Sam Jones Skrevet 17. september 2024 #101 Del Skrevet 17. september 2024 Jeg tipper de må tvinge noen. Ellers, som jeg har sagt i tidligere sesonger; kjekkere når forræderne får oppgaver å løse og er avhengig av eget spill for å ikke avsløre seg. Nå er jo mye opp til tilfeldigheter og produksjonen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 17. september 2024 #102 Del Skrevet 17. september 2024 GrønnNellik68 skrev (11 timer siden): Geir Kvarme ser litt "lost" ut der. Litt sånn at jeg tenker hvorfor meldte du deg på det der? Litt som Anette Hoff i Spillet. Men han har jo faktisk sjanse til å vinne hele greia, for han er ikke den som verken er mest utsatt for å bli forvist eller drept om natten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. september 2024 #103 Del Skrevet 20. september 2024 Spoiler Håper Tix blir tvunget til å bli forræder. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 20. september 2024 #104 Del Skrevet 20. september 2024 Freyja Valkyrie skrev (58 minutter siden): Skjul innhold Håper Tix blir tvunget til å bli forræder. Spoiler Jeg håper Thor 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpernille Skrevet 20. september 2024 #105 Del Skrevet 20. september 2024 Synes ikke at produksjonen har knekt koden på å gi de lokalene «noen tips», i forrige sesong og nå med bildene, så blir ting alt for lett. De kunne egentlig droppet hele maset om sølv også, fordi det aldri er noen som tørr å prioritere det. Så det er jo bare helt irrelevant for deltagerne. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 20. september 2024 #106 Del Skrevet 20. september 2024 Forræder begynner å kjede meg nå kjenner jeg. Vet ikke hva som har skjedd, men spenningen er borte. Fullstendig bomskudd med disse bildene. Og dagens konkurranse ga omtrent ikke mening. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. september 2024 #107 Del Skrevet 20. september 2024 (endret) Dagens episoder: Spoiler Dagens episoder i dag var et nytt magaplask. Allerede i teaseren ble det avslørt at Sverre var i faresonen. Og siden programmet startet med Tix og hans jakt på Sverre, samt at programmet het "Jeg er bedre i dette her enn Haaland er i fotball", som for øvrig er en klink typisk Tix-uttalelse, så skjønte jeg hele veien at Sverre kom til å ryke. Det var faktisk ikke spennende i det hele tatt. Ikke litt, selv om Thomas var nær. Her ser vi resultatet av bildeavsløringene i forrige episode. To forrædere ble tidlig i programmet plukket ut på rad i en stor gruppe mennesker. Det skulle nesten ikke være mulig, men hintene var så konkret og matematikken var så enkel at alt som skulle til var en bitteliten hunsj utover bildene for å plukke Sverre ut. Noe er klin galt med produksjonen når de lojale kan ta ut forrædere basert på simpel matematikk. Den gode nyheten er at Brynjar og Sverre har røket som forrædere. Ellers hadde de lojale fortsatt med å ta ut 1'erne helt til forræderen var tatt. Problemet nå er at matematikken viser at om det var en 3. forræder, som det stort sett alltid er og som alle burde vite, så er denne personen i 0'er-gruppen. Og akkurat dette gjelder Marte. Så i teorien kan gruppa nå begynne å plukke ut 0'erne med god samvittighet iht. sannsynlighet. Imellomtiden er Maria (som 3'er), Anette og Veronica (som 2'ere) og hele 7 (!) 1'ere (eller var det 6 - husker ikke - samma det, det er mange) nå erklært 100% lojale iht. matematikken. Greit nok at forræderne skulle ha vanskelige kår, men ærlig talt, dette er skandaledårlig, og har ødelagt hele sesongen. Og utfordringene rundt sølvjakten er altfor dårlig sammensatt. Å hele tiden la deltakerne velge mellom sølv eller andre deltakere er tydeligvis ikke en god måte å jakte sølv på. Det så for øvrig ut som Tix ble "tvunget" som forræder. Det er bra. Tror det kan redde programmet! Endret 20. september 2024 av Ctrl 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 20. september 2024 #108 Del Skrevet 20. september 2024 Lurer litt på om GMN spoilet utfallet litt i dag? Ellers så leste jeg bare formuleringen feil Spoiler På oversikten over gjester som kommer i GMN på mandag, stod det ca at " Den andre forræderen er ute og kommer til oss". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 20. september 2024 #109 Del Skrevet 20. september 2024 Nei, jeg synes at de bildene klarte å ødelegge mye. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 20. september 2024 #110 Del Skrevet 20. september 2024 Vet ikke om det er noe vits å skrive i spoiler, men.. Spoiler Enig med dere andre. Dette med bildene ble for innlysende og backfired. Jeg har forøvrig vært med på at de lojale skulle få noe som kan være subtile hint sånn at det ikke bare er tilfeldig om de klarer å ta ut en forræder, men dette ble for mye. Og sånn som oppgavene er lagt opp og.. de vinner jo ingenting.. Kjedet meg rett og slett i dag. Men, for å være pos til noe så har jo Marthe spilt smart ved å ikke prøve å redde sine medspillere. Om hun tvinger inn Tix kan det kanskje være litt gøy å se han i aksjon, men er redd det kan være Anette og. Tror ikke det er et godt valg i såfall. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 20. september 2024 #111 Del Skrevet 20. september 2024 Dette med bildene ødela mye. Er liksom ikke like stor bragd å ta forrædere da. Jeg hadde håper på noen flere plottwister. Hva skjedde egentlig med den kniven fra sesong 2? Den som ga en ekstra stemme. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. september 2024 #112 Del Skrevet 20. september 2024 Denne sesongen er ikke like bra som de forrige sesongene. De lojale har det jo for lett!! Det er kjedelig….. hva gjør Marthe nå? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 20. september 2024 #113 Del Skrevet 20. september 2024 (endret) Ludovica- skrev (7 minutter siden): Dette med bildene ødela mye. Er liksom ikke like stor bragd å ta forrædere da. Jeg hadde håper på noen flere plottwister. Hva skjedde egentlig med den kniven fra sesong 2? Den som ga en ekstra stemme. Savner skikkelig sesong 2. Den var best. Årets sesong er skikkelig kjedelig. Endret 20. september 2024 av anonym35445 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 20. september 2024 #114 Del Skrevet 20. september 2024 (endret) Jeg skjønte ikke helt hvorfor det ble brukt så lang tid på å gi deltakerne støt.., for deretter å bare sende deltakerne til rådsalen for å stemme og utfallet ble slik det var lagt opp til fra start. Hvor er underholdningen? Det som var mest moro var at Gaute blåste i bursdagsfløyta når deltakerne skulle få støt liksom... Nei, det med bildene ødela hele spenningen og var ikke et bra grep av produksjonen. Totalt feilslått. Men fint at det må hentes nye forrædere da, for ellers hadde det ikke vært noe mer å se på her. Spillet kan endelig begynne igjen. Merkelig opplegg. Har programmet fått en helt ny produksjon? Endret 21. september 2024 av Blåttvann 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 20. september 2024 #115 Del Skrevet 20. september 2024 De bildene har ødelagt hele greia. «Versegod, her har dere X+Y=ForræderX2». Ingen son kommer til å takke ja til å være forræder i neste sesong da, når produksjonen skal sende de på huet og ræva ut uten at de en gang får en sjans til å spille. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 20. september 2024 #116 Del Skrevet 20. september 2024 (endret) Ctrl skrev (2 timer siden): Dagens episoder: Skjul innhold Dagens episoder i dag var et nytt magaplask. Allerede i teaseren ble det avslørt at Sverre var i faresonen. Og siden programmet startet med Tix og hans jakt på Sverre, samt at programmet het "Jeg er bedre i dette her enn Haaland er i fotball", som for øvrig er en klink typisk Tix-uttalelse, så skjønte jeg hele veien at Sverre kom til å ryke. Det var faktisk ikke spennende i det hele tatt. Ikke litt, selv om Thomas var nær. Her ser vi resultatet av bildeavsløringene i forrige episode. To forrædere ble tidlig i programmet plukket ut på rad i en stor gruppe mennesker. Det skulle nesten ikke være mulig, men hintene var så konkret og matematikken var så enkel at alt som skulle til var en bitteliten hunsj utover bildene for å plukke Sverre ut. Noe er klin galt med produksjonen når de lojale kan ta ut forrædere basert på simpel matematikk. Den gode nyheten er at Brynjar og Sverre har røket som forrædere. Ellers hadde de lojale fortsatt med å ta ut 1'erne helt til forræderen var tatt. Problemet nå er at matematikken viser at om det var en 3. forræder, som det stort sett alltid er og som alle burde vite, så er denne personen i 0'er-gruppen. Og akkurat dette gjelder Marte. Så i teorien kan gruppa nå begynne å plukke ut 0'erne med god samvittighet iht. sannsynlighet. Imellomtiden er Maria (som 3'er), Anette og Veronica (som 2'ere) og hele 7 (!) 1'ere (eller var det 6 - husker ikke - samma det, det er mange) nå erklært 100% lojale iht. matematikken. Greit nok at forræderne skulle ha vanskelige kår, men ærlig talt, dette er skandaledårlig, og har ødelagt hele sesongen. Og utfordringene rundt sølvjakten er altfor dårlig sammensatt. Å hele tiden la deltakerne velge mellom sølv eller andre deltakere er tydeligvis ikke en god måte å jakte sølv på. Det så for øvrig ut som Tix ble "tvunget" som forræder. Det er bra. Tror det kan redde programmet! Spoiler Men i og med at noen tvinges til å bli forræder nå, så blir spillet på en måte nullstilt. Ingen er sikre lojale lenger, samme hvilken gruppe de er eller var i. Det vil forhåpentligvis hjelpe. Jeg tror nok ikke spilldesignerne var helt forberedt på at matematikken spesielt rundt Brynjar skulle bli så enkel. Det var jo flaks eller uflaks rundt hvilke bilder som ble valgt og hvilke personer som tilfeldigvis var på de bildene. Det kunne vært langt vanskeligere for de lokale enn det faktisk ble. Endret 20. september 2024 av Mmmwhatever 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 20. september 2024 #117 Del Skrevet 20. september 2024 refill skrev (2 timer siden): Vet ikke om det er noe vits å skrive i spoiler, men.. Skjul innhold Enig med dere andre. Dette med bildene ble for innlysende og backfired. Jeg har forøvrig vært med på at de lojale skulle få noe som kan være subtile hint sånn at det ikke bare er tilfeldig om de klarer å ta ut en forræder, men dette ble for mye. Og sånn som oppgavene er lagt opp og.. de vinner jo ingenting.. Kjedet meg rett og slett i dag. Men, for å være pos til noe så har jo Marthe spilt smart ved å ikke prøve å redde sine medspillere. Om hun tvinger inn Tix kan det kanskje være litt gøy å se han i aksjon, men er redd det kan være Anette og. Tror ikke det er et godt valg i såfall. Spoiler Jeg frykter også at det er Anette. 🙈 Hun tror jeg ikke klarer å holde maska! På noen måte! Problemet med Marthe er at hun spiller etter innfallsmetoden, hun har ingen plan. Det har hun jo sagt i intervjuer og på TV også. Hun er ingen egentlig spiller. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 20. september 2024 #118 Del Skrevet 20. september 2024 (endret) Enig med resten, denne sesongen ble jo rett og slett kjedelig. De som laget mest tv er jo røket ut, og dette bilde-prosjektet de forsøkte seg på syns jeg bare ble for dumt. Mulig jeg tar feil, men jeg klarer ikke å se for meg at det kommer til å bli særlig spennende videre. Hans Tore Lem skrev (På 7.9.2024 den 23.29): Ja, det er jo sant. Glemte henne. Hun har vært litt anonym til nå. Hun kunne jeg hatt det moro med. 🤤 Du syns dette passet her? Selv syns jeg bare det er pinlig. Endret 20. september 2024 av Miss.Hol Skriveleif 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 20. september 2024 #119 Del Skrevet 20. september 2024 (endret) Miss.Hol skrev (14 minutter siden): Du syns dette passet her? Selv syns jeg bare det er pinlig. Enig. Noen er bare blottet for antenner. Endret 20. september 2024 av Sam Jones 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 20. september 2024 #120 Del Skrevet 20. september 2024 Enig med absolutt alt som er skrevet her. Makan til håpløst opplegg i denne sesongen.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå