AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Jeg kunne tenkt meg å reise i 2-3 måneder, men når jeg ser på ulike booking-sider så er det maks 4 uker jeg kan legge inn bestilling. Hvordan gjør dere andre det, dersom dere tenker å bli på samme plassen i flere måneder? Er Airbnb eneste alternativ, eller finnes det sider hvor jeg kan booke hotell over lengre tid enn 4 uker? Anonymkode: b8e69...b14
klarinetta Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 Kontakt de aktuelle hotellene? De sier vel ikke nei til booking 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 Ved lengre opphold ville jeg tatt kontakt med hotellene direkte. Booking-sidene spesialiserer seg ofte på ferieturer, og du vil nok få mye bedre tilbud om du tar kontakt direkte. Jeg har selv bodd på hotell i inn og utland i opp til to måneder av gangen, men da har det vært i forbindelse med jobb. Mest sannsynlig er nok airbnb, eventuelt leilighetshotell bedre for langtidsopphold. Jeg synes i alle fall at det er kjedelig å bo i lengre tid uten tilgang til eget kjøkken. De fleste hotellrom innenfor standard-sortementet er ikke velegnet for lengre opphold. Med mindre man går for en suite-løsning er man heldig om man får en kontorpult og en ekstra stol. Anonymkode: 51b09...db7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå