AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Hva du savner,ønsker,hva du trenger osv på en ok måte? I ett langt fast forhold?(er gift). Har tatt opp en del ting innimellom. Går lang tid mellom hver gang da han snur alt og skylder på meg og får meg til å føle meg som en dritt for at jeg tar opp ting, allti må være misfornøyd osv. Og det er ikke det jeg sier. Men at jeg savner forspill,slikking(maaaange år siden sist, men han er ikke så for det...drit i min glede, ikke at han er flink, for han har gjort det svært lite for mange år siden..Men øvelse gjør mester). Han er rett og slett veldig kjedelig i sengen, aldri noe nytt, ikke leken, og umulig å prøve noe nytt. Problemet er og at jeg ønsker oftere sex og han sjeldnere sex. Så istedenfor å møtes på midten feks(som er bedre for begge enn at en skal godta at det bare blir som den andre vil?), så blir det alltid som han vil. Jeg vil 3-4 ganger i uken og han max 1 gang i uken. Har spurt om det er mulig å prøve 2ganger i uken, men nei.. Kan jo ikke mase på han eller diskutere at vi skal gjøre det mer. Han kan jo ikke styre det.. ehh jo, sex avler sex. Jeg har vært forståelsesfull i mange år, og det blir alltid som han ønsker. Ingen forspill, og sex når han er klar for det. Altså istedenfor å faktisk hoppe på meg noen ganger, spesielt om han blir hard og kunne gjort det så nei. Hodet er ikke helt der no.. Nei, når er det egentlig det da..! Kjøper leketøy, undertøy, prøver å komme med forslag, spørre, snakke, tease.. Kan virkelig forstå at noen er utro. Ikke blir de sett hjemme, ikke sex, nærhet og intimitet. Føler vi bare bor sammen... Hvordan gjør dere det? Anonymkode: efb33...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 Den som ikke vil har veto. Man skal aldri ha sex når man ikke vil. Du må finne ut om du kan leve med det eller gå. Du kan foreslå åpent forhold, men utroskap er ikke svaret Anonymkode: 194ff...a3f 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 Om jeg hadde hatt en partner som var helt avstengt for å diskutere sexlivet vårt på en saklig, konstruktiv og trygg måte, så hadde jeg nok faktisk vurdert å gå. Anonymkode: acb45...772 3 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #4 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den som ikke vil har veto. Man skal aldri ha sex når man ikke vil. Du må finne ut om du kan leve med det eller gå. Du kan foreslå åpent forhold, men utroskap er ikke svaret Anonymkode: 194ff...a3f Han får lyst om han prøver, men han vil ikke prøve. Altså kose osv. Han tar ikke intiativet, bare når det har gått 1ukes tid og han er kåt, da er det full fart i 2sek..... Har prøvd å vært forståelsesfull, har prøvd å snakke med han,har prøvd å ikke si noe,har prøvd og krydre opp litt(men han er bare kjedelig, helt greit det..!). Hadde aldri følt det var greit å utnytte på den måten og ikke gi noe tilbake? Anonymkode: efb33...cd6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #5 Skrevet 5. juni 2024 Det vanskeligste er ikke å ha lite sex, men å faktisk ikke kunne snakke sammen. Åpent og ærlig om det. Uten at han tar det som kritikk. Anonymkode: efb33...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #6 Skrevet 5. juni 2024 Har nevnt åpent forhold før men det er helt uaktuelt for han. Han vil ikke ha sex med andre og han vil ikke at jeg skal det heller! Anonymkode: efb33...cd6
Rosa Gnom Skrevet 5. juni 2024 #7 Skrevet 5. juni 2024 Kanskje dere burde vurdere en sexolog. De tar også imot par som har vanskeligheter med sex livet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #8 Skrevet 5. juni 2024 Rosa Gnom skrev (3 minutter siden): Kanskje dere burde vurdere en sexolog. De tar også imot par som har vanskeligheter med sex livet. Han vil ikke det. Har nevnt det og. Anonymkode: efb33...cd6
Macro Skrevet 5. juni 2024 #9 Skrevet 5. juni 2024 Vil du virkelig ha sex med en som ikke vil? Skal du ha mer sex så må du skille deg rett og slett. 2
Rosa Gnom Skrevet 5. juni 2024 #10 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil ikke det. Har nevnt det og. Anonymkode: efb33...cd6 Nei.. Da vet jeg ikke hva du skal gjøre. Å være utro er bare dårlig gjort. Istedet må du bestemme deg for om du vil leve slik resten av livet eller gå din vei. Han vil jo ikke høre på deg eller gjøre noe med problemet virker det som så da blir det veldig vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #11 Skrevet 5. juni 2024 Folk er kjappe til å foreslå å forlate mannen din. Ikke rart det er så få samlivsbrudd om det ikke skal mere til.... Det er en vanskelig situasjon for deg. Ingen tvil om det. Jeg og kona snakker sjelden om sex, men vi kan gjøre det, og når vi gjør det, gjør vi det beste vi kan for å forstå hverandre og møte hverandre. Heldigvis har ikke vi så veldig ulikt behov, og vi snakker godt sammen om det når det trenges. Vi har i mange år tatt noen barnefri dager flere ganger i året. Da liker vi å leie ei hytte som vi kan ha for oss selv, bare vi to. På disse turene er vi sammen hele døgnet. I forkant har vi planlagt turen sammen, hva vi skal spise, hva vi skal drikke, og i noen grad hva vi skal gjøre. Da tar vi også med oss leketøy-samlingen vår som består av ulike sexleketøy og erotiske spill. Kronen på verket for oss er at det første vi gjør når vi kommer innenfor døra, er å kle oss nakne, og så er vi nakne hele døgnet, og så når vi lager mat og spiser. Nakenheten gir mye god hudkontakt og gir rom og inspirasjon til teasing og kos. Disse turene er også stedet for å teste nye ting, og vi har en regel om at hvis en av oss har lyst til å prøve noe nytt, da har ikke den andre lov til å si nei, med mindre det er noe som føles fullstendig umulig å bli med på. For oss er har disse turene, som ofte varer 3-4 dager, vært viktig for å ta vare på intimiteten, leken og gleden i forholdet vårt. Nå holder vi på å planlegge vår neste tur. Anonymkode: ddd6c...269 2 1
Rosa Gnom Skrevet 5. juni 2024 #12 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk er kjappe til å foreslå å forlate mannen din. Ikke rart det er så få samlivsbrudd om det ikke skal mere til.... Det er en vanskelig situasjon for deg. Ingen tvil om det. Jeg og kona snakker sjelden om sex, men vi kan gjøre det, og når vi gjør det, gjør vi det beste vi kan for å forstå hverandre og møte hverandre. Heldigvis har ikke vi så veldig ulikt behov, og vi snakker godt sammen om det når det trenges. Vi har i mange år tatt noen barnefri dager flere ganger i året. Da liker vi å leie ei hytte som vi kan ha for oss selv, bare vi to. På disse turene er vi sammen hele døgnet. I forkant har vi planlagt turen sammen, hva vi skal spise, hva vi skal drikke, og i noen grad hva vi skal gjøre. Da tar vi også med oss leketøy-samlingen vår som består av ulike sexleketøy og erotiske spill. Kronen på verket for oss er at det første vi gjør når vi kommer innenfor døra, er å kle oss nakne, og så er vi nakne hele døgnet, og så når vi lager mat og spiser. Nakenheten gir mye god hudkontakt og gir rom og inspirasjon til teasing og kos. Disse turene er også stedet for å teste nye ting, og vi har en regel om at hvis en av oss har lyst til å prøve noe nytt, da har ikke den andre lov til å si nei, med mindre det er noe som føles fullstendig umulig å bli med på. For oss er har disse turene, som ofte varer 3-4 dager, vært viktig for å ta vare på intimiteten, leken og gleden i forholdet vårt. Nå holder vi på å planlegge vår neste tur. Anonymkode: ddd6c...269 Selvfølgelig er vi kjappe til å foreslå det. TS sier jo selv at hun ønsker mer sex,men mannen vil ikke. Han vil heller ikke prate om det eller prøve parterapi. Så hva mener du hun skal gjøre? Hva hjelper en hyttetur når mannen ikke vil ha oftere sex med henne,slikke henne ? Det er fint at det hjelper for dere,men det er ikke tilfellet her. Jeg går utifra at hun har prøvd det meste i flere år. Hun sier at hun har vært forståelsesfull i flere år. 2 4
Queen19 Skrevet 5. juni 2024 #13 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk er kjappe til å foreslå å forlate mannen din. Ikke rart det er så få samlivsbrudd om det ikke skal mere til.... Det er en vanskelig situasjon for deg. Ingen tvil om det. Jeg og kona snakker sjelden om sex, men vi kan gjøre det, og når vi gjør det, gjør vi det beste vi kan for å forstå hverandre og møte hverandre. Heldigvis har ikke vi så veldig ulikt behov, og vi snakker godt sammen om det når det trenges. Vi har i mange år tatt noen barnefri dager flere ganger i året. Da liker vi å leie ei hytte som vi kan ha for oss selv, bare vi to. På disse turene er vi sammen hele døgnet. I forkant har vi planlagt turen sammen, hva vi skal spise, hva vi skal drikke, og i noen grad hva vi skal gjøre. Da tar vi også med oss leketøy-samlingen vår som består av ulike sexleketøy og erotiske spill. Kronen på verket for oss er at det første vi gjør når vi kommer innenfor døra, er å kle oss nakne, og så er vi nakne hele døgnet, og så når vi lager mat og spiser. Nakenheten gir mye god hudkontakt og gir rom og inspirasjon til teasing og kos. Disse turene er også stedet for å teste nye ting, og vi har en regel om at hvis en av oss har lyst til å prøve noe nytt, da har ikke den andre lov til å si nei, med mindre det er noe som føles fullstendig umulig å bli med på. For oss er har disse turene, som ofte varer 3-4 dager, vært viktig for å ta vare på intimiteten, leken og gleden i forholdet vårt. Nå holder vi på å planlegge vår neste tur. Anonymkode: ddd6c...269 Det største problemet her er jo ikke nødvendigvis sexen, men at det ikke finnes raushet i forholdet til å snakke åpent om hva man ønsker og trenger i sexlivet. For mange så er sex ekstremt viktig for forholdet, jeg merker selv at vi har det bedre når sexlivet vårt er bra. Vi tuller og tøyser mer, vi har mer tålmodighet med hverandre, vi flørter mer og blir mer "nyforelsket". Jeg syns ikke det er en filleting hvis man vurderer å gå fra en partner som ikke ønsker å snakke om sex, og heller ikke er åpen for forslag til hvordan sexlivet kan bli bedre. 3 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #14 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Folk er kjappe til å foreslå å forlate mannen din. Ikke rart det er så få samlivsbrudd om det ikke skal mere til.... Det er en vanskelig situasjon for deg. Ingen tvil om det. Jeg og kona snakker sjelden om sex, men vi kan gjøre det, og når vi gjør det, gjør vi det beste vi kan for å forstå hverandre og møte hverandre. Heldigvis har ikke vi så veldig ulikt behov, og vi snakker godt sammen om det når det trenges. Vi har i mange år tatt noen barnefri dager flere ganger i året. Da liker vi å leie ei hytte som vi kan ha for oss selv, bare vi to. På disse turene er vi sammen hele døgnet. I forkant har vi planlagt turen sammen, hva vi skal spise, hva vi skal drikke, og i noen grad hva vi skal gjøre. Da tar vi også med oss leketøy-samlingen vår som består av ulike sexleketøy og erotiske spill. Kronen på verket for oss er at det første vi gjør når vi kommer innenfor døra, er å kle oss nakne, og så er vi nakne hele døgnet, og så når vi lager mat og spiser. Nakenheten gir mye god hudkontakt og gir rom og inspirasjon til teasing og kos. Disse turene er også stedet for å teste nye ting, og vi har en regel om at hvis en av oss har lyst til å prøve noe nytt, da har ikke den andre lov til å si nei, med mindre det er noe som føles fullstendig umulig å bli med på. For oss er har disse turene, som ofte varer 3-4 dager, vært viktig for å ta vare på intimiteten, leken og gleden i forholdet vårt. Nå holder vi på å planlegge vår neste tur. Anonymkode: ddd6c...269 Ikke skal mere til? For noen av oss så er sex viktig, veldig viktig. Så du kan ikke sitte der og bestemme hva som skal til for at man vil forlate partneren sin. Anonymkode: a2bb9...3d3 2
moff Skrevet 5. juni 2024 #15 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva du savner,ønsker,hva du trenger osv på en ok måte? I ett langt fast forhold?(er gift). Har tatt opp en del ting innimellom. Går lang tid mellom hver gang da han snur alt og skylder på meg og får meg til å føle meg som en dritt for at jeg tar opp ting, allti må være misfornøyd osv. Og det er ikke det jeg sier. Men at jeg savner forspill,slikking(maaaange år siden sist, men han er ikke så for det...drit i min glede, ikke at han er flink, for han har gjort det svært lite for mange år siden..Men øvelse gjør mester). Han er rett og slett veldig kjedelig i sengen, aldri noe nytt, ikke leken, og umulig å prøve noe nytt. Problemet er og at jeg ønsker oftere sex og han sjeldnere sex. Så istedenfor å møtes på midten feks(som er bedre for begge enn at en skal godta at det bare blir som den andre vil?), så blir det alltid som han vil. Jeg vil 3-4 ganger i uken og han max 1 gang i uken. Har spurt om det er mulig å prøve 2ganger i uken, men nei.. Kan jo ikke mase på han eller diskutere at vi skal gjøre det mer. Han kan jo ikke styre det.. ehh jo, sex avler sex. Jeg har vært forståelsesfull i mange år, og det blir alltid som han ønsker. Ingen forspill, og sex når han er klar for det. Altså istedenfor å faktisk hoppe på meg noen ganger, spesielt om han blir hard og kunne gjort det så nei. Hodet er ikke helt der no.. Nei, når er det egentlig det da..! Kjøper leketøy, undertøy, prøver å komme med forslag, spørre, snakke, tease.. Kan virkelig forstå at noen er utro. Ikke blir de sett hjemme, ikke sex, nærhet og intimitet. Føler vi bare bor sammen... Hvordan gjør dere det? Anonymkode: efb33...cd6 Har du tenkt over at han kanskje blir lettere tent på deg dersom kjemien i hverdagen deres er enklere? Det er veldig mye som spiller inn på lysten, også for menn. La han få litt rom i hverdagen. Ta fra han litt av ansvaret han har for hus og hjem, la han få rom til å være seg selv. Se for deg livet ditt uten han -Hva du måtte gjort selv da og gjør det! Han høres ut som en mann som føler seg kvelt men ikke har språk til å forklare eller forståelsen av hvor viktig det er at han setter sine grenser uten å gi noen skyld. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #16 Skrevet 5. juni 2024 Min erfaring er at om begynner å ta vare på det selv, gå ut, bli full, kle deg opp sexy for deg selv,også videre, kos med det selv. Så vil mannen etterhvert se at shit, nå koser hu seg, og om han sier noe, så svarer du: du vil jo faen ikke, så da fikser jeg det selv. Du kan også ta en samtale som er slik: Vi er jo bare roomies. Vi er jo ikke lenger kjærester som elsker hverandre. Du er bare en duracell kanin når du først blir kåt, jokker løs i 3 sekunder før du er ferdig. Og ikke vil du prate om sex, ikke vil du gjøre noe for å forbedre vårt sexliv. Så da er spørsmålet, hva gjør vi sammen da? Anonymkode: 5d20a...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #17 Skrevet 5. juni 2024 Queen19 skrev (16 minutter siden): Det største problemet her er jo ikke nødvendigvis sexen, men at det ikke finnes raushet i forholdet til å snakke åpent om hva man ønsker og trenger i sexlivet. For mange så er sex ekstremt viktig for forholdet, jeg merker selv at vi har det bedre når sexlivet vårt er bra. Vi tuller og tøyser mer, vi har mer tålmodighet med hverandre, vi flørter mer og blir mer "nyforelsket". Jeg syns ikke det er en filleting hvis man vurderer å gå fra en partner som ikke ønsker å snakke om sex, og heller ikke er åpen for forslag til hvordan sexlivet kan bli bedre. Takk, vil ikke tvinge han til sex, derfor tier jeg og lar vær å ta det opp. Og heller venter til han er klar hver gang. Men det føles feil. Det blir 2sek penetrering uten forspill før han kommer siden det er lenge siden sist. Han runker ikke heller. Lysten er lav. Testosteronet er ok. Det er dette jeg mener,det er greit med forskjellig lyst,men å kunne snakke sammen for å finne en løsning er så viktig. Men han vil ikke. Det jeg lurer på er hvordan andre har det. Takk for at du forstår! Anonymkode: efb33...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #18 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min erfaring er at om begynner å ta vare på det selv, gå ut, bli full, kle deg opp sexy for deg selv,også videre, kos med det selv. Så vil mannen etterhvert se at shit, nå koser hu seg, og om han sier noe, så svarer du: du vil jo faen ikke, så da fikser jeg det selv. Du kan også ta en samtale som er slik: Vi er jo bare roomies. Vi er jo ikke lenger kjærester som elsker hverandre. Du er bare en duracell kanin når du først blir kåt, jokker løs i 3 sekunder før du er ferdig. Og ikke vil du prate om sex, ikke vil du gjøre noe for å forbedre vårt sexliv. Så da er spørsmålet, hva gjør vi sammen da? Anonymkode: 5d20a...dcd Har gjort det, hjelper ikke. Anonymkode: efb33...cd6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #19 Skrevet 5. juni 2024 Altså, 1 gang i uken er ofte😅 Her er vi på andre året uten, for han har kreft og går på medisiner som tar bort testosteronet i kroppen - derav ingen ereksjon eller lyst🤷♀️ Anonymkode: d4be2...753 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #20 Skrevet 5. juni 2024 moff skrev (10 minutter siden): Har du tenkt over at han kanskje blir lettere tent på deg dersom kjemien i hverdagen deres er enklere? Det er veldig mye som spiller inn på lysten, også for menn. La han få litt rom i hverdagen. Ta fra han litt av ansvaret han har for hus og hjem, la han få rom til å være seg selv. Se for deg livet ditt uten han -Hva du måtte gjort selv da og gjør det! Han høres ut som en mann som føler seg kvelt men ikke har språk til å forklare eller forståelsen av hvor viktig det er at han setter sine grenser uten å gi noen skyld. Jeg gjør nesten alt av det hjemme ,så hva skal jeg hjelpe han med i huset?? Han har fritid, han slapper av. Han er ikke kvelt. Og er fornøyd med sex så lite. Han vil ikke gjøre noe med det, vil ikke snakke om det. Jeg vil være mer enn en venn, vil kjenne at vi er kjærester. At vi koser, tar vare på samlivet og sexlivet. At vi bryr oss om hverandre, bruker tid på hverandre. Han kan fint bruke tid på hobbyer... Tenk om vi kunne være en hobby og en investering og? Vet at han elsker meg og ikke er interessert i andre. Vet og at barn gjør det mer krevenede og mindre lyst. Men desto mer bør vi utnytte små ledige rom der det går. Anonymkode: efb33...cd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå