AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #61 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke noe mot at foreldre drar på turer uten barn. For sommerferie er familie tid. Og når dem vet at gutten ikke gjør så mye sammen med moren sin. Synted jeg dem kan tilby å ta han med seg. Anonymkode: 82f39...5b9 Denne ungen skriver jo ts at skal på både Tusenfryd, klatreland og mye greier denne ferien. Han gleder seg og syns det blir topp. Det er ikke han som har behov for å dra til utlandet, det er det helst folk her på kvinneguiden som mener at han må få lov til siden bare ferie i utlandet er skikkelig ferie. Anonymkode: 3406a...899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #62 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Denne ungen skriver jo ts at skal på både Tusenfryd, klatreland og mye greier denne ferien. Han gleder seg og syns det blir topp. Det er ikke han som har behov for å dra til utlandet, det er det helst folk her på kvinneguiden som mener at han må få lov til siden bare ferie i utlandet er skikkelig ferie. Anonymkode: 3406a...899 En uke av hele ferien som ungen skal få være med på noe. Er ikke mye å hoppe i taket for. Jada jeg skjønner at han gleder seg, for mange barn syntes at det er gøy. Å man trenger ikke å dra til utlandet. Men la ungen få litt flere opplevelser igjennom ferien. Aren skal få oppleve mer en barnet.. Anonymkode: 82f39...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #63 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En uke av hele ferien som ungen skal få være med på noe. Er ikke mye å hoppe i taket for. Jada jeg skjønner at han gleder seg, for mange barn syntes at det er gøy. Å man trenger ikke å dra til utlandet. Men la ungen få litt flere opplevelser igjennom ferien. Aren skal få oppleve mer en barnet.. Anonymkode: 82f39...5b9 Hun sier jo at de skal finne på noe gøy i den ferien de har felles? Og selv om mor ikke reiser noe sted, kan det da tenkes hun finner på ting som gir artige opplevelser og minner for sin sønn. Anonymkode: dea47...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #64 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En uke av hele ferien som ungen skal få være med på noe. Er ikke mye å hoppe i taket for. Jada jeg skjønner at han gleder seg, for mange barn syntes at det er gøy. Å man trenger ikke å dra til utlandet. Men la ungen få litt flere opplevelser igjennom ferien. Aren skal få oppleve mer en barnet.. Anonymkode: 82f39...5b9 Mine barn er merkelig nok kjempefornøyde med en ukes norgesferie og resten ferie i hjemmets nærområde. Det de husker best fra i fjor var da de fisket makrell med egen fiskestang, og da vi sov i telt midt på fjellet (eller 5 kilometer hjemmefra og 150 meter fra bilen, som det egentlig var). En skal ikke kimse av de mindre opplevelsene. Mitt inntrykk er at det ikke er barna som forventer eller behøver å bombarderes med store inntrykk og voldsomme ferier tre hele uker til endes, men de voksne som har skapt seg opp en mening av hva som er en «god» ferie for barna. Anonymkode: 3406a...899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå