AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Vasket en maskin med klær på hytten i helgen. Klærne stinker veldig sterkt av vaskemiddel, til og med min mann reagerte 😅. Måtte vaske alt på nytt når vi kom hjem. Er det noen som har erfaring med dette vaskemiddelet? Er det så sterk lukt av det eller er det mulig at det er noe feil med vaskemaskinen (at den ikke skyller godt nok) https://www.europris.no/p-vaskekapsler-22-stk-white-a-210642 Anonymkode: 915f6...bff
Blåttvann Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 Noen vaskemidler lukter ekstremt mye, dette er en av de som stinker. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 Blåttvann skrev (1 minutt siden): Noen vaskemidler lukter ekstremt mye, dette er en av de som stinker. Det er jo ille. Turte ikke ta de klærne på barnet vårt. Anonymkode: 915f6...bff
Blåttvann Skrevet 5. juni 2024 #4 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo ille. Turte ikke ta de klærne på barnet vårt. Anonymkode: 915f6...bff Bruker bare parfymefritt selv, så det skjønner jeg godt! Kan umulig være bra for helsa.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #5 Skrevet 5. juni 2024 Hvorfor ikke heller bruke de vanlige vaskemidlene? Omo eller Blenda? Anonymkode: ff0a0...b0f
Lorieen Skrevet 5. juni 2024 #6 Skrevet 5. juni 2024 Ja, Ariel stinker faktisk. En skikkelig versting. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #7 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vasket en maskin med klær på hytten i helgen. Klærne stinker veldig sterkt av vaskemiddel, til og med min mann reagerte 😅. Måtte vaske alt på nytt når vi kom hjem. Er det noen som har erfaring med dette vaskemiddelet? Er det så sterk lukt av det eller er det mulig at det er noe feil med vaskemaskinen (at den ikke skyller godt nok) https://www.europris.no/p-vaskekapsler-22-stk-white-a-210642 Anonymkode: 915f6...bff Ariel er laget for andre kulturer der det er mye stank og matos. Anonymkode: ea96d...8c8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #8 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor ikke heller bruke de vanlige vaskemidlene? Omo eller Blenda? Anonymkode: ff0a0...b0f På hvilken måte er Omo og Blenda de vanlige vaskemidlene? 😅 Vi bruker bare Klar og Neutral hjemme. Anonymkode: 915f6...bff
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #9 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): På hvilken måte er Omo og Blenda de vanlige vaskemidlene? 😅 Vi bruker bare Klar og Neutral hjemme. Anonymkode: 915f6...bff Kanskje fordi det er de vaskemidlene jeg vil tro de fleste bruker, og som har eksistert lenge. Jeg pleier alltid å sette på ekstra skylling i programmet. Her bruker vi flytende vaskemiddel fra Unik. Anonymkode: b50f4...662 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå