AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Første barnet mitt avvente seg omtrent selv da hun var 10-11mnd. Nr.2 derimot, har jeg vanskelig for å se at kommer til å gjøre det ettersom hun har hele tiden vært mer glad i puppen enn nr.1 var. Det går på noen måter helt greit å amme, bortsett fra at jeg er svært overvektig og trenger å gå ned i vekt, mistenker ammegikt og at det er tidvis en del amming om natta. Det med vekta er fordi jeg synes det er så vanskelig å gå ned samtidig som jeg ammer og den regla om miljøgifter som frigjøres. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre her. Vente til hun er 1år og slutte da? Bare la det være til hun kanskje slutter av seg selv? Anonymkode: b6eb1...fb1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 Hvis du ikke er komfortabel med å amme, er det bare å slutte. Det er ditt valg. Anonymkode: 74ef3...25c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 Her måtte jeg avslutte, barnet hadde ikke sluttet av seg selv før hun var ganske stor tror jeg. Sluttet gradvis med å amme på dagen utenom soving sånn omtrent når jeg gikk ut i perm og hun begynte å spise mer, så 8-12 mnd alder. Sluttet med nattamming rundt 14-15 mnd. Sluttet med siste natta-amming rundt 19mnd. Barnet ville fremdeles gjerne amme da iallfall men jeg var så lei... Gikk fint å slutte da. Anonymkode: 73e8f...fcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå