Vilde78 Skrevet 6. oktober 2024 #161 Del Skrevet 6. oktober 2024 Dette blir sikkert pinlig, men.. første gang jeg ser på forræder, så jeg har ingen referansepunkt fra tidligere sesonger. Hva får deltagerne for å stemme ut forrædere? Klarer ikke å fange opp at de får noe som helst. Og hvis det å stemme ut en forræder ikke gir hverken sølv eller fordeler- hvorfor lete etter dem i det hele tatt? Da ville jeg jo heller stemt ut sterke konkurrenter - uavhengig av om de er lojale eller forrædere? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 6. oktober 2024 #162 Del Skrevet 6. oktober 2024 Oppgavene i dag var skikkelig kjipe og dårlig TV, men likvaken var ikke så verst, selv om den var milevis unna Bjørgs utrolig festlige begravelse i forrige sesong! Godt Marthe røyk, hun var en elendig forræder fra dag 1 og irriterende. Ikke at Mia er så mye bedre. Men avskjeden var dramatisk, det skal hun ha! Jeg ville nok kanskje også gått for Gaute, men jeg vet ikke hvor mye Mia planlegger… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athod Skrevet 7. oktober 2024 #163 Del Skrevet 7. oktober 2024 Vilde78 skrev (10 timer siden): Dette blir sikkert pinlig, men.. første gang jeg ser på forræder, så jeg har ingen referansepunkt fra tidligere sesonger. Hva får deltagerne for å stemme ut forrædere? Klarer ikke å fange opp at de får noe som helst. Og hvis det å stemme ut en forræder ikke gir hverken sølv eller fordeler- hvorfor lete etter dem i det hele tatt? Da ville jeg jo heller stemt ut sterke konkurrenter - uavhengig av om de er lojale eller forrædere? De får muligheten til å bli valgt som forræder selv Ellers ser jeg ingen logisk grunn nei. Utrolig kjedelig sesong btw. Tror ikke det har noe med å gjøre at konseptet er oppbrukt, men deltagerene(spesielt forræderne). Det bilde greiene ødela også en del. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 7. oktober 2024 #164 Del Skrevet 7. oktober 2024 Vilde78 skrev (20 timer siden): Dette blir sikkert pinlig, men.. første gang jeg ser på forræder, så jeg har ingen referansepunkt fra tidligere sesonger. Hva får deltagerne for å stemme ut forrædere? Klarer ikke å fange opp at de får noe som helst. Og hvis det å stemme ut en forræder ikke gir hverken sølv eller fordeler- hvorfor lete etter dem i det hele tatt? Da ville jeg jo heller stemt ut sterke konkurrenter - uavhengig av om de er lojale eller forrædere? Det er vel noe slikt som at det bare må være lojale igjen til slutt (3 stk?) for å vinne potten. Hvis det er en forræder blant dem, får denne personen alt. Hvis jeg husker riktig. Uansett er det jo ingen grunn til å plukke ut forræderne fra starten av, siden det bare blir vanskeligere å finne de nye. Jeg ville heller ha stemt ut de som tenker best taktisk/logisk siden de hadde vært sterke konkurrenter til slutt, og fulgt godt med underveis for å avsløre forræderne for min egen del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 7. oktober 2024 #165 Del Skrevet 7. oktober 2024 Vilde78 skrev (På 6.10.2024 den 20.24): Dette blir sikkert pinlig, men.. første gang jeg ser på forræder, så jeg har ingen referansepunkt fra tidligere sesonger. Hva får deltagerne for å stemme ut forrædere? Klarer ikke å fange opp at de får noe som helst. Og hvis det å stemme ut en forræder ikke gir hverken sølv eller fordeler- hvorfor lete etter dem i det hele tatt? Da ville jeg jo heller stemt ut sterke konkurrenter - uavhengig av om de er lojale eller forrædere? Synes de skulle hatt en Forræder-pott, og en Lojal-pott. Når de klarer oppdragene, går sølvet til Lojal-potten, og hvis de ikke greier oppdragene går sølvet til Forræder-potten. Noe som også ville gjort at de som var forrædere kanskje hadde vært mer interesserte i å sabotere oppdragene. Og i tillegg sølv til de lojale hver gang de stemte ut en forræder, og sølv til forræderne hver gang de unngikk å bli stemt ut. Vinneren av hele greia fikk potten til "sin" gruppe (forræder eller lojal). Sånn som det er nå, er det jo ikke noe poeng i å ta en forræder! Det kommer jo bare en ny... 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 8. oktober 2024 #166 Del Skrevet 8. oktober 2024 Cookie123 skrev (13 timer siden): Synes de skulle hatt en Forræder-pott, og en Lojal-pott. Når de klarer oppdragene, går sølvet til Lojal-potten, og hvis de ikke greier oppdragene går sølvet til Forræder-potten. Noe som også ville gjort at de som var forrædere kanskje hadde vært mer interesserte i å sabotere oppdragene. Og i tillegg sølv til de lojale hver gang de stemte ut en forræder, og sølv til forræderne hver gang de unngikk å bli stemt ut. Vinneren av hele greia fikk potten til "sin" gruppe (forræder eller lojal). Sånn som det er nå, er det jo ikke noe poeng i å ta en forræder! Det kommer jo bare en ny... Jeg synes du er inne på det som er problemet etter flere sesonger. Hva skal man egentlig kjempe for/ mot? Kommer det flere sesonger vil jeg tro folk nå har skjønt at det å sende ut forræder er i starten ikke lønner seg og så legge ny strategi. Forhåpentligvis. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 8. oktober 2024 #167 Del Skrevet 8. oktober 2024 Sam Jones skrev (23 minutter siden): Jeg synes du er inne på det som er problemet etter flere sesonger. Hva skal man egentlig kjempe for/ mot? Kommer det flere sesonger vil jeg tro folk nå har skjønt at det å sende ut forræder er i starten ikke lønner seg og så legge ny strategi. Forhåpentligvis. Vet ikke om det vil hjelpe på underholdningsverdien. Da vil det handle om allianser og å stemme ut andre, uten å bry seg om hvem som er forræder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 8. oktober 2024 #168 Del Skrevet 8. oktober 2024 Djækklåsst skrev (5 timer siden): Vet ikke om det vil hjelpe på underholdningsverdien. Da vil det handle om allianser og å stemme ut andre, uten å bry seg om hvem som er forræder. Ja, sant nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 10. oktober 2024 #169 Del Skrevet 10. oktober 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 11. oktober 2024 #170 Del Skrevet 11. oktober 2024 Spoiler Hvem tror vi den nye er? Utrolig irriterende at man ikke får vite noe i denne ukes episode. Vivild var mitt gjett, men tok jo tydeligvis feil. Kanskje det er Sarah siden Mia gjorde et poeng ved å endre stemmen sin under runde nr.2? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 11. oktober 2024 #171 Del Skrevet 11. oktober 2024 PusheenPusheen skrev (3 timer siden): Skjul innhold Hvem tror vi den nye er? Utrolig irriterende at man ikke får vite noe i denne ukes episode. Vivild var mitt gjett, men tok jo tydeligvis feil. Kanskje det er Sarah siden Mia gjorde et poeng ved å endre stemmen sin under runde nr.2? Spoiler Har en følelse på Gaute selv. Han virket mer lavmælt enn vanlig denne episoden, og gikk dessuten veldig inn for å få Vivild stemt ut. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 11. oktober 2024 #172 Del Skrevet 11. oktober 2024 Spoiler Fikk inntrykk på slutten der at det var Magan. Har ikke han og Mia spilt ganske tett hele veien? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 11. oktober 2024 #173 Del Skrevet 11. oktober 2024 RC skrev (2 timer siden): Skjul innhold Har en følelse på Gaute selv. Han virket mer lavmælt enn vanlig denne episoden, og gikk dessuten veldig inn for å få Vivild stemt ut. Spoiler Mye mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 11. oktober 2024 #174 Del Skrevet 11. oktober 2024 yamask skrev (1 time siden): Skjul innhold Fikk inntrykk på slutten der at det var Magan. Har ikke han og Mia spilt ganske tett hele veien? Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegvetik Skrevet 11. oktober 2024 #175 Del Skrevet 11. oktober 2024 Spoiler Synes det hørtes ut som Lars på dialekten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 11. oktober 2024 #176 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jegvetik skrev (3 minutter siden): Skjul innhold Synes det hørtes ut som Lars på dialekten Spoiler Eller Dennis, pga trykket og tonefall i ordet "ordentlig" helt på slutten der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 11. oktober 2024 #177 Del Skrevet 11. oktober 2024 Spoiler Gøy når vi ikke fikk vite hvem det er. Så fikk vi en aning om hvordan det er for deltakerne å prøve å lese hverandre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. oktober 2024 #178 Del Skrevet 11. oktober 2024 Føler den hemmelige forræderen hørtes ut som Dennis mtp hvordan personen snakket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 11. oktober 2024 #179 Del Skrevet 11. oktober 2024 (endret) Antar de som er i tråden har sett dagens episode. Jeg kan skjønne at mange syns Vivild var vanskelig å lese. Det inntrukket hadde jeg litt og gjennom flere episoder (selv med fasit). Jeg syns forsvarstalen til Sarah var veldig dårlig?! Hun fikk det til å høres ut som de hadde stemt ut lojal etter lojal. Som Mia sier- i Martes ånd ville det vel vært tenkelig å velge Sarah? Men samtidig hvis hun er forræder så er det jo dumt å sette fokus på Mia igjen. Som jeg tviler på at klarer seg hele veien. Egentlig (hvis S ikke er forræder) så burde de vel kanskje drepe henne. Selv om hun har kastet ut det agnet at "dersom jeg blir drept" så vet dere hvem det er.. Lurer på hvordan Mia komme seg unna av at hun ombestemte seg. Magan er absolutt en jeg kan se for meg være forræder. Ser for meg at han kan synes det er gøy. Men fra starten av episoden så tenke jeg Dennis. Hmm. Men det Mia sier om at idag viste hennes medforrædder seg å være en god forræder kan passe Sarah. Gaute? Men hører jeg noe tildekt trønderdialekt under sladdinga? Endret 11. oktober 2024 av Ludovica- 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. oktober 2024 #180 Del Skrevet 11. oktober 2024 Ludovica- skrev (5 minutter siden): Antar de som er i tråden har sett dagens episode. Jeg kan skjønne at mange syns Vivild var vanskelig å lese. Det inntrukket hadde jeg litt og gjennom flere episoder (selv med fasit). Jeg syns forsvarstalen til Sarah var veldig dårlig?! Hun fikk det til å høres ut som de hadde stemt ut lojal etter lojal. Som Mia sier- i Martes ånd ville det vel vært tenkelig å velge Sarah? Men samtidig hvis hun er forræder så er det jo dumt å sette fokus på Mia igjen. Som jeg tviler på at klarer seg hele veien. Egentlig (hvis S ikke er forræder) så burde de vel kanskje drepe henne. Selv om hun har kastet ut det agnet at "dersom jeg blir drept" så vet dere hvem det er.. Lurer på hvordan Mia komme seg unna av at hun ombestemte seg. Magan er absolutt en jeg kan se for meg være forræder. Ser for meg at han kan synes det er gøy. Men fra starten av episoden så tenke jeg Dennis. Hmm. Men det Mia sier om at idag viste hennes medforrædder seg å være en god forræder kan passe Sarah. Gaute? Men hører jeg noe tildekt trønderdialekt under sladdinga? Sarah la merke til det så Mia ryker sikkert neste gang. Gjør meg ingenting. Aner ikke hvem som ble forræder og tenker at det er Dennis, får vel vite det neste fredag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå