Gå til innhold

Forræder 2024

Nevian

Anbefalte innlegg

Lawyam skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Ja, for oss som ser på er det jo enkelt. Gaute er min favoritt å vinne der inne. Ikke Mia for å være ærlig.

Spoiler

Nei, ikke Mia for min del heller. Jeg tror ikke jeg har en favoritt, det skifter fra episode til episode. Håper Gaute spiller godt som forræder, da blir han sikkert min favoritt også. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PusheenPusheen skrev (14 minutter siden):
  Skjul innhold

Nei, ikke Mia for min del heller. Jeg tror ikke jeg har en favoritt, det skifter fra episode til episode. Håper Gaute spiller godt som forræder, da blir han sikkert min favoritt også. 

Spoiler

Han er min nå fordi Tix og advokaten ble stemt ut. Liker litt tanken på at Ylva vinner også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (4 minutter siden):
  Skjul innhold

Han er min nå fordi Tix og advokaten ble stemt ut. Liker litt tanken på at Ylva vinner også.

Advokaten var nok min favoritt mens han var der. Synes mange gode har blitt stemt ut, og de som sitter igjen er så paranoide at det vil redde seg selv fremfor å vinne sølv, og begynner å slenge ut grunnløse beskyldninger mot folk som åpenbart er lojale. Til og med så åpenbart, at de selv vet at de sitter og stemmer på noen som ikke er forræder.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athod skrev (9 minutter siden):

Bare meg eller virket det som om Sarah egentlig bare hadde lyst til å ødelegge for de andre?

Unnskyldningen hennes var i alle fall tynn, synes jeg. Hun satte seg selv i den situasjonen hun havnet i, merkelig at hun ikke tenkte så langt. Særlig etter at Håvard gjorde nøyaktig det samme - tok valg for sitt eget beste, og ikke for gruppas beste. Og ble stemt ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PusheenPusheen skrev (9 timer siden):

Unnskyldningen hennes var i alle fall tynn, synes jeg. Hun satte seg selv i den situasjonen hun havnet i, merkelig at hun ikke tenkte så langt. Særlig etter at Håvard gjorde nøyaktig det samme - tok valg for sitt eget beste, og ikke for gruppas beste. Og ble stemt ut.

Tok Håvard valg for sitt eget beste?🤔 Han tenkte vel for lite på sitt eget beste han. Han ville bare redde de andre. 

Forstår ikke hva Sarah tenkte på. Synd hun er ute, for jeg likte henne godt 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig sesong. Deltakere som virker som de kjeder seg, lite til nær sagt ingen drama, og svake forrædere. De som tilførte litt krydder til spillet har røket ut. 

Sekvensen hvor de skulle ut og redde to av deltakerne i forrige episode virket merkelig kort og blodfattig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikio skrev (7 timer siden):

Tok Håvard valg for sitt eget beste?🤔 Han tenkte vel for lite på sitt eget beste han. Han ville bare redde de andre. 

Forstår ikke hva Sarah tenkte på. Synd hun er ute, for jeg likte henne godt 

Valgene var hvert fall klønete, og han spile seg selv ut pga det.

Sarah gjorde det dummeste hun kunne gjøre, og hun visste også at mange hadde øynene på henne. Kjøper ikke at hun hadde dårlig tid, hun hadde til nok til å vite hva som ville vært lurest.

Endret av PusheenPusheen
Korrigering
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de siste episodene har vært mye bedre. For min del er det dette bilde/nuller pratet som ødelegger og her må man nesten skylde på produksjonen. Tror vi hadde fått en helt annen sesong om det ikke var tilfellet. 

Syns Gaute var et godt valg, og virker som Mia hvertfall prøver litt. Hun er bare uheldig med å være i den nuller gruppa og at hun hadde alle øyne rettet mot seg sekundet hun ble forræder. Virket også logisk og stemme på Sarah. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (46 minutter siden):

Syns de siste episodene har vært mye bedre. For min del er det dette bilde/nuller pratet som ødelegger og her må man nesten skylde på produksjonen. Tror vi hadde fått en helt annen sesong om det ikke var tilfellet. 

Syns Gaute var et godt valg, og virker som Mia hvertfall prøver litt. Hun er bare uheldig med å være i den nuller gruppa og at hun hadde alle øyne rettet mot seg sekundet hun ble forræder. Virket også logisk og stemme på Sarah. 

Enig. Dette bildetullet har ødelagt alt hittil, og først nå har deltakerne gått videre. Sånn høvelig. Og med det tar ting seg opp. Ingen er trygg, og folk begynner å anklage hverandre på kryss og tvers i kjent Forræder-stil. Selv Geir Kvarme tar av. Det hadde jeg ikke trodd.

Og Gaute var det som skulle til for å sprite opp forræderne. Han har det i seg og han tør. Samt han hadde allerede opparbeidet seg en sentral posisjon i gruppa, så han må nesten fortsette å ta plass nå som forræder for å ikke endre atferd.

Men han må passe seg. Folk stemmer ut de som tar plass. En etter en. Samtidig kan det hende vi ser et skifte i dette etter at Dennis nå har snudd fokuset på de som vaker i midten av gruppa. 

Uansett, programmet er på opptur, og jeg har troa på at innspurten kan bli bra. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ludovica- skrev (På 19.10.2024 den 12.24):

Ja, og det kan jo bli en bra avslutning, så har de forhåpentlig lært til senere.

Poenget med konseptet for min del er at de lojale ikke skal ha noen håndfast informasjon, men derimot famle i blinde, hvor det hele blir en studie i saueflokkmentalitet, og hvor man tar vurderinger basert på magefølelse og hvorvidt man mener man kan stole på folk eller ikke. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Djækklåsst skrev (2 timer siden):

Ja, og det kan jo bli en bra avslutning, så har de forhåpentlig lært til senere.

Poenget med konseptet for min del er at de lojale ikke skal ha noen håndfast informasjon, men derimot famle i blinde, hvor det hele blir en studie i saueflokkmentalitet, og hvor man tar vurderinger basert på magefølelse og hvorvidt man mener man kan stole på folk eller ikke. 

Ja enig. Det som er gøy er jo det psykologiske spillet pluss det taktiske. Med de bildene så forsvant store deler av akkurat det. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kan noen forklare meg hvorfor de lojale fremdeles er så opphengt i nullerlisten? Det har jo skjedd flere utstemminger av forrædere og tvinging av lojale til forrædere, siden bildene ble tatt? Nullstiller ikke det alt med nullerlisten?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PantheraUnica skrev (1 time siden):

Skjul innhold

Kan noen forklare meg hvorfor de lojale fremdeles er så opphengt i nullerlisten? Det har jo skjedd flere utstemminger av forrædere og tvinging av lojale til forrædere, siden bildene ble tatt? Nullstiller ikke det alt med nullerlisten?

Jo, men de tenker jo også litt riktig med at Marthe mest sannsynlig valgte ei annen fra 0-er lista. De har jo rett. Men begynner bli litt irriterende ja. Håper Mads Hansen leser litt tilbakemeldinger på diverse fora, for ser det klages over disse listene flere steder. 

HVIS DU LESER HER MADS HANSEN: Neste sesong bør være 50/50 kjendiser og randoms. Og hvis du mangler en random send meg pm 😂 Men dropp de bildene i starten. 

Spoiler

I dagens episode skjedde det mest spennende de siste 2 minuttene. Bra tenkt av Mia. Jeg håpte litt at hun skulle bli stemt ut idag sånn at Gaute kunne fristet en som var litt mer sprø, men hun glimtet jaggu godt til på slutten der. 

Denne sesongen har jeg egentlig heia på de lojale, men pga Gaute heier jeg nå på forræderne, uten at jeg vet helt hvorfor. Kanskje fordi han er så gæren og rar. Geir har jeg likt helt fra starten av og liker ham bedre og bedre. Tror en Geir/Gaute kombo hadde vært gøy. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (2 timer siden):

HVIS DU LESER HER MADS HANSEN: Neste sesong bør være 50/50 kjendiser og randoms. Og hvis du mangler en random send meg pm 😂 Men dropp de bildene i starten. 

Tviler på at han har noe han skulle ha sagt. Han er nok mest et ansikt utad og jobber neppe i produksjonen. Vil jeg tro.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...