er han meget klar over dette selv.... Så er jeg ei jente som trives best i forhold, så det må det være et mål om at det skal kunne bli. Er jeg usikker i forhold til dette temaet så spør jeg rett ut for å si det sånn. Det er jeg ikke redd for. Endret 6. juni 2024 av Irak 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #31 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg hadde ligget med et sted mellom 130 og 150 kvinner. Men kvinnen jeg ønsket å dele livet med ønsket jeg ikke skulle være lik løs som meg. Så er det en kjennsgjerning, den innstasen menn må gjøre for å ligge med en kvinne er ganske stor, mens en kvinne ikke trenger annet enn opprette en bruker på hvilkensomhelst digital plattform så har hun anlending til å ligge med 10 stykk samme kveld. Anonymkode: 1000c...4c9 Verdens dårligste argument. Det trengs ikke så mye innsats for å ligge med damer heller, så lenge man øker bredden. Slutt å skryt av antallet deres og shame kvinner for samme antall. Det er ekstremt lite sjarmerende. Anonymkode: ac75e...0fa 2 3
Jdz Skrevet 6. juni 2024 #32 Skrevet 6. juni 2024 Noen som begynner å henge seg opp i tidligere partnere allerede i kontaktfasen hadde jeg lett styrt unna. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #33 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 17.12): Derfor er jeg nysgjerrig om flere har opplevd slike krav? Anonymkode: 7a4d4...7a0 Har aldri, noen sinne blitt spurt om hvor mange jeg har hatt sex med. Hverken av dates, «FF» eller av kjærester. Jeg har selvfølgelig heller aldri spurt om noe så dumt. Hadde jeg fått spørsmålet, så hadde jeg ikke datet personen. Det er godt utenfor mine preferanser når en person er opptatt av sånt. Anonymkode: 70ebe...ef0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #34 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 17.53): Alle har rett til å ha krav og preferanser selv om de ikke oppfyller de kriteriene selv. Jeg er slank, skal ikke jeg da få foretrekke overvektig damer, siden jeg ikke oppfyller de kravene selv? Slutt å heng dere opp i andre sine liv, og lev dere eget Anonymkode: 0de47...2f4 Selvfølgelig kan alle ha sine preferanser. Alle har preferanser. Om en hadde spurt meg om mitt antall partnere, så er vedkommende utenfor mine preferanser og ikke vært aktuell for meg. Om svaret mitt er at jeg har hatt 2 partnere i livet hadde vært innenfor vedkommendes preferanser blir jo da irrelevant. Mine preferanser gjør vedkommende uaktuell selvom jeg skulle vært innenfor vedkommende sine preferanser. Anonymkode: 70ebe...ef0 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #35 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg hadde ligget med et sted mellom 130 og 150 kvinner. Men kvinnen jeg ønsket å dele livet med ønsket jeg ikke skulle være lik løs som meg. Så er det en kjennsgjerning, den innstasen menn må gjøre for å ligge med en kvinne er ganske stor, mens en kvinne ikke trenger annet enn opprette en bruker på hvilkensomhelst digital plattform så har hun anlending til å ligge med 10 stykk samme kveld. Anonymkode: 1000c...4c9 Ved hvilket antall definerer du en kvinne som løs? Anonymkode: 7a4d4...7a0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #36 Skrevet 6. juni 2024 Ser at det er litt hallveis delte meninger, men takk for svar 🙂 Selv er jeg i 20 årene og opplever støtt og stadig at sex er et naturlig tema å snakke om, derav også antall. Jeg syns derimot at om en velger å spørre vedkommende om antall, for så i etterkant dømme dem blir helt feil. De velger selv å begi seg ut på det territoriet. Jeg hadde nok selv trukket meg vekk om noen stilte et slik krav til meg, uavhengig om jeg faller inn under det eller ikke. Det blir en dobbeltmoralsk holdning som jeg selv ser på som verre enn antall partnere. Liggekulturen idag er jo også hinsides, uansett om du er mann eller kvinne. Anonymkode: 7a4d4...7a0
Trolltunge Skrevet 6. juni 2024 #37 Skrevet 6. juni 2024 Menn med slikt fokus kuttet jeg tvert ut, selv om jeg antagelig var innafor deres krav, siden jeg hadde vært i forhold for det meste. Var bare ikke interessert i en neandertaler med retrospektiv- sjalusi. Synes det er ok at menn som selv har restriksjoner på hvor mange de har sex med av ønske om at sex skal ha en spesiell betydning ønsker partner med samme syn, men å knulle rundt selv for så å kreve at kvinner har levd dydige liv gidder jeg ikke forholde meg til. Det sier indirekte at de har helt ulikt syn på kvinner og menns seksualitet, og at menn har lov til ting kvinner ikke har lov til. Gammelt dritt! 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #38 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Verdens dårligste argument. Det trengs ikke så mye innsats for å ligge med damer heller, så lenge man øker bredden. Slutt å skryt av antallet deres og shame kvinner for samme antall. Det er ekstremt lite sjarmerende. Anonymkode: ac75e...0fa Det er din mening og den skal du få ha, men for majoriteten av menn så ønsker vi ikke ei som har ligget rundt.. Anonymkode: 1000c...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #39 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er din mening og den skal du få ha, men for majoriteten av menn så ønsker vi ikke ei som har ligget rundt.. Anonymkode: 1000c...4c9 Snakk for deg selv. Majoriteten av menn er ikke dobbeltmoralister, så du får nøye deg med å ha en liten gruppe sære menn med deg på dette. Kvinner har ikke noe problem med å styre unna sånne menn. Anonymkode: ac75e...0fa 2 2
KallePils Skrevet 7. juni 2024 #40 Skrevet 7. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Liggekulturen idag er jo også hinsides, uansett om du er mann eller kvinne. Ja… er den egentlig det? Ordet "hinsides" henviser til at noe er langt utenfor det man kunne forvente. Men er dagens liggekultur overhodet uventet? Selv om enkelte ideologer og seksuelle avvikere hardnakket hevder det motsatte, så ønsker kvinner generelt seg maskuline menn og menn generelt ønsker seg feminine kvinner. Hvor i moderne barneoppdragelse, av gutter såvel som av jenter, er hensynet til hva det motsatte kjønn ønsker seg i en livspartner på noen som helst måte ivaretatt? Har ikke nettopp å "bryte ned stereotype kjønnsidealer" vært et opplest og vedtatt mantra i samfunnsdebatten over tiår? Vel, nå er vi omsider fremme. Nå er en generasjon unge kvinner oppdratt til å være brautende, konfliktsøkende og promiskuøse, mens en generasjon unge menn er oppdratt til at gråting er bra mens å kunne peile olje på bilen er et foruroligende tegn på "giftig maskulinitet". … ja, for menn, altså. Å peile olje på bilen er for kvinner "strong and independent" og "you go, girl!” og "don’t need no man" og "girl boss", må du da forstå! Det er bare det at normale heterofile kvinner ikke ønsker en mann som trenger hjelp med å finne ut om bilen behøver olje. Og normale heterofile menn ønsker ikke å bli aggressivt "bjeffet på plass" hvis han våger å ytre et synspunkt som mor til hans barn ikke bifaller. Men sånn rent fysisk gjør både unge kvinner og menn fortsatt nytten… Og når samfunnet da i tillegg ikke bare har eliminert all skam knyttet til å ligge med hvem som helst, hvor som helst, når som helst og hvordan som helst… men sågar erklærer at din seksuelle adferd inntil for fem minutter siden er så "privat", selv for den som eventuelt skal vie livet sitt til et forpliktende monogamt samliv med deg, at å i det hele tatt forhøre seg er et tegn på sviktende sosialisering? Hva er da "uventet" med dagens liggekultur? PS: ikke misforstå, jeg vil nok selv bli ansett som en del av denne kulturen. Men dette er et valg jeg har tatt helt bevisst, fordi jeg ikke ser at min generasjon kan tilby et koneemne jeg har noe ønske om å risikere et samliv med. Så da holder jeg det heller flyktig og overflatisk. Endret 7. juni 2024 av KallePils 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå