AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Hvor lang tid gikk det før dere elsket partneren? Og når sa dere det? Sa dere det på samme tid? Anonymkode: db607...1d9
Irak Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lang tid gikk det før dere elsket partneren? Og når sa dere det? Sa dere det på samme tid? Anonymkode: db607...1d9 Tenker at hvem som sier det først er irrelevant. Har opplevd begge deler. For min del så holder jeg igjen helt til jeg føler jeg må si det...Da har jeg på en måte ikke noe valg lengre, så tenker jeg det får være opp til han hva han evt tenker om det... Jeg har ikke opplevd å si det samtidig...Er jo på en måte en prosess... Så kan man faktisk lære å elske hverandre også hvis man vil... Så her er det ingen fasit sånn sett. Men om han ikke føler det samme, så må man jo bare prøve å komme seg videre... Er jo det lureste det da sånn sett... Å gå i uvisshet må være noe av det verste som fins, for det er en form for selvskading slik jeg ser det...Mye bedre å bare si det da, og om det ikke blir gjengjeldt så kan man bearbeide det istedenfor å håpe på noe mer... Er mine tanker rundt det da.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 1 år, han sa det i fylla, meget romantisk Anonymkode: ff3fb...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå