Gå til innhold

Analsex, føles det bedre enn "vanlig sex"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal begynne å eksperimentere med analsex, men jeg (dame) har en liten bekymring for at analsex skal føles bedre, sånn at han heller vil foretrekke det. Er det en mulighet?

Anonymkode: 16bde...d02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antagelig ikke noe å bekymre seg over. Alle varianter finnes her, helt fra damer som foretrekker anal, til menn som ikke kan tenke seg å prøve. Tror de fleste, som oss,  beholder det som en avveksling. Like mye bruker vi fingre og leketøy på hverandre, og noen ganger både penis og dildo. Alt i alt bare et større repertoar å spille på.

Anonymkode: 008ba...d38

AnonymBruker
Skrevet

Analsex er helt for jævlig vondt. Aldri tidligere kjent en så grusom smerte. Så aldri igjen. 

Anonymkode: 591a9...1f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Analsex er helt for jævlig vondt. Aldri tidligere kjent en så grusom smerte. Så aldri igjen. 

Anonymkode: 591a9...1f4

Jeg har en annen erfaring. Vondt dersom du ikke er klar. Men funger for meg dersom jeg har lyst, bruker vibrator og vi varmer opp. Lysten er viktigst. Må føle meg nær han.

Anonymkode: 1c3f2...3f7

• Liker 1
Skrevet

For vår del (som har holdt på lenge) er det noe som hører naturlig med, skal vi si sånn ca 8 av 10 ganger. Men (nesten) aldri bare anal og aldri anal først. Opplever ofte at hvis jeg "glemmer" rumpa hennes så minner hun meg på det. Har hun ikke kommet før så kommer hun da.

Blir feil å si at det føles bedre (for meg) men det føles annerledes, på en god måte. På samme måte som det føles annerledes når hun suger, eller bruker hånda. 

Forandring (og variasjon) fryder, så det kan vel hende at han blir veldig fascinert i starten, men det bør jo absolutt henge sammen med hva du synes selv også. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke like vått, glatt, varmt og godt ved anal som ved vaginal penetrasjon. Jeg ville nok ikke vært redd for at anal ville være å foretrekke fremfor vaginal, mer som en variasjon og en spennende tilleggs-ting. Om jeg spør om å bli tatt analt kan jeg av og til få svar "men det er jo så vått og deilig nå!", mens andre ganger er han helt med ;) 

Anonymkode: 21aeb...234

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...