Krokenguri Skrevet 20. august #21 Del Skrevet 20. august Brynjar mehling. Det var litt spesielt, men høres jo veldig gøy ut. Jeg gleder meg til å se Lars Henriksen. Han er ingen stor kjendis ennå. Har hatt gleden av å møte han å samarbeide med han tidligere. Veldig artig og blideste fyren. Jeg tror han virkelig kommer til å gjøre litt ut av seg både høyt å lavt. Blir spennende å se han i et slikt tv konsept. Han er iallefall en genuint fin fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 20. august #22 Del Skrevet 20. august Snurris skrev (På 5.6.2024 den 16.30): Spent på om det at jeg liker Tix svært godt gjør opp for at jeg IKKE HÆLER Lars Henriksen. Liker heller ikke Thor Haavik, Gaute Berg Næss og Johanne Lie Massey. Men jeg liker Tix svæææææært godt da. Så kanskje jeg orker å se på. Ellers mange jeg ikke har hørt så mye om, så det kan jo potensielt bli bra. Hvorfor hæler du ikke lars henriksen? Finner ingenting å ikke like han på. Han er foresten akkurat den fyren du ser på some. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 29. august #23 Del Skrevet 29. august Jeg gleder meg, og moroa starter natt til fredag kl 03.00 😊 Jeg har ingen forhåndsfavoritter, men det er noen skuespillere med, og de pleier å være flinke til både å huske og å juge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 30. august #24 Del Skrevet 30. august Å nei, jeg våkna med krampe i leggen og måtte opp og gå da jeg så at klokken var 3 på natten. Da husket jeg at første episode skulle starte og måtte bare se. Det var så gøy å se alle deltakerne og den litt skumle spenningen, men det er så klart nesten umulig for deltakerne å konkludere med noe før de blir bedre kjent. Det blir jo bare bedre og bedre jo flere episoder som går. Den timen gikk bare altfor fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 30. august #25 Del Skrevet 30. august Centimeteren skrev (På 5.6.2024 den 17.45): skjønner ikke at dennis vareide skal være med for andre gang.. Hvorfor ikke gi noen andre muligheten??' Han har ikke vært med før? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rabelais Skrevet 30. august #26 Del Skrevet 30. august Kjedelig forræderpar. Lilleheie og Meling stod for underholdninga. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 30. august #27 Del Skrevet 30. august (endret) Jeg kunne aldri blitt flink forræder. Den rollen ser vanskelig ut. Jeg er spent på hvem de velger som nr 3. Endret 30. august av Perine 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 30. august #28 Del Skrevet 30. august (endret) Artig å være i gang med ny sesong Har litt ambivalente følelser ovenfor forræderne Sverre og Marte. De ser ut til å være to som kan gå under radaren og som kan ta smarte valg, men jeg usikker hvor spillende de er. De skal drepe eller rekruttere nå. Her tenker jeg at de bør gå for Brynjar Meling som har blitt erklært lojal. Han er en skummel og mektig fyr mot forræderne, så å drepe han er et godt valg. Samtidig kan det være smart å rekruttere noen andre enn han, og så tror de lojale at det er Brynjar som er rekruttert, som igjen sørger for at Brynjar ryker under rådsalen. Men å rekruttere noen andre er risiko siden Brynjar blir værende i spillet videre og kan klare å snakke seg ut av det. Og forræderne har det ikke i seg i å utnytte Brynjars lojale dominans. Så jeg ville drept han. Det er heller ingen hast å rekruttere en ny forræder, selv om jeg for underholdningens del kunne tenkt meg å spritet opp duoen. Sverre og Marte snakket om å rekruttere sjakkekspert Jon Ludvik Hammer. Det høres ut som en dårlig idè siden Sverre og Jon Ludvik er nære bekjente fra før, og at de er litt av samme ulla både i tanke og handling. Å drepe Jon Ludvik kan være lurt for å svekke mistanke mot Sverre siden de er nære, men samtidig er Jon Ludvik en kandidat for å bli utstemt i rådsalen siden han skal være så "lur" og analyserende. Typisk nok blir slike sett på som en trussel/forræder etterhvert. Rådsalen var dårlig. Deltakerne kom med ansvarsfraskrivende stemmer i hytt og pine, og endte med å stemme flertall på Ulrikke Falch fordi hun var den "minst sannsynlige" slik at deltakerne kunne komme seg billig unna rådsalen. Det var stusselige greier. For øvrig bør dere ikke kjøre drikkelek for hver gang Brynjar selv eller andre nevner at han er advokat, for da blir det tidlig kveld på dere. Men gleder meg til neste episode, ja. Endret 30. august av Ctrl 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 30. august #29 Del Skrevet 30. august (endret) Stakkars Håvard som ble så mistenkeliggjort bare på bakgrunn av hvordan han faktisk er😂 Sånn ellers synes jeg det er en treg start som vanlig, og det gir mening. Det er jo ingen som har noen holdepunkter, og derfor skyter i hytt og gevær under rådsalen 😅 Jeg er litt spent på Jokeren Marte her, for hu klarer jo vanligvis ikke å lyve uten å vise noen fysiske tegn, så dette kan bli spennende. Tror tho hu ryker raskt for å være ærlig Endret 30. august av anon01 Skriveleif 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 30. august #30 Del Skrevet 30. august (endret) anon01 skrev (29 minutter siden): Stakkars Håvard som ble så mistenkeliggjort bare på bakgrunn av hvordan han faktisk er😂 Sånn ellers synes jeg det er en treg start som vanlig, og det gir mening. Det er jo ingen som har noen holdepunkter, og derfor skyter i hytt og gevær under rådsalen 😅 Jeg er litt spent på Jokeren Marte her, for hu klarer jo vanligvis ikke å lyve uten å vise noen fysiske tegn, så dette kan bli spennende. Tror tho hu ryker raskt for å være ærlig Håvard ja, jeg satt nesten og hylte til tv’n da folk begynte med «er jo mistenkelig da»: HAN HAR ADHD, OG HAR DERE MØTT ELLER SETT FYREN PÅ TV FØR ELLER, DET ER JO ARKETYPISK HÅVARD DET DER!!! 🙈🙈🙈😂😂😂Smånaiv, være snill med alle, bittelitt impulsiv, tenker logikk to hakk på etterskudd, men med god intuisjon(ref bekjennelse av synder) 😅 Blanda fast i år synes jeg. Men synes Håvard er med på å dra opp. Og egentlig positivt overraska over Marte så langt. Og helt ærlig, glad for at Ulrikke røyk. Har ikke sansen for henne. Marte påpekte for øvrig sin største svakhet: at Mia Hundvin er med. 😂Både kjenner henne godt+null filter ut Endret 30. august av Ninaen 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 31. august #31 Del Skrevet 31. august Surpomp skrev (På 5.6.2024 den 8.50): Dette er i samme kategori som i «Rikets roast» og annen lignende søppel….. Nei absolutt ikke!! dett er jo mer som et brettspill i utfoldelse! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 31. august #32 Del Skrevet 31. august Syns det er ganske grei casting. Syns det er bedre denne sesongen enn forrige. Liker godt Marte men ser for meg at hun kan bli avslørt fort. Hun har mye mimikk og fakter og ser for meg at hun kanskje blir litt som Carina i forrige sesong. At Ulrikke gikk ut så fort syns jeg var helt greit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 31. august #33 Del Skrevet 31. august Ninaen skrev (23 timer siden): Håvard ja, jeg satt nesten og hylte til tv’n da folk begynte med «er jo mistenkelig da»: HAN HAR ADHD, OG HAR DERE MØTT ELLER SETT FYREN PÅ TV FØR ELLER, DET ER JO ARKETYPISK HÅVARD DET DER!!! 🙈🙈🙈😂😂😂Smånaiv, være snill med alle, bittelitt impulsiv, tenker logikk to hakk på etterskudd, men med god intuisjon(ref bekjennelse av synder) 😅 Ja, svakt av Jon Ludvig å ikke ha fått med seg dette, helt forventet oppførsel av en så vimsete type som Håvard. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 31. august #34 Del Skrevet 31. august Ludovica- skrev (10 timer siden): Syns det er ganske grei casting. Syns det er bedre denne sesongen enn forrige. Liker godt Marte men ser for meg at hun kan bli avslørt fort. Hun har mye mimikk og fakter og ser for meg at hun kanskje blir litt som Carina i forrige sesong. At Ulrikke gikk ut så fort syns jeg var helt greit. Har av en eller annen grunn aldri hatt sansen for henne. Ulrikke altså. Bare kjedelig. Tror Martes største achilleshæl er Mia, det så vi allerede nå, hun påpekte det jo selv også🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 2. september #35 Del Skrevet 2. september Likte godt de to første episodene. Gøy med litt forandring fra tidligere sesonger mtp oppgaver osv. Men, en ting...."sjakk-folk" må være en egen rase. Jon Ludvig er like snodig som Torstein Bae 😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 3. september #36 Del Skrevet 3. september Jeg har sånn sansen for Brit Elisabeth Haagensli, og ble skikkelig lei meg for at hun ble den første som gikk ut. 😭 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 6. september #37 Del Skrevet 6. september Geir Kvarme (skuespiller): - "At jeg har mistanke mot meg, er enten taktikk eller dumskap. At ikke folk skjønner at jeg er lojal, synes jeg er idiotisk". Maken til arroganse. Hvordan kan de andre deltakerne skjønne at han er lojal? 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 6. september #38 Del Skrevet 6. september Mollebolle skrev (På 2.9.2024 den 8.34): Men, en ting...."sjakk-folk" må være en egen rase. Jon Ludvig er like snodig som Torstein Bae 😂 Jon Ludvig bommet jo grovt på Håvard, og analysen hans var ganske tynn. Nå føler han kanskje at det brenner under føttene hans. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javel_da Skrevet 6. september #39 Del Skrevet 6. september Kjipt at Håvard røk ut! 26 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 7. september #40 Del Skrevet 7. september Javel_da skrev (8 timer siden): Kjipt at Håvard røk ut! Veldig kjipt. Han var jo en som kunne gjort det litt morsomt der inne kun ved å være seg selv. 19 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå