DelvisPresley Skrevet lørdag kl 23:45 #321 Del Skrevet lørdag kl 23:45 Chupacabra skrev (6 minutter siden): Baes største problem var at han er en dårlig skuespiller, og ble gjennomskuet med en gang. Hammers "strategi" var å notere alt i ei bok. Det fungerte ikke særlig bra i dette spillet. Lahlum next! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whiztle Skrevet lørdag kl 23:50 #322 Del Skrevet lørdag kl 23:50 Ludovica- skrev (1 time siden): Jeg skal gå litt mot strømmen og si at jeg syns egentlig ikke det har vært noe galt med deltagerne i år. Tror det var mange nok spennende karakterer å ta av. Er heller ikke misfornøyd med at akkurat de 5 som satt igjen til slutt var de som kom i finalen. Derimot- tror jeg som nevnt hundre ganger. Blemmen fra produksjonen med bildene ødela vanvittig mye. Deltagerne begynte med matematikk eliminering fremfor psykologi og spill. Jeg tror og foruten Gaute at man bommet på valg av forrædere fra starten av. Hadde 2 andre blitt utvalgt fra begynnelsen tror jeg det kunne blitt en annen dynamikk og spill. Tror helhetlig utviklingen i showet ville vært noe helt annet uten bildeblemmen og forræder valg. Bildene var egentlig et problem, helt til det ikke var det, ved at de eliminerte og dermed inkluderte nye forrædere som ikke nødvendigvis trenger å være på en liste. Eliminere forrædere er litt som Hydra, man kapper et hode også vokser det ut igjen. Så når man faktisk nesten vet hvem som er forræder. Burde man heller eliminere de man tror er lojale (Lojale er nødt til å bli eliminert uansett). Sånn at når man kommer inn i siste spill runde og det ikke lenger er mulig å friste, så vet man hvor man har forrædere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet lørdag kl 23:58 #323 Del Skrevet lørdag kl 23:58 Satt og så svensk Forræder sesong 2 (episode4) retter etter norske versjonen og innså hvor ekstremt mye mer spennende det var enn finalen i den norske, selv så mye rart de norske gjorde i rådsalen. Mye mer spennende (intense) karakterer, fler forrædere og forrædere som går mot hverandre. Skulle ønske det hadde vært halvparten så god cast i den norske, da hadde det ikke vært så gjesp. Nesten så jeg har glemt alle som har vært med. Enig om at bildeplottet ødela mye denne sesongen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet søndag kl 00:14 #324 Del Skrevet søndag kl 00:14 DelvisPresley skrev (25 minutter siden): Lahlum next! Det hadde vært morsomt 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vecky Skrevet søndag kl 00:18 #325 Del Skrevet søndag kl 00:18 _Maddie_ skrev (20 minutter siden): Satt og så svensk Forræder sesong 2 (episode4) retter etter norske versjonen og innså hvor ekstremt mye mer spennende det var enn finalen i den norske, selv så mye rart de norske gjorde i rådsalen. Mye mer spennende (intense) karakterer, fler forrædere og forrædere som går mot hverandre. Skulle ønske det hadde vært halvparten så god cast i den norske, da hadde det ikke vært så gjesp. Nesten så jeg har glemt alle som har vært med. Enig om at bildeplottet ødela mye denne sesongen. Hvor kan du se svenske Forræder?😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet søndag kl 00:56 #326 Del Skrevet søndag kl 00:56 Vecky skrev (32 minutter siden): Hvor kan du se svenske Forræder?😄 Går på Tv4 på fredager. Jeg tok den opp på fra Altibox. Misset at det startet så de to første episodene så jeg som reaksjon på Youtube (ikke alt fra rådsalen er med) De har også konseptet Gravkammaren, hvor drepte og utstemte i eget program etterpå får prate litt om programmet/episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet søndag kl 01:06 #327 Del Skrevet søndag kl 01:06 Det er absolutt et spennende konsept og jeg ser frem til ny sesong. Veldig mye handler om dynamikk deltakerne imellom, og om hvorvidt de vil spille eller ei. Se bare på forrige sesong hvor grupperingene tilførte programmet litt ekstra krydder. Fremover må de gjerne kjøre på med enda mer "Agatha Christie", og mindre oppgaver som i oppgave. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet søndag kl 11:02 #328 Del Skrevet søndag kl 11:02 De som outer seg som smarte blir jo fort tatt ut eller blir forført slik at man står igjen med de nyttige idiotene og dom oftest en forræder. Med få unntak i sesong 3 hvor alle godtok at Morten var for dum til å både ha en strategi og være forræder og derfor sa lite om egne ideer, så har alle som har tenkt strategisk og holdt kjeft røket med en gang de ikke vil si noe/eller plutselig røper planen (Heidi og Kjersti) Chris er nok unntaket, han fikk ingen tak i helt, ville ikke si, men han var nyttig for Gaute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet søndag kl 11:45 #329 Del Skrevet søndag kl 11:45 whiztle skrev (11 timer siden): Så når man faktisk nesten vet hvem som er forræder. Burde man heller eliminere de man tror er lojale (Lojale er nødt til å bli eliminert uansett). Sånn at når man kommer inn i siste spill runde og det ikke lenger er mulig å friste, så vet man hvor man har forrædere. Fordelen med å stemme ut mange forrædere er jo at da kan de selv bli fristet. Bortsett fra et par stykker så har vel alle innerst inne hatt et ønske om å være forræder. Syns denne sesongen var litt antiklimaks hele veien. Jeg er enig med dere som mener det blir for mye synk. Konkurransene var også litt tammere denne gangen syns jeg. Føler det har vært flere twister tidligere? Også var det med en del ganske kjedelige folk som egentlig ikke bidro noe særlig. Men jeg har fortsatt troa på Mads Hansen og neste sesong! Jeg syns han er en dyktig programleder og passer godt inn. Håper han får med seg kritikken for det er ikke bare på KG folk er skuffa. Alle kjendiser er vel innom de mest brukte fora og sjekker seg selv? 🤓 Det hadde jeg gjort ihvertfall 😆 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet søndag kl 12:00 #330 Del Skrevet søndag kl 12:00 yamask skrev (13 minutter siden): Fordelen med å stemme ut mange forrædere er jo at da kan de selv bli fristet. Bortsett fra et par stykker så har vel alle innerst inne hatt et ønske om å være forræder. Syns denne sesongen var litt antiklimaks hele veien. Jeg er enig med dere som mener det blir for mye synk. Konkurransene var også litt tammere denne gangen syns jeg. Føler det har vært flere twister tidligere? Også var det med en del ganske kjedelige folk som egentlig ikke bidro noe særlig. Men jeg har fortsatt troa på Mads Hansen og neste sesong! Jeg syns han er en dyktig programleder og passer godt inn. Håper han får med seg kritikken for det er ikke bare på KG folk er skuffa. Alle kjendiser er vel innom de mest brukte fora og sjekker seg selv? 🤓 Det hadde jeg gjort ihvertfall 😆 Mads Hansen er veldig dyktig, og gjorde en meget god innsats i denne sesongen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet søndag kl 12:19 #331 Del Skrevet søndag kl 12:19 FORFAR skrev (18 minutter siden): Mads Hansen er veldig dyktig, og gjorde en meget god innsats i denne sesongen. Ja mente ikke at kritikken går på ham. Ordla meg kanskje litt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trompeten Skrevet søndag kl 13:03 #332 Del Skrevet søndag kl 13:03 Jeg sitter igjen som et spørsmålstegn, noe jeg vil anta produksjonen ønsker. Nå vet jeg jo at tv er juks, men er selvfølgelig åpen for at noe skal være troverdig og sant. Det er helt uforståelig at Magan plutselig vil avslutte spille og gi pengene til forræder. Og nok engang får man en sesong der det er stort fokus på at "bestevennen" er blitt forrådt. Gaute var flink i denne sesongen, men seriøst.. hvordan overlever han helt til siste slutt. Ingen som stusser over at han er tatt på natta. Og at Mia, som er i 0`er gruppa, og usedvanlig dårlig stemmehistorikk overlever så lenge.. Nå ble det avslørt i siste episode at innspillingen hadde vart i 2 uker. Kan virke litt rart at samtlige 24 deltakere har satt av 2uker til dette. Kanskje noen har andre avtaler/kontrakter, og produksjonen konstruerer en utstemming/drap. Ikke vet jeg, jeg får ta det for det det er. Underholdene er det ihvertfall, og jeg venter på neste sesong 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet søndag kl 15:24 #333 Del Skrevet søndag kl 15:24 Jeg liker ofte kjendisversjonene av reality fordi detblir litt mindre dramatikk og mindre dårlig stemning, men i program som Forræder og Vokteren kan det bli et problem at de ikke har nok motivasjon for å spille. Alle vil selvfølgelig ha penger, men virker ikke som den motivasjonen er nok for flere. Hadde nok fungert bedre med "vanlige" folk som har mer og vinne og tape på det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet søndag kl 16:15 #334 Del Skrevet søndag kl 16:15 anonym35445 skrev (På 15.11.2024 den 23.14): Er enig i att dette har vært en kjedelig å lite spennende sesong. Kjedelige oppdrag og ikke minst deltakere. Jeg likte veldig godt sesong 2 der alle deltakerne kom inn som par. Håper dem kjører det konseptet på nytt igjen. Og med den kniven der man fikk dobbel stemme i rådsalen. Hva skjedde med den? Ja, og knivmiddagene var i seg selv interessante, det skjedde mye på dem (og blant dem som ikke fikk være med). Sølvkonkurransene var dessuten kjedelige. De må finne på noe mer spenstig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet søndag kl 16:19 #335 Del Skrevet søndag kl 16:19 _Maddie_ skrev (5 timer siden): De som outer seg som smarte blir jo fort tatt ut eller blir forført slik at man står igjen med de nyttige idiotene og dom oftest en forræder. Med få unntak i sesong 3 hvor alle godtok at Morten var for dum til å både ha en strategi og være forræder og derfor sa lite om egne ideer, så har alle som har tenkt strategisk og holdt kjeft røket med en gang de ikke vil si noe/eller plutselig røper planen (Heidi og Kjersti) Chris er nok unntaket, han fikk ingen tak i helt, ville ikke si, men han var nyttig for Gaute. Chris overlevde jo bare pga Gaute. Og Chris sa det selv til og med, men gjorde ikke noe med den informasjonen. 🙈 Morten var herlig, da. 🤣 Spille helt korka, dessverre raknet det litt på slutten. Den oppgaven hvor forræderne skulle myrde noen i løpet av dagen/kvelden (der Morten tok Bjørg i panikk), den var genial. Den skulle de hatt i år også. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet søndag kl 16:22 #336 Del Skrevet søndag kl 16:22 yamask skrev (3 timer siden): Ja mente ikke at kritikken går på ham. Ordla meg kanskje litt feil. Neida, det var bare jeg som var samstemt i hva du skrev 😀 Følte Mads gav litt ekstra denne gangen. Kanskje bare jeg som satte ekstra pris på hans tilstedeværelse, i og med at (flere av) deltakerne IKKE involverte seg så mye. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet mandag kl 16:20 #337 Del Skrevet mandag kl 16:20 VG melder at det blir ny sesong neste år. Det var jo gode nyheter da konseptet i seg selv er fasinerende. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå