AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Del Skrevet 5. juni 2024 ..noen som vet? Er i gang med nedregulering nå og i følge appen min skal jeg få mensen i morgen. I dag blør det lett og har menssmerter. Trodde poenget med lang protokoll var å sette syklusen ut av spill..? Begynner på Menopur om en uke og syns dette var litt rart Anonymkode: aa15c...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Del Skrevet 5. juni 2024 Jeg mener å huske at man skal det ja. Anonymkode: 32795...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Del Skrevet 5. juni 2024 Ja jeg fikk det iallefall.. Anonymkode: 60b18...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #4 Del Skrevet 5. juni 2024 Ja, en skal få mensen for å kunne settes videre igang med hormoner (slik som Menopur) 😊 den menstruasjonen er også noe lenger enn hva en vanligvis har, jeg spurte om dette var naturlig og det var vist vanlig for de fleste at den varte noen dager ekstra. Anonymkode: df7e6...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå