Seroxat Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 (endret) Jeg går på Fontex for depresjon. Har gått på den i ca 2 1/2 måned, men opplever å være helt flat/ tom følelsesmessig. Kjenner ikke på noen følelser; hverken glede, bli rørt eller bli lei meg. Det var greit da jeg var deprimert å ikke være lei seg og være trist og å ikke føle noe. Nå savner jeg å føle noe. Jeg er vanligvis en person med mye følelser. Jeg har veldig lyst til å gå ned i dose p.g.a dette. Er det flere som har opplevd dette med Fontex? Setter pris på tilbakemeldinger ❤️ Endret 5. juni 2024 av Seroxat
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 Oh yes. Ble helt følelsesløs og personligheten min forsvant. Ble nesten mer deprimert av pillene enn av depresjonene. Jeg slutta på det, bare vær forberedt på at det kan bli tøft å måtte møte følelser igjen selv om du savner de. Snakk med legen som har forskrevet det, ikke bråslutt eller gå ned på doser alene. Anonymkode: 7b058...e53
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 Hvilken dose tar du? Jeg opplevde slik som du beskriver det med 40mg, mens på 15-20mg føler jeg at jeg har mer kontroll på følelsene mine Anonymkode: e103c...7e7
Seroxat Skrevet 11. juni 2024 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 17.35): Hvilken dose tar du? Jeg opplevde slik som du beskriver det med 40mg, mens på 15-20mg føler jeg at jeg har mer kontroll på følelsene mine Anonymkode: e103c...7e7 Jeg forstår. Jeg opplever å være helt flat følelsesmessig på minste dose, 20 mg. Takk for at du deler ❤️
Seroxat Skrevet 11. juni 2024 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 16.07): Oh yes. Ble helt følelsesløs og personligheten min forsvant. Ble nesten mer deprimert av pillene enn av depresjonene. Jeg slutta på det, bare vær forberedt på at det kan bli tøft å måtte møte følelser igjen selv om du savner de. Snakk med legen som har forskrevet det, ikke bråslutt eller gå ned på doser alene. Anonymkode: 7b058...e53 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 16.07): Oh yes. Ble helt følelsesløs og personligheten min forsvant. Ble nesten mer deprimert av pillene enn av depresjonene. Jeg slutta på det, bare vær forberedt på at det kan bli tøft å måtte møte følelser igjen selv om du savner de. Snakk med legen som har forskrevet det, ikke bråslutt eller gå ned på doser alene. Anonymkode: 7b058...e53 Jeg forstår. Akkurat sånn som du beskriver det føler jeg også. Jeg føler at jeg blir deprimert av og ikke føle noe. Jeg går på minste dose, bare 20 mg. Takk for gode råd og takk for at du deler ❤️
Ugresset Skrevet 11. juni 2024 #6 Skrevet 11. juni 2024 Nå nærmer det seg vel 3 mnd på disse? Hvis du fortsatt føler deg like følelsesmessig flat ville jeg snakket med legen om et eventuelt medisinbytte. Du må IKKE FINNE PÅ å slutte uten å snakke med legen din. Jeg har brukt disse i veldig mange år og jeg merker i grunn ikke noe til de, men glemmer jeg de over flere dager blir jeg virkelig dårlig psykisk. Jeg har også prøvd og trappe ned, men det funket veldig(!) dårlig. Så de har jo effekt, uten at jeg merker noe til det. men jeg ble og er ikke følelsesmessig flat. Ønsker deg masse lykke til!
Seroxat Skrevet 12. juni 2024 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2024 Ugresset skrev (15 timer siden): Nå nærmer det seg vel 3 mnd på disse? Hvis du fortsatt føler deg like følelsesmessig flat ville jeg snakket med legen om et eventuelt medisinbytte. Du må IKKE FINNE PÅ å slutte uten å snakke med legen din. Jeg har brukt disse i veldig mange år og jeg merker i grunn ikke noe til de, men glemmer jeg de over flere dager blir jeg virkelig dårlig psykisk. Jeg har også prøvd og trappe ned, men det funket veldig(!) dårlig. Så de har jo effekt, uten at jeg merker noe til det. men jeg ble og er ikke følelsesmessig flat. Ønsker deg masse Ja, nå har jeg stått på Fontex i 2 1/2 måned. Jeg skal høre med legen min om jeg kan redusere dosen med Fontex på fredag. Håper at det kan være med på at jeg kan føle litt igjen. Vi reagerer så forskjellig på medisiner. Godt at Fontex funker for deg. Takk for at du deler ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå