AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Er Miinto et greit og trygt sted å kjøpe vintage vesker? Kommer det noe toll i tillegg? Har lett etter de perfekte veskene til mitt budsjett og fant to jeg falt for der. Men blir litt skeptisk siden jeg ikke kan kjenne og se på de i virkeligheten før jeg kjøper. Når jeg googler bildene finner jeg de samme veskene på ebay til litt lavere pris (Kjenner igjen merker på de), men der står det at det ikke er noe retur på de...mens Miinto reklamerer med 14 dager returrett. Anonymkode: b1659...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 Ingen med erfaring? Anonymkode: b1659...bf1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 Har kjøpt et par sko fra Miinto (ikke pre-owned). Det var ingen ekstra toll. Rask levering. Anonymkode: 21cf3...f4c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #4 Skrevet 5. juni 2024 Har kjøpt vesker. Kvaliteten er som prisen. De billigste stinker ofte parfyme og det er mye riper og flekker. Anonymkode: 0d29e...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har kjøpt vesker. Kvaliteten er som prisen. De billigste stinker ofte parfyme og det er mye riper og flekker. Anonymkode: 0d29e...4f5 Jeg har og kjøpt vesker der, litt dyrere, og de svarte til forventningene. Men fikk ikke med sertifikater og dustbag Anonymkode: 3bd8f...731
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 10.37): Er Miinto et greit og trygt sted å kjøpe vintage vesker? Kommer det noe toll i tillegg? Har lett etter de perfekte veskene til mitt budsjett og fant to jeg falt for der. Men blir litt skeptisk siden jeg ikke kan kjenne og se på de i virkeligheten før jeg kjøper. Når jeg googler bildene finner jeg de samme veskene på ebay til litt lavere pris (Kjenner igjen merker på de), men der står det at det ikke er noe retur på de...mens Miinto reklamerer med 14 dager returrett. Anonymkode: b1659...bf1 Vær obs på at Miinto kan ha mye høyere priser enn andre steder du kan kjøpe brukt. Det er selger selv som setter pris, ikke Miinto. mange vesker bl.a er priset helt vilt inne på Miinto. Det kommer an på hvilket merke du ser etter, men finnes andre nettsider jeg ville gått for isteden Anonymkode: 42f8f...38f 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vær obs på at Miinto kan ha mye høyere priser enn andre steder du kan kjøpe brukt. Det er selger selv som setter pris, ikke Miinto. mange vesker bl.a er priset helt vilt inne på Miinto. Det kommer an på hvilket merke du ser etter, men finnes andre nettsider jeg ville gått for isteden Anonymkode: 42f8f...38f Hvilke andre steder anbefaler du hvir det ikke kommer toll i tillegg? Har ikke funne den veska andre steder enn miinito, så det er så vanskelig å sjekke om prisen er grei. TS Anonymkode: b1659...bf1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær obs på at Miinto kan ha mye høyere priser enn andre steder du kan kjøpe brukt. Det er selger selv som setter pris, ikke Miinto. mange vesker bl.a er priset helt vilt inne på Miinto. Det kommer an på hvilket merke du ser etter, men finnes andre nettsider jeg ville gått for isteden Anonymkode: 42f8f...38f Jepp, så nettopp en veske der til 8000 kr som kostet under 2000 kr hos Zalando. Anonymkode: 7a278...ba8 1
Linkii Skrevet 8. juni 2024 #9 Skrevet 8. juni 2024 vintagelover, chouchou er fine og ordentlige nettsider som selger fine vintage vesker
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #10 Skrevet 8. juni 2024 Linkii skrev (55 minutter siden): vintagelover, chouchou er fine og ordentlige nettsider som selger fine vintage vesker Tusen takk, skal sjekke ut disse. TS Anonymkode: b1659...bf1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #11 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 13.28): Hvilke andre steder anbefaler du hvir det ikke kommer toll i tillegg? Har ikke funne den veska andre steder enn miinito, så det er så vanskelig å sjekke om prisen er grei. TS Anonymkode: b1659...bf1 Bl.a Vintage lover, der har jeg handlet, De er seriøse, rask service og gode priser. Og du vet du får ekte vare. Kjenner et par som har bestilt via Miinto, så jeg ville aldri gjort det selv Anonymkode: 42f8f...38f
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni Ville unngått Chouchou, en bekjent fikk en vare som var skadet og de nektet ansvar. Måtte bruke masse tid og advokat for å få pengene igjen. Vintagelover har jeg hørt bare bra om Anonymkode: c1b9f...56c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #13 Skrevet 22. juni Jeg har aldri kjøpte noe pre-owned på Miinto, men svarer likevel... de er veldig dyre i forhold til andre nettbutikker. Sender også fra det store utland, har fått regnjakke sendt fra Spania osv.. mener da Miinto først kom, var det bare norske butikker involvert, og jeg syntes det var hyggelig å kunne støtte dem. Jeg tror butikkens navn stod oppført under produktet. Nå er det veldig lite informasjon om selve produktet og prisene er dyrere. Så sjekk rundt ang priser før du bestiller derfra iallefall. Anonymkode: 127a9...f5e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #14 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har aldri kjøpte noe pre-owned på Miinto, men svarer likevel... de er veldig dyre i forhold til andre nettbutikker. Sender også fra det store utland, har fått regnjakke sendt fra Spania osv.. mener da Miinto først kom, var det bare norske butikker involvert, og jeg syntes det var hyggelig å kunne støtte dem. Jeg tror butikkens navn stod oppført under produktet. Nå er det veldig lite informasjon om selve produktet og prisene er dyrere. Så sjekk rundt ang priser før du bestiller derfra iallefall. Anonymkode: 127a9...f5e Jeg har kjøpt flere pre-lowed fra Miinto. Det er mye overpriset der da de bare viderefører selgers pris, Miinto har ingenting de skulle sakt på prisen. Men ved å lete kan man finne virkelige kupp der. At de samarbeider og sender fra utenlandske butikker er bare topp, da blir utvalget større. Det samme gjelder Vestiaire Collective, de har selgeren fra hele verden og en kan virkelig gjøre kupp der. Elsker å kjøpe brukte, gjerne vintage, vesker. Anonymkode: b1659...bf1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #15 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 12.42): Ville unngått Chouchou, en bekjent fikk en vare som var skadet og de nektet ansvar. Måtte bruke masse tid og advokat for å få pengene igjen. Vintagelover har jeg hørt bare bra om Anonymkode: c1b9f...56c Kjenner noen med tilsvarende erfaring, de fikk et skadet produkt som butikken påsto at var utmerket, og ville ikke ta i retur Anonymkode: 852b2...f04 1
Sandie Skrevet 28. juni #16 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 14.42): Ville unngått Chouchou, en bekjent fikk en vare som var skadet og de nektet ansvar. Måtte bruke masse tid og advokat for å få pengene igjen. Vintagelover har jeg hørt bare bra om Anonymkode: c1b9f...56c Jeg har handlet både hos Chouchou og Vintagelover. Kjøpte en Chanel veske hos Chouchou som var grei nok ut i fra tilstansdsvurderingen, jeg visste at den ikke var «mint». Men det var ganske mye vintagelukt i vesken, og det hadde de ikke skrevet noe om. Dette synes jeg absolutt man bør opplyse om i tilstandsvurderingen. Hos Vintagelover kjøpte jeg en Celine luggage tote nano og den var beskrevet som å ha «noen få bruksmerker». Jeg har studert den nøye da jeg fikk den og kan virkelig ikke se noen bruksmerker annet enn noen nesten usynlige små merker på skulderreimen. Den har heller ingen lukt innvendig og jeg var superfornøyd med kjøpet. Så ja, jeg anbefaler også Vintagelover. Vil gjerne legge igjen penger hos de neste gang jeg skal gjøre vintage kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå