AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Del Skrevet 5. juni Dere som stiller ut hunden deres. Friserer dere pelsen til hunden selv eller tar dere hunden med til «frisør»? Jeg er litt usikker på om jeg klarer å få det pent. Så kanskje lurt at noen profesjonelle gjør det? Anonymkode: 54ebe...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Del Skrevet 5. juni Dette kommer da helt an på rasen. Jeg har en Whippet, der er det bare å stusse litt ved potene og ved rumpa, hvis det i det hele tatt trengs noe som helst. En puddel eller Yorkshire Terrier er noe helt annet.... Anonymkode: cb9ff...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 5. juni #3 Del Skrevet 5. juni Spørs på rasen som nevnt over. Mulig oppdretteren din kan hjelpe deg? Jeg har pelsrase og oppdretter hjalp meg med riktig klipp første gangen, senere klipte jeg etter hennes linjer. Jeg gjør nå alt selv, klipper, bader og føner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Del Skrevet 5. juni Jeg har en jrt og steller/napper pelsen selv. Ser så mye dårlig pelsstell blant de som er hundefrisører, så jeg risikerer ikke pelsen hans hos noen før utstilling😬 Anonymkode: af23f...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Del Skrevet 5. juni Takk for svar. Jeg kan prøve selv først. Jeg har god tid, så vokser ut igjen 😅 Anonymkode: 54ebe...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå