AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Del Skrevet 5. juni Hei! Hvilke earpods/ørepropper bruker du til trening/fysisk aktivitet? Ønsker ikke headset. Prøver å finne noen som har ok lyd, sitter godt på øret (gjerne med sånn bøyle bak) og med støyreduksjon i mikrofonen (?) så jeg kan prate i telefonen selv om det er en del trafikk/støy rundt (dvs. mikrofonen fungerer som normalt, har ikke noe å si om jeg hører litt av støyet rundt) til en overkommelig pris. Tenker +/- 1000-lapp. Har sett på JBL Endurance Peak 3 for eksempel, men ser flere har slitt med lading av disse så andre forslag er fint. Anonymkode: 64085...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Del Skrevet 9. juni iPods apple. Syns de fungerer godt overalt, også ved trening. Jeg løper på mølle og trener styrke, hvis det er av betydning. Anonymkode: 16899...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Del Skrevet 9. juni Powerbeats Pro, det er de eneste som sitter. Anonymkode: 6d347...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Del Skrevet 9. juni Ønsker også tips Flere? Anonymkode: 1a506...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Del Skrevet 10. juni Powerbeats Pro her og. Anonymkode: 27bef...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Del Skrevet 11. juni Jeg bruker Shokz og er fullstendig frelst av dem, men de er jo det motsatte av det du vil ha: helt åpne. Tenkte bare jeg kunne legge inn et godt ord for dem her i tilfelle noen andre skulle være interessert. Anonymkode: 9b59e...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå