AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #21 Skrevet 6. juni 2024 Jeg jobber like ved og hadde fint bodd der. Har bodd der et par ganger før, det er et helt greit hotell, spesielt med tanke på hvor rimelig det er. Det er stort sett mange rusavhengige i gatene rundt Storgata, spesielt rundt Kiwi. Så sitter det gjerne noen langs fortauene på de mest nærliggende gatene, men det er vektere i området stort sett hele tiden. Handler lunsj på Kiwi nesten daglig og har aldri hatt noen ubehagelige opplevelser, det er jo bare folk som sliter. Ellers er det ikke mange minuttene å gå til Jernbanetorget nei, det enkleste er nok å ta bussen som går fra Jakob kirke to stopp, selv synes jeg det er en fin liten gåtur. Skal du mot Nationaltheatret kan du gå til Hammersborggata og busse gjennom tunnelen og spare deg for mye tid. Begge bussene går hvert tiende minutt. Også har du både mathallen og Oslo street food, fantastiske Markveien og mye annet bra liggende veldig nært. Det er jo ikke Grand Hotell, men hvis man ønsker et greit, sentralt og rimelig hotell duger det absolutt. Anonymkode: fd6d8...2a5
Ekstatisk Skrevet 6. juni 2024 #22 Skrevet 6. juni 2024 Hotellet ligger i enden av storgata, men også i starten av Grünerløkka. Grunerløkka er et fantastisk strøk med yrende liv, hyggelige kafeer og restauranter. Nå på sommeren er det det bare uteresturanter og glade fjes to min utenfor hotellet. Anker hostel er i nabobygget og der bor det for det meste backpackere og utenlandske turister. Jeg bor også i bunnen av løkka, Oslos fineste strøk mener jeg. Akerselva ligger like ved hotellet, der kan en gå tur i vakre omgivelser =)
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #23 Skrevet 6. juni 2024 Smeltemann skrev (22 timer siden): Er det der Anker-Hansen driver hotell? Trodde det het Hotell Cæsar,men det er kanskje skiftet navn? Nei, du tenker på Bordell Pessàr du. Anonymkode: 98283...168
Granskudd Skrevet 6. juni 2024 #24 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Googler du det ofte? Anonymkode: 824a7...aff 🤣 - hele tiden 😉
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #25 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 9.09): Anker Hotel i Oslo? Noen som har vært der? Jeg er skeptisk fordi jeg har hørt at det er mye narkomane rundt området der. Anonymkode: 7a396...494 Her har du jammen fått mange rare svar (og noen gode). Narkomane og belastet område finner du de fleste plasser i sentrum. Narkomane har vel tilnærmet aldri vært noe problem for vanlige folk i Storgata med omegn. De suller rundt med sitt, vi andre med vårt. 🙂 Det er mye andre folk jeg heller ville styrt unna rundt om i byen, for å si det slik. Kjør på med Anker hotell. Beliggenheten er god, ved inngangen til Grünerløkka på den ene siden, og Torggata med alle sine barer og spisesteder på den andre. Er du +/- 30 kan du ikke bo på et mer sentralt sted. Den eneste jeg ville styrt unna i akkurat det nabolaget er A) Å parkere bilen utenfor hotellet. B) Å gå nedover Akerselva fra hotellet mot Grønland på kveldstid. Ellers har du busser og trikker rett utenfor døra, og det tar vel 10-12 min å gå til Stortorget. Anonymkode: fdffc...5d0
Gjest Smeltemann Skrevet 6. juni 2024 #26 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, du tenker på Bordell Pessàr du. Anonymkode: 98283...168 Kanskje det 🙈🙈. Husker ikke jeg.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #27 Skrevet 23. juni 2024 Anker Hotel er helt greit. Ikke noe luksushotell, men det funker om du vil ha et pent hotellrom og ålreit frokost. Anker Hostel er heller ikke krise. Jeg har bodd på dårligere hostel i London, og jeg kan skrive under på at London er mye mer belasta enn Oslo Anonymkode: d7330...76d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå