Gå til innhold

Antall partnere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i kontakt med en fyr som har vært åpen om antall sex-partnere. 

Han har selv vært med et tall mellom 50-80 kvinner, men han har en preferanse til antall partnere den kvinnen han eventuelt skal bli kjæreste med skal ha. hun skal ikke ha ligget med mer enn 20 menn. 

Hvordan kan en forsvare et slik krav når han selv har feid over mer enn det dobbelte? Hvis jenta er helt tipp topp, hvorfor er det antall partnere som vipper deg av pinnen?

Jeg selv kunne ikke brydd meg noe særlig over antall partnere min eventuelle kjæreste har hatt før meg, men kanskje dette bare er meg...  Derfor er jeg nysgjerrig om flere har opplevd slike krav? det kan både være kvinner og menn med slike preferansekrav. 

Dette er ikke en fyr jeg dater eller har noe særlig forhold til, kun hatt et par samtaler. 

Anonymkode: 7a4d4...7a0

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånne menn som er som den mannen du beskriver, styrer jeg lett unna. Det er ikke greit å være en player selv, men at dama ikke skal ha spredd beina for mer enn så og så mange. Direkte kvalmt, og gammeldags holdning.

Har opplevd å snakke med kompiser som beskriver det samme, og det har blitt opphetet diskusjon på tema. Som jeg sa til de kompisene som hadde den holdningen: godt vi aldri skal date, for du gjør meg direkte kvalm..

Og jeg har faen ikke ligget med mer en i gjennomsnitt per år fra jeg ble seksuelt aktivt. Men altså, menn er dobbelt moralske på emnet.

Anonymkode: f60d8...500

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Best å holde kjæft om antallet.. forresten, sex med mine kvinner er strengt hemmelig, så navnene blir med meg ned i graven😉

IRL har jeg aldri blitt spurt.. så bruker på KG må være ufattelig nysgjærrige😉

AnonymBruker
Skrevet

Det er svært få av de mennene heldigvis, så veldig lett å styre unna de. Samt at de avslører seg selv så lett og villig 😂

Anonymkode: 2ea4b...6f6

• Liker 8
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Best å holde kjæft om antallet.. forresten, sex med mine kvinner er strengt hemmelig, så navnene blir med meg ned i graven😉

Har ingen som helst tro på det her snakket om antall ditt og antall datt...Det er jo totalt irrelevant!

Hvorfor er det så interessant i grunn? Kan liksom ikke fatte og begripe dette her jeg da. Har jo ingen verdens ting å si tør jeg å påstå da....

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

TS her:

Kanskje best å holde kjeft eller la være å spørre om en egentlig ikke ønsker å vite antallet ja. 
Som nevnt er dette helt urelevant for meg, det var faktisk han som tok intiativ til samtalen og tviler på at han er bruker av kg.. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner liker høye menn, menn liker lave kvinner.

Kvinner liker menn med erfaring, menn liker uskyldige kvinner.

En historie like gammel som tiden selv.

Skulle tro det sank inn i hodet til folk etter hvert...

Anonymkode: 51e9e...aee

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er absurd. En slik fyr hadde jeg jeg aldri innlatt meg med, selv om jeg oppfyller kriteriene hans. "Oppegående" er nemlig ett av mine kriterier, og han oppfyller ikke kriteriet.

Anonymkode: 18125...f2d

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har vært i kontakt med en fyr som har vært åpen om antall sex-partnere. 

Han har selv vært med et tall mellom 50-80 kvinner, men han har en preferanse til antall partnere den kvinnen han eventuelt skal bli kjæreste med skal ha. hun skal ikke ha ligget med mer enn 20 menn. 

Hvordan kan en forsvare et slik krav når han selv har feid over mer enn det dobbelte? Hvis jenta er helt tipp topp, hvorfor er det antall partnere som vipper deg av pinnen?

Jeg selv kunne ikke brydd meg noe særlig over antall partnere min eventuelle kjæreste har hatt før meg, men kanskje dette bare er meg...  Derfor er jeg nysgjerrig om flere har opplevd slike krav? det kan både være kvinner og menn med slike preferansekrav. 

Dette er ikke en fyr jeg dater eller har noe særlig forhold til, kun hatt et par samtaler. 

Herlighet sier nå jeg…..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte samboeren min om hvor mange damer han har hatt sex med, det glapp rett og slett ut av meg fordi han var så god i senga, og jeg ble ekstremt imponert 😂 

Jeg hadde nok holdt meg unna en dobbeltmoralsk mann som du beskriver. 

Anonymkode: 4a190...edb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle har rett til å ha krav og preferanser selv om de ikke oppfyller de kriteriene selv. Jeg er slank, skal ikke jeg da få foretrekke overvektig damer, siden jeg ikke oppfyller de kravene selv? 

Slutt å heng dere opp i andre sine liv, og lev dere eget 

Anonymkode: 0de47...2f4

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

"kvinner liker menn med erfaring, menn liker uskyldige kvinner"? 

så en kvinne kan ha vært i et forhold og hatt sex med en kuk flere 100 ganger og er uskyldig, men en kvinne som har hatt 20 forskjellige en gang er ikke uskyldig? 

Da er det kun antall partnere som avgjør om en er uskyldig? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noe med det, antalet holder jeg for meg selv. 

Å komme med slike krav når man har hat så mange selv er et stort rødt flagg. 

Sikkert en slik type som tenker, "det er greit at jeg er utro, men ikke dama." 

Anonymkode: 94370...264

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mann 45 

"Telte" nylig over antallet damer jeg har hatt samleie med, altså utelukket  de som har kun sugd eller dratt med i snoppen til jeg kommer...antallet ble 34 for min del. Personlig synes jeg ikke det er så veldig høyt tall, sikkert midt på treet for andre menn her inne. Kan legge til at heller aldri har hatt kjønnssykdom av noe slag, om noen skulle finne på å kommentere dette

Nå er det en ny dame på gang, og denne gagen har jeg bestilt test for å sjekke for kjønnssykdommer i forkant, ikke fordi hun krever dette, men fordi jeg vil være mitt ansvar bevisst, hun er tross alt 12 år yngre enn meg 😂

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke han kan forsvare det. Finn noen bedre 

Anonymkode: 26e42...aac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Manglende logikk på denne måten er så irriterende. Det beste å gjøre er nesten bare å kutte dem ut eller aldri delta i en samtale om akkurat sånne ting, for de lærer ikke. Har vært borti flere, har forstatt vondt i hodet. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som kvinne liker jeg menn som er romantiske rundt sex. Noter det ned, å utvid kunnskapen din.

Anonymkode: a3c3c...567

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Mr.Biff skrev (13 minutter siden):

Mann 45 

"Telte" nylig over antallet damer jeg har hatt samleie med, altså utelukket  de som har kun sugd eller dratt med i snoppen til jeg kommer...antallet ble 34 for min del. Personlig synes jeg ikke det er så veldig høyt tall, sikkert midt på treet for andre menn her inne. Kan legge til at heller aldri har hatt kjønnssykdom av noe slag, om noen skulle finne på å kommentere dette

Nå er det en ny dame på gang, og denne gagen har jeg bestilt test for å sjekke for kjønnssykdommer i forkant, ikke fordi hun krever dette, men fordi jeg vil være mitt ansvar bevisst, hun er tross alt 12 år yngre enn meg 😂

I dagens samfunn vil jeg ikke påstå at 34 sex-partnere til en mann på 45 år er et høyt tall. Det er helt normalt å leve livet 🙂 Bra med "forhåndsregler" da! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

TS her:

Kanskje best å holde kjeft eller la være å spørre om en egentlig ikke ønsker å vite antallet ja. 
Som nevnt er dette helt urelevant for meg, det var faktisk han som tok intiativ til samtalen og tviler på at han er bruker av kg.. 

Selvfølgelig gjorde han det. Han er opptatt av det, så han bringer det på banen. Hadde avslutta det med det samme. Orker ikke lenger å korrigere menn med dobbeltstandard. Finn deg en mann som kan tenke fra før av, så slipper du å kjede deg etter hvert i samtalene, som garantert er labre.

Anonymkode: ac75e...0fa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lol, som om du kan noe om tid!

Anonymkode: ac75e...0fa

• Liker 4
Skrevet

Han hørtes ikke særlig attraktiv ut.

Jeg bryr meg ikke om antallet til en partner. Men jeg hadde nok rynket på nesen dersom noen hadde begynt å skryte om hvor mange de har hatt sex med sånn uten videre. Det fremstår litt Harry å være så opptatt av det, men ok.

En mann som skryter av det, og i tillegg ikke tåler noe fra damen er helt uaktuell for meg. Jeg har selv vært i langvarige forhold siden jeg var ung, så kommer langt under maksimumskravet hans. Men det er holdningen han utviser som er veldig ulekker og uaktraktiv.

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...