Ninaen Skrevet 25. oktober 2024 #241 Del Skrevet 25. oktober 2024 yamask skrev (3 timer siden): Jo, men de tenker jo også litt riktig med at Marthe mest sannsynlig valgte ei annen fra 0-er lista. De har jo rett. Men begynner bli litt irriterende ja. Håper Mads Hansen leser litt tilbakemeldinger på diverse fora, for ser det klages over disse listene flere steder. HVIS DU LESER HER MADS HANSEN: Neste sesong bør være 50/50 kjendiser og randoms. Og hvis du mangler en random send meg pm 😂 Men dropp de bildene i starten. Skjul innhold I dagens episode skjedde det mest spennende de siste 2 minuttene. Bra tenkt av Mia. Jeg håpte litt at hun skulle bli stemt ut idag sånn at Gaute kunne fristet en som var litt mer sprø, men hun glimtet jaggu godt til på slutten der. Denne sesongen har jeg egentlig heia på de lojale, men pga Gaute heier jeg nå på forræderne, uten at jeg vet helt hvorfor. Kanskje fordi han er så gæren og rar. Geir har jeg likt helt fra starten av og liker ham bedre og bedre. Tror en Geir/Gaute kombo hadde vært gøy. Spoiler Mia imponerte i rådsalen! At hun greide å holde seg så rolig, tenke klart og ja… dette er første fredagen jeg har hatt den gamle Forræder-følelsen og at det har vært litt gøy 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 25. oktober 2024 #242 Del Skrevet 25. oktober 2024 Spoiler Enig med de andre her. Nå er du god, Mia! Om de gjør den tvisten med Thomas, det hyller jeg. I hvertfall første gang siden bildefadesen jeg ser frem til neste fredag med skikkelig spenning 👏 Eneste jeg lurte litt på.. men det har vel ikke vært noe "frikort" tidligere, men jeg fikk en litt merkelig feeling da Johanne tok den masken og noe ramlet i gulvet. Var hun bare overrasket over at noe gikk i gulvet, eller over *hva* som gikk i gulvet. Vil anta det første, men jeg er i konspimodus 😅 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 25. oktober 2024 #243 Del Skrevet 25. oktober 2024 refill skrev (2 timer siden): Skjul innhold Enig med de andre her. Nå er du god, Mia! Om de gjør den tvisten med Thomas, det hyller jeg. I hvertfall første gang siden bildefadesen jeg ser frem til neste fredag med skikkelig spenning 👏 Eneste jeg lurte litt på.. men det har vel ikke vært noe "frikort" tidligere, men jeg fikk en litt merkelig feeling da Johanne tok den masken og noe ramlet i gulvet. Var hun bare overrasket over at noe gikk i gulvet, eller over *hva* som gikk i gulvet. Vil anta det første, men jeg er i konspimodus 😅 Håper virkelig de prøver å sende ut Thomas. Eller "prøver". Det hadde vært utrolig gøy!!! Jeg tenkte også på den masken, og at noe ramlet i gulvet. Kanskje et spesielt oppdrag/oppgave til den som fant det som falt ned?? Eller et hemmelig skjold eller noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 25. oktober 2024 #244 Del Skrevet 25. oktober 2024 Cookie123 skrev (5 minutter siden): Håper virkelig de prøver å sende ut Thomas. Eller "prøver". Det hadde vært utrolig gøy!!! Jeg tenkte også på den masken, og at noe ramlet i gulvet. Kanskje et spesielt oppdrag/oppgave til den som fant det som falt ned?? Eller et hemmelig skjold eller noe?? Ja jeg tenkte skjold, eller noe mulighet av et eller annet slag? Oppdrag er også en mulighet. De fokuserte liksom på henne etterpå når hun gikk mot de andre og hele seansen virket litt snodig? Godt det ikke bare er jeg som får litt aktiv hjerne i alle fall 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 26. oktober 2024 #245 Del Skrevet 26. oktober 2024 Cookie123 skrev (7 timer siden): Jeg tenkte også på den masken, og at noe ramlet i gulvet. Kanskje et spesielt oppdrag/oppgave til den som fant det som falt ned?? Eller et hemmelig skjold eller noe?? Så dere ikke at det sto et avbrukket vinglass forrest på bordkanten neste gang vi fikk se en person i stolen? Stett og klokke for seg, og gullmasken lå flatt på bøkene bak. Det var nok glasset som sto bak og støttet opp masken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 26. oktober 2024 #246 Del Skrevet 26. oktober 2024 Snipa skrev (3 timer siden): Så dere ikke at det sto et avbrukket vinglass forrest på bordkanten neste gang vi fikk se en person i stolen? Stett og klokke for seg, og gullmasken lå flatt på bøkene bak. Det var nok glasset som sto bak og støttet opp masken. Søren og, du har helt rett! Note to self: ikke scroll, tegn, pusle etc mens du ser på programmer du påstår du følger med på 😅🤦♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. oktober 2024 #247 Del Skrevet 26. oktober 2024 Mia og Gaute med dødsliste, og valgte å plassere seg selv utenfor som taktikk for at de lojale tenkte at en forræder var på dødslista. Joa, det funket jo som fjell det når man ser hvordan ting utspilte seg, men det var ikke gitt at det skulle gå bra. Likevel, bra å se på vegne av forræderne. Og enda bedre var det å se at Mia kom fram til å drepe Thomas med skjold for å bevare Johanne. Det sikrer forræderne framover. Muligens, hvem vet. Jeg holder på å brekke meg når deltakerne snakker om nuller-listen og matematikk igjen, så elendig var det stuntet for showet. Rådsalen er alltid en høydare. Det skal være det iallfall. For det er der deltakerne konfronterer hverandre og forsvarer seg. Men i år synes jeg produksjonen har ødelagt mye av rådsalen. Når konfrontasjoner skjer så klipper produksjonen det bort for å erstatte med kommentarer fra deltakerne i sync. Utrolig frustrerende når jeg ønsker å se hva som skjer i rådsalen. Den samme tendensen ser man ellers også. Når deltakerne surrer rundt og prater i "huset" om hverandre, så forsvinner praten til kommentarer i sync heller. Det blir som å bli tvunget til å lytte til radio når du kan og ønsker å se det på TV. Likevel var programmet i går bra å se på. Det var ikke det. Vi er tilbake til kjent forræder-stil nå. Deltakerne kaver med armer og bein der spekulative, åpne teorier om alt og alle sendes i hytt og pine, istedenfor + og - basert på fasitsvar. 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 26. oktober 2024 #248 Del Skrevet 26. oktober 2024 Håper Mia ryker snart. Er så klar for en ny forræder sammen med Gaute. Nå begynner det å bli spennende, selv om deltakerne fortsatt er litt meh og jeg heier egentlig på ingen sånn sett. Men Gaute er gøy som forræder og jeg blir litt skuffet viss resten av showet skal fortsette å drasse med seg en kjedelig forræder som Mia, til tross for den bittelille gode ideen hun kom med på slutten av episoden. Jeg vil ha Magan eller Geir i stedet! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 26. oktober 2024 #249 Del Skrevet 26. oktober 2024 Geir var jo veldig oppmerksom i rådsalen angående Lars. Jeg tenkte og at han hørtes veldig overbevisende ut. Men Lars og den nuller lista...... han har jo helt rett riktignok men spyr av den lista. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 26. oktober 2024 #250 Del Skrevet 26. oktober 2024 Geir og Gaute seiler opp som litt favoritter her. Merkelig type, denne Geir, men han trengte sikkert noe tid på å bli varm i trøyen. Tror han han har hatt godt av denne opplevelsen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 27. oktober 2024 #251 Del Skrevet 27. oktober 2024 yamask skrev (På 25.10.2024 den 17.13): Jo, men de tenker jo også litt riktig med at Marthe mest sannsynlig valgte ei annen fra 0-er lista. De har jo rett. Men begynner bli litt irriterende ja. Håper Mads Hansen leser litt tilbakemeldinger på diverse fora, for ser det klages over disse listene flere steder. HVIS DU LESER HER MADS HANSEN: Neste sesong bør være 50/50 kjendiser og randoms. Og hvis du mangler en random send meg pm 😂 Men dropp de bildene i starten. Skjul innhold I dagens episode skjedde det mest spennende de siste 2 minuttene. Bra tenkt av Mia. Jeg håpte litt at hun skulle bli stemt ut idag sånn at Gaute kunne fristet en som var litt mer sprø, men hun glimtet jaggu godt til på slutten der. Denne sesongen har jeg egentlig heia på de lojale, men pga Gaute heier jeg nå på forræderne, uten at jeg vet helt hvorfor. Kanskje fordi han er så gæren og rar. Geir har jeg likt helt fra starten av og liker ham bedre og bedre. Tror en Geir/Gaute kombo hadde vært gøy. Kommentar til det skjulte innholdet: Helt enig! Her tenkte de virkelig utenfor boksen, for en gangs skyld! Håper de går for den planen, det hadde vært gøy! Jeg skjønner heller ikke hvorfor de fremdeles bryr seg om den nullerlista. Det er lenge siden den hadde noen relevans. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 27. oktober 2024 #252 Del Skrevet 27. oktober 2024 Ctrl skrev (På 26.10.2024 den 13.51): Jeg holder på å brekke meg når deltakerne snakker om nuller-listen og matematikk igjen, så elendig var det stuntet for showet. Jeg var i utgangspunktet positiv til det stuntet, fordi de fikk noe mer konkret, men de gir seg jo aldri!! Den lista skulle vært nullstilt etter første tvinging. Brekker meg jeg også! Blant annet når Dennis sitter i bilen og skal være den smarte. Stemme ut Lars eller Johanne skulle gi dem en "hundre prosent treffsjanse" på forræder hvis det var en på lista (ikke direkte sitat, men noe sånt), for hvis forræderen ikke ble stemt ut så ville han/hun komme tilbake i live neste morgen. Hallo! 🔊 Hva med Thomas oppi det her da??? 🔊🔊 Er det noe jeg har misforstått her?? Synes også at hele den tanken om at det mååå være en forræder på lista er ganske tåpelig. Så og si alle sa jo med en gang at det måtte være det. Hvis det er så åpenbart for alle at det må være en forræder på dødslista har de da mest sannsynlig ikke gjort det. Ville jeg ha tenkt iallefall. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 27. oktober 2024 #253 Del Skrevet 27. oktober 2024 os Maxilla skrev (1 time siden): Jeg var i utgangspunktet positiv til det stuntet, fordi de fikk noe mer konkret, men de gir seg jo aldri!! Den lista skulle vært nullstilt etter første tvinging. Brekker meg jeg også! Blant annet når Dennis sitter i bilen og skal være den smarte. Stemme ut Lars eller Johanne skulle gi dem en "hundre prosent treffsjanse" på forræder hvis det var en på lista (ikke direkte sitat, men noe sånt), for hvis forræderen ikke ble stemt ut så ville han/hun komme tilbake i live neste morgen. Hallo! 🔊 Hva med Thomas oppi det her da??? 🔊🔊 Er det noe jeg har misforstått her?? Synes også at hele den tanken om at det mååå være en forræder på lista er ganske tåpelig. Så og si alle sa jo med en gang at det måtte være det. Hvis det er så åpenbart for alle at det må være en forræder på dødslista har de da mest sannsynlig ikke gjort det. Ville jeg ha tenkt iallefall. Ja, logikken kortsluttet helt. Første problem var antagelsen om at det måtte være en forræder på lista. Nei, det er bare noe dere tror. Andre problem er nettopp det du skriver, at Thomas kunne være forræderen på dødslista. Så om de tar ut en av de to andre i rådssalen, sier det egentlig ikke noe om den andre av de to uten skjold overlever natta. 🤷🏻♀️ Typisk forræder-opplegg, at det blir en slags massesuggesjon i retning av én eller flere personer på syltynt grunnlag. I praksis gjør de bare jobben enklere for forræderne. Men de aller fleste har jo egeninteresse av å nøre opp under den teorien - forræderne selvsagt, men også de andre lojale som ikke er på dødslista, for å hindre oppmerksomhet mot seg selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 1. november 2024 #254 Del Skrevet 1. november 2024 Spoiler Så lei av at i hver episode så snakker de om Mia og at flere mistenker henne men de stemmer jo henne faen meg aldri ut 🙄🙄 Så utrolig skuffende episode. Igjen. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 1. november 2024 #255 Del Skrevet 1. november 2024 Her-re-gud så mye fjas det var i sync i dag. Har begynt å irritere meg over det så legger særlig merke til det. Og i dag gikk det i ett gjennom hele episoden. Tror det var mer sendetid fra sync enn hva som faktisk skjedde. Og rådsalen fikk vi ikke sett mye til i dag heller. Den stressende sølvoppgaven med stadige klipp med tilbakeblikk virket rotete. Så kjedelig episode. Ble liksom ikke bedre at forræderne ikke tok sjansen å drepe Thomas med skjold for å bevare Johanne. Og nok engang blir en høylytt lojal sendt ut. Skal vi virkelig sitte igjen med alle de som nesten ikke har vært med på spillet? 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
revue3 Skrevet 2. november 2024 #256 Del Skrevet 2. november 2024 Fascinerende at flere av de eliminerte har gjettet riktig på foræderne etter utstemming! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 2. november 2024 #257 Del Skrevet 2. november 2024 Var det litt dumt av Mia og være den eneste som ikke stemte på Dennis eller Magan? Og hva tror vi- forsnakket Ylva seg eller er det som Mia påpekte, hun tester Magan? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
revue3 Skrevet 2. november 2024 #258 Del Skrevet 2. november 2024 Hvis hun testet Magan flytter det jo fokus til ham om hun blir forsøkt drept men har skjoldet. Så kanskje ikke så stor risiko for de å ta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 5. november 2024 #259 Del Skrevet 5. november 2024 Nok et gjesp av en episode. Nå er det ny sesong i Sverige på TV 4, rykter at det skjer mer interessant der ila. to episoder enn i hele sesong 4 i Norge så langt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 5. november 2024 #260 Del Skrevet 5. november 2024 Djækklåsst skrev (2 timer siden): Nok et gjesp av en episode. Nå er det ny sesong i Sverige på TV 4, rykter at det skjer mer interessant der ila. to episoder enn i hele sesong 4 i Norge så langt. Jeg glemte å se de to første episodene live så måtte se de på Youtube med kommentar og uten alt i rådsal og skitt hvor mye kraftigere tonen var i den versjonen, selv om man ikke kjenner kjendisene så anbefales den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå