Gå til innhold

Blomster-Finn javel, men ikke Danse-Finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei av at Finn Schjøll stadig går videre i Skal vi danse. Jeg har ikke mye peiling på dans, det innrømmer jeg glatt, men til og med jeg ser at dansingen hans ikke er noe å juble over.

Er det egentlig noe artig å se en stivbeint mann stotre seg rundt på et dansegulv med idiotiske briller søndag etter søndag?

Jada, han er så festlig og fargeklatt og jeg vet ikke hva, men nå er jeg forsynt.

Kan dere ikke "stjele" mobiltelefonene til mødrene deres neste søndag så vi kan få han ut? :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hanne S_*
Skrevet

Fullstendig enig! Det er en skam at han skal få lov til å publisere telefonnummeret (stemmenr.) i VG, på God Morgen Norge og overalt hvor han blir omtalt. Han har ikke livets rett i dette programmet. Nok er nok!

Stem på de som faktisk danser bra!

Go Tom Arild og Guri !!!! :klappe:

Skrevet

Etter kveldens episode synes jeg sminke-Finn passer myyyye bedre. Om han passer i programmet derimot,er en helt annen sak ;)

Skrevet

Synes han er søt. :ler:

Men om han kan danse er en annen sak. Har i hvert fall ikke noe mot at han er med i programmet.

Skrevet

Han har ikke fått en eneste stemme fra meg (ingen andre heller), og kommer heller ikke til å få det...

OM jeg skal stemme, så blir det nok på noen andre...

Skrevet

Jeg mener også at det er på tide å få ham ut!! Det er rett og slett helt utrolig at de Finn og Lena har fått lov til å være med så langt (hun er veldig flink, men jeg tror hun har en rimelig vanskelig jobb..). Henger meg på de som sier at folk må stemme på de som virkelig danser bra. F.eks. Guri og Tom Arild!!! :klappe:

Skrevet

Nå er det på tide at blomster-Finn kommer seg ut av skal vi danse. Blir like skuffet hver gang han går videre.

Skrevet
:frustrert: Han danser jo nesten ikke engang?!!

Nei, han står i ro og så danser hun rundt ham.

Kan ikke fatte hvem som gjør at han kommer videre gang etter gang.

Gjest Gjest_Hanne S_*
Skrevet

Det er fanken meg en skam. Nå holdt Tom Arild og Guri søren meg på å ryke ut FØR Finn bare fordi de var litt uheldig med dansen!!!!

Nå MÅÅÅ folk slutte å stemme på han som bare står stille

Skrevet

Blomster-Finn har utspilt sin rolle i "skal vi danse". Ikke alle er store dansere, og ettersom det er en DANSEkonkurranse burde folk stemme på dem som faktisk kan danse.

Skrevet

I dag på frokosttv så hang Finn seg på trimmen til Kari- han klarte ikke å holde takten hennes heller faktisk (en-to-en-to).

Skrevet

Er MØKKLEI blomster-Finn!!!! :sur:

Jeg syns han var litt nusselig og morsom før, men ikke nå lengre :forvirret:

Skrevet

Trekker fram denne igjen ;)

Nå er jeg så lei av denne mannen at jeg kjenner jeg blir helt apatisk, ler ikke av vitsene hans lenger heller.

Skrevet
Trekker fram denne igjen ;)

Nå er jeg så lei av denne mannen at jeg kjenner jeg blir helt apatisk, ler ikke av vitsene hans lenger heller.

Signerer

Skrevet

Det at han kommer videre i "skal vi danse" har ødelagt han for meg i frokostTV også.. Før syntes jeg han var morsom og rar.. Nå er jeg bare møkklei og irritert!

Skrevet

helt enig, det blir helt feil at han fortsetter å gå videre nå.

de andre som er igjen nå, holder ihvertfall takten og danser og forbedrer seg i tilligg til at jo de også har høy underholdningsfaktor.

nå må folk slutte å stemme ham videre, SÅ fantastisk er han da ikke.

Skrevet

Jeg ble skikkelig sinna i går når Finn gikk videre denne gangen også.

Helt i orden at folk finner han morsom og sjarmerende, men jeg syns likevel det er litt dårlig gjort overfor de andre parene, som er SÅ flinke til å danse, og som virkelig jobber for å bli gode. Nå kan det jo selvfølgelig hende at Finn også gjør det, men det er jo ingen fremgang å spore?

Nei, vi får bare krysse fingrene på at det er Finn sin tur neste søndag..

Skrevet

Er enig med dere alle. Vinner han er det ingen verdig vinner. Nå er det på tide å få han ut

Gjest lilletroll
Skrevet

Hele poeng systemet burde jo vært lagt opp anderledes så det ikke blir så lett for de som ikke kan danse å gå videre......den som vinner fra juryen får fem poeng, og taperne (alltid Finn og Lena) får 1. De samme poengene skal fordeles fra folket, og da BLIR det jo bare helt ubrukelig, da....det burde jo være større forskjell på en som får 11 poeng og en som får 34!!! Nei, legg om reglene TV2 og få ut de som ikke kan danse!! Det er tross alt en danse konkurranse!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...