Gå til innhold

Anker Hotel? Bra ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Anker Hotel i Oslo? Noen som har vært der? Jeg er skeptisk fordi jeg har hørt at det er mye narkomane rundt området der. 

Anonymkode: 7a396...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er et litt belastet strøk, men det er ikke slik at man går i livsfare der. Selv passerte jeg gjennom der hver dag i årevis på vei til og fra jobb. Man ser jo noen narkomane iblant, men sjelden de plager noen. 

Anonymkode: 0b50b...ef1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke om dere får opp det samme skal stå Anker Hotel, bra? I overskriften. Er noe rart med et automatisk oversettelsespogram på mobilen min som endret overskriften på min mobil ihvertfall.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Det er et lite belastet strøk, men det er ikke slik at man går i livsfare der. Selv passerte jeg gjennom hver dag i årevis på vei til og fra jobb. Man ser jo noen narkomane iblant, men sjelden de plager noen. 

Så det er et belastet strøk? Huff. Det er det som jeg ikke liker. Håper det er trikk rett utenfor hotellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det er et belastet strøk? Huff. Det er det som jeg ikke liker. Håper det er trikk rett utenfor hotellet. 

Det går trikk forbi der, men du treffer jo sannsynligvis mer gærne folk på trikken enn på gata 😛 Lett gangavstand til sentrum fra hotellet, hadde ikke brukt 42 kroner på de meterne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Det går trikk forbi der, men du treffer jo sannsynligvis mer gærne folk på trikken enn på gata 😛 Lett gangavstand til sentrum fra hotellet, hadde ikke brukt 42 kroner på de meterne. 

Haha😅. Det hadde jeg ikke tenkt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har bodd der, fint hotell og hyggelig betjening. Belastet område, ja! Vi gikk ute på kveldstid og så mye rart, men ingen som plagde oss. :) 

Anonymkode: b626a...c38

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er fra Oslo og jeg ville ikke turt å bo der. 

Anonymkode: a5a0d...9e1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke det du spør om men styr unna P hotell. Burde hatt besøk av Gordon Ramsøy 🤮

Anonymkode: 824a7...aff

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke det du spør om men styr unna P hotell. Burde hatt besøk av Gordon Ramsøy 🤮

Hørt at P hotel er dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Belastet område. Hotellet og studentleilighetene tilhørende hotellet huser narkomane og prostituerte

Anonymkode: e2bd1...813

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har bodd der, fint hotell og hyggelig betjening. Belastet område, ja! Vi gikk ute på kveldstid og så mye rart, men ingen som plagde oss. :) 

Anonymkode: b626a...c38

Jeg tenker at hvis narkomane blir desperat etter penger osv, så vet man ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anker Hotel i Oslo? Noen som har vært der? Jeg er skeptisk fordi jeg har hørt at det er mye narkomane rundt området der. 

Er det der Anker-Hansen driver hotell?   Trodde det het Hotell Cæsar,men det er kanskje skiftet navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en ganske kjent sak at Anker Hotel er et hotel for prostitusjon. Om du googler Anker Hotel og "prostitusjon" vil du få flere treff på  ulike eskortetjenester m.m 

I tillegg til Anker Hotel er det Anker Studentboliger, De studenthyblene som ikke blir benyttet av studenter blir utleid til kommunen. Så det er et herlig sammensurium av studenter, kommunale boliger, hotellet - for ikke glemme at brugata ligger et steinkast nede i vegen

Endret av Granskudd
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden du trenger være redd narkomane. Bare unngå øyekontakt. 

Har bodd der en gang, så ingen. Bor i et mer belastet strøk. Og det er sjelden problemer med de. Du har vel uansett ikke tenkt å henge utenfor hotellet hele døgnet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri bodd der men går forbi der innimellom og har aldri hendt meg noe. 

Narkomane er harmløse så lenge de får være i fred. 

Anonymkode: 9db49...e5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Smeltemann skrev (11 minutter siden):

Er det der Anker-Hansen driver hotell?   Trodde det het Hotell Cæsar,men det er kanskje skiftet navn?

kødder du?

Anonymkode: b48b6...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er fra Oslo og jeg ville ikke turt å bo der. 

Anonymkode: a5a0d...9e1

Jeg er fra Oslo og ville absolutt bodd der. Mye rart i denne tråden. Jeg går, som flere andre, stadig fordi hotellet. Det er ikke det hyggeligste området, men ikke helt krise heller - ligger rett ved Akerselva og det er en del vanlige boliger osv rundt. Noen narkomane må man tåle å se i gata mot sentrum (Storgata), men jeg hadde ikke vært redd for noen ting. 

Anonymkode: 7236a...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Granskudd skrev (16 minutter siden):

Det er en ganske kjent sak at Anker Hotel er et hotel for prostitusjon. Om du googler Anker Hotel og "prostitusjon" vil du få flere treff på  ulike eskortetjenester m.m 

I tillegg til Anker Hotel er det Anker Studentboliger, De studenthyblene som ikke blir benyttet av studenter blir utleid til kommunen. Så det er et herlig sammensurium av studenter, kommunale boliger, hotellet - for ikke glemme at brugata ligger et steinkast nede i vegen

Googler du det ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bodde på det hotellet for en jobbkonferanse for et par måneder siden. Merket ikke noe til det belastede strøket.

Bodde også i Oslo i en del år uten noen ubehagelige opplevelser i det området.

Anonymkode: 8291c...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...