Gå til innhold

Forræder 2024

Nevian

Anbefalte innlegg

Ny sesong på trappene 😊 Her er listen over deltakere. Jeg for min del er kanskje mest overrasket over å se Brynjar Meling der. Trodde han levde for jobben, eller hevet seg over den slags 🙂 Av de under 30 har jeg kun hørt om to 😄 Hva synes folk?

https://www.tv2.no/underholdning/forraeder/dette-er-de-nye-forraeder-deltakerne/16685649/

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nettopp det jeg liker med dette programmet, de har brukt en del folk som ikke er "reality-horer", og som jeg har vært overrasket over å se i en sånn setting.

Derfor skikkelig skuffa av å se Mia Hundvin i casten, jeg er SÅ! TRØTT!! av den dama 🥲 mååå man si ja til absolutt alt?

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (1 minutt siden):

Det er nettopp det jeg liker med dette programmet, de har brukt en del folk som ikke er "reality-horer", og som jeg har vært overrasket over å se i en sånn setting.

Derfor skikkelig skuffa av å se Mia Hundvin i casten, jeg er SÅ! TRØTT!! av den dama 🥲 mååå man si ja til absolutt alt?

En forkastelig serie som lager underholdning av og legitimerer negative verdier som løgner, utfrysing og forræderi.

Et lavpannet eksponeringskonsept med en særdeles tvilsom langtidseffekt.

Dette er i samme kategori som i «Rikets roast» og annen lignende søppel…..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt sikkert til å se den nye sesongen, men noen i casten stusser jeg ganske mye over....

Brynjar Meling i både Farmen kjendis og Forræder samme år 🙄 Dennis Vareide igjen?  Farmen-Thor, når ble han kjendis? 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brit Elisabeth Haagensli og Geir Kvarme!!! Så gøy!! Liker virkelig de to! 🙂 

Mange jeg aldri har hørt om, så for meg blir det et program med kjendiser + nesten "vanlige" folk...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

os Maxilla skrev (6 timer siden):

Å nei, skal hun være der også? Hun fremstår jo som sympatisk, men jeg lider av lyden... Får krysse alt jeg har for at hun ikke blir forræder for da blir det jo maks Mia-lyder. Hun kunne med fordel dempet stemmen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (4 timer siden):

Kommer helt sikkert til å se den nye sesongen, men noen i casten stusser jeg ganske mye over....

Brynjar Meling i både Farmen kjendis og Forræder samme år 🙄 Dennis Vareide igjen?  Farmen-Thor, når ble han kjendis? 

Johanne Massey er også med i både Farmen kjendis og Forræder.. De sliter med å finne nok kjendiser til disse konseptene nå. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (5 timer siden):

Har han vært med før? Det var første tanken som streifet meg, men fant ikke noe på google.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (6 timer siden):

Jeg stusset også litt over det... hva har skjedd som gjør at han nå skal være med på "alt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om det at jeg liker Tix svært godt gjør opp for at jeg IKKE HÆLER Lars Henriksen. Liker heller ikke Thor Haavik, Gaute Berg Næss og Johanne Lie Massey. 

Men jeg liker Tix svæææææært godt da. Så kanskje jeg orker å se på. 

Ellers mange jeg ikke har hørt så mye om, så det kan jo potensielt bli bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (1 time siden):

Jeg stusset også litt over det... hva har skjedd som gjør at han nå skal være med på "alt"?

Kanskje han har behov for noen avbrekk fra sin andre jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke at dennis vareide skal være med for andre gang.. Hvorfor ikke gi noen andre muligheten??'

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (23 minutter siden):

skjønner ikke at dennis vareide skal være med for andre gang.. Hvorfor ikke gi noen andre muligheten??'

Ser ikke at han har vært med, jeg? Tror han var m på Skal vi danse? Listen over deltakere hver sesong står der.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Forræder_(TV-serie)

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (1 time siden):

Har han vært med før, da? Jeg har sett alle sesongene, og kan ikke si jeg kjente igjen han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Janzypants said:

Har han vært med før? Det var første tanken som streifet meg, men fant ikke noe på google.. 

Neida, han har ikke vært med i Forræder før. Synes bare han er med på alt av reality 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til ny sesong! 

Jeg hadde ikke hørt om halvparten som var med i de forrige sesongene heller, men ble da sugd inn alikevel. 

For min del hadde det vært gøy med helt ukjente folk også. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg! Selv om jeg syntes det har gått nedover etter sesong 1, men jeg går inn med en positiv innstilling😊 Gleder meg til å se Marte Stokstad, Mia Hundvin, Johanne Massey og Sarah Natasha Melbye. Tror også Tix vil lage litt show, men jeg er ikke spesielt fan av han…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Mollebolle skrev (På 5.6.2024 den 10.10):

Brynjar Meling i både Farmen kjendis og Forræder samme år 🙄 Dennis Vareide igjen?  Farmen-Thor, når ble han kjendis

På samme måte som de ørten Paradise kjendisene :P

Endret av Cid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...