Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi snakker i slutten av august. Vi vil ha sol, varme, god mat og litt opplevelser, kansje litt shopping også.  Orker ikke typisk Gran Canaria. Der har vi vært litt for mange ganger. 

Helst ikke for lang flytur. Har sett litt på noen øyer i Hellas, men redd for at vi ender opp på en øy med 3 tavernaer å ikke noe annet. 

Anonymkode: 9fc71...a6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Parga? Vakker liten by:-) 

Anonymkode: 0d2a6...aac

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo veldig enkelt å sjekke hva som er av restauranter og butikker, etc. på google maps. Jeg har gjort det noen ganger når jeg har reist til steder langt uti gokk i utlandet, bare for å sikre meg at det er mat å få i nærheten. Nå er ikke det ikke alltid helt oppdatert, det kan vise restauranter som er nedlagt, men det gir en god pekepinn.

Anonymkode: 1494e...c16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Praha er ofte varmt i August  🙂 

Anonymkode: 02738...19b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Praha er ofte varmt i August  🙂 

Anonymkode: 02738...19b

Parga er i Hellas. Verdens fineste sted, men ganske folksomt i august.

Anonymkode: 71c69...7fe

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte umiddelbart Nice. Rask og som regel rimelig flytur. Mye å finne på, eller bare slappe av på stranden. 

Ellers er jeg veldig glad i San Sebastian, om du bor i Oslo er det direktefly til San Sebastian, kan kombineres med Bilbao. 

Amalfi er også nydelig på den tiden av året. Sorrento, Capri, dagstur til Posetanio. 

Har mange alternative forslag. Men med "sol og bad" betyr det at dere helst vil ha strand og "sydenliv"? 

Anonymkode: 93dd4...7ed

• Liker 1
Skrevet (endret)
Cinque Terre
Landområde i Italia. 

veldig autentisk små landsbyer, går båt mellom dem eller så kan man gå tur fra den ene landsbyen til den andre 😃
Endret av Sofie Maria
AnonymBruker
Skrevet

Dubrovnik🫶

Anonymkode: ea9ba...37f

AnonymBruker
Skrevet

Malaga ❤️ 

Anonymkode: 1fcde...933

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Parga er i Hellas. Verdens fineste sted, men ganske folksomt i august.

Anonymkode: 71c69...7fe

Det er forskjell på Praha og Praga.

Anonymkode: 75696...f64

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar ! ☺️ Samboeren min er glad i kultur og historie. Jeg vil ha sol, strand og litt shopping. Så en kombinasjonsferie. Har en uke tilgjengelig ☺️

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk for svar ! ☺️ Samboeren min er glad i kultur og historie. Jeg vil ha sol, strand og litt shopping. Så en kombinasjonsferie. Har en uke tilgjengelig ☺️

Barcelona har begge deler. 

Anonymkode: 3681e...bb7

• Nyttig 1
Skrevet

Kultur, historie, bad og shopping? Ikke lang reisevei?

Enkelt: Athen. De sørlige forstedene, for eksempel Glyfada, en en 30-minutters tramvei fra sentrum. Da kan du krysse av for alt dere begge ønsket dere.

Er også veldig enkelt å komme seg til/fra flyplassen, med busser døgnet rundt. Og hvis man har en dag til overs, kan man for eksempel ta en hurtigbåt til øyene Aegina og/eller Poros.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Santorini i Hellas? Eller hva med Antiparos i Hellas? Det er fordi det er så fin stemning der og en så fin øy. Gresk øyliv og bading!

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Albania

Anonymkode: 55b23...42e

AnonymBruker
Skrevet

Meg og mannen skal på tur til Barcelona neste år, ser så utrolig fint ut!

Anonymkode: 82c0b...216

AnonymBruker
Skrevet

Skiathos. 

Anonymkode: 7d66c...835

AnonymBruker
Skrevet

Brnö i Tjekkia  mye bedre en Praha.

Anonymkode: 25585...ff6

AnonymBruker
Skrevet
Aristoteles skrev (10 timer siden):

Kultur, historie, bad og shopping? Ikke lang reisevei?

Enkelt: Athen. De sørlige forstedene, for eksempel Glyfada, en en 30-minutters tramvei fra sentrum. Da kan du krysse av for alt dere begge ønsket dere.

Er også veldig enkelt å komme seg til/fra flyplassen, med busser døgnet rundt. Og hvis man har en dag til overs, kan man for eksempel ta en hurtigbåt til øyene Aegina og/eller Poros.

Minuset er at maten smaker geitefjøs.

Anonymkode: 25585...ff6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Barcelona!

Anonymkode: 26b08...f40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...