AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Hei! Jeg er på en livsstilsendring og har gått ned ca 5 kg. Det vel omtrent 20-25 kg før jeg er i mål. Denne gangen gjør jeg det veldig annerledes enn tidligere, der jeg fokuserer på nok mat, sunn mat og å øke fysisk aktivitet ved hjelp av daglige gåturer og trening på senter. Jeg har ikke noe mål om å gå ned rasket mulig, men få til en varig endring. Men.. jeg føler meg mentalt veldig dårlig. Jeg har blitt så utrolig mye mer selvkritisk og det er som jeg har «våknet». Jeg føler meg så stygg og tjukk, jeg forstår ikke hvordan samboeren min i det hele tatt orker å se på meg, jeg føler meg utrent og svak. Det er mye negative følelser nå, og jeg vet jo innerst inne at dette ikke stemmer. Men i blant er disse følelsene så sterke at jeg blir helt handlingslammet, det er utrolig slitsomt. jeg er stolt at jobben jeg har gjort hittil med alle endringene mine, så det føles nesten som om jeg har disse to berømte engelen og djevelen på skulderen. noen som kjenner seg igjen i dette, og har noen råd? Anonymkode: 4bf13...b4b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 Jeg tror at det kan være fordi at man har latt det skure og gå lenge, nesten ignorert det. Skubbet bort de fleste tanker om kroppen og om hva man burde gjort. Men når du har tatt tak og gjort den jobben du har starta på, så har du på en måte anerkjent at det er et problem? Hvis det gav mening. Pluss at når man er i den prosessen så er tankene mer opptatt av det? Anonymkode: 13e0b...a58 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå