Gå til innhold

Hvilken alder er din verste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil si 55 år, etter det blir ingenting bedre. Kroppen visner og gleden finner du kun morgenkaffen. Man gjør ingenting gøy lenger, ingen sex, aldri ut på noen ting, kun sofa og tv til rygg , syn og hørsel svikter

Anonymkode: 9ce79...3eb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Tipper du ikke er i nærheten av 55.

Min mor er 68, hun går daglig turer på 3-4 timer (inkludert fjellturer, opp alle trinnene i hoppbakken vår, etc). Hun har en valp som hun bruker mange timer i uka på - skal drive med agility når den blir voksen. Hun er med barnebarna på fornøyelsesparker, bading og sånt flere ganger i måneden. Hun har absolutt syn og hørsel i orden. Hun koser seg med både bøker, filmer, håndarbeid og litt kjøp og salg av antikviteter, som hun får inn noen tusenlapper ved siden av pensjonen på hver måned. 

Sexlivet hennes vet jeg ikke noe om, men hun og mannen koser seg iallefall veldig sammen og er veldig kjærlige mot hverandre. 

Jeg tenker 90+ er mer grensen for der kroppen forfaller helt, med mindre du har vært veldig uheldig med genene. De fleste jeg kjenner på rundt 75 er spreke mennesker, og noen av dem kunne gått stått i jobb enda. 

Anonymkode: a982d...84c

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt etter 40. 

Anonymkode: b3270...6b8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Alt etter 40. 

Aaa, den magiske undergangsalderen

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

13 år! Det var helt JÆVLIG. 16 og forsåvidt 

Anonymkode: f4ce0...188

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

45, men tok tak. Trening, sunt kosthold og mye ut på tur. Det fikk gnisten tilbake.

Anonymkode: df1cb...380

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

14

En del av deg vil alltid forbli i den alderen du var da du følte deg minst elsket.

Anonymkode: e71b2...8e3

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

16-25. 

Foreldrene mine er over 60 og lever det glade pensjonistliv. Reiser mye og koser seg med nedbetalt alt. Hytte, bil, flere eiendommer i Norge og utland. De skal ha campingbil og båt neste

Anonymkode: 75753...1b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vil si 55 år, etter det blir ingenting bedre. Kroppen visner og gleden finner du kun morgenkaffen. Man gjør ingenting gøy lenger, ingen sex, aldri ut på noen ting, kun sofa og tv til rygg , syn og hørsel svikter

Anonymkode: 9ce79...3eb

55 så har 11 gode år igjen 😅 Kjenner mange i den alderen, men ikke helt bilde jeg har på dem

Anonymkode: 83744...5ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 44 og føler meg faktisk bedre en når jeg var 30. nå har jeg tatt tak i kostholdet og går jevnlig hver dag. Passer på hva jeg spiser feks, ingen slankediett men har funnet kosthold jeg kan leve med som jeg blir mett og sammtidig gjør kroppen bra. Jeg hadde så mye plager og fibromyalgi min levde sitt eget liv, nå kjenner jeg ikke på samme måte på problemene og det jeg gjør så klarer jeg og leve med. Det var så ille før at jeg ikke kunne ligge på siden i senga hadde betennelse nedover hele hofta. Noen sykdommer og ting kan man ikke for, men etter en viss alder skal du ikke føle deg som en 85 åring når man er 55 som TS  skriver så må man faktisk ta noen grep. 

AnonymBruker
Skrevet

19-27 var verst for meg, så løsnet det og jeg blomstret fysisk og psykisk inn i 30-årene. 

Anonymkode: cb1f2...02f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

19-27 var verst for meg, så løsnet det og jeg blomstret fysisk og psykisk inn i 30-årene. 

Anonymkode: cb1f2...02f

helt enig. 

for meg 20 - 27 var mine verste 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenårene. Det var jævlige greier. Det løsnet for meg da jeg var 21 og flyttet til utlandet.

Anonymkode: adb13...14e

AnonymBruker
Skrevet

13-15 var helt grusomt 😅

Anonymkode: 72fd3...7a2

Skrevet

Ungdomsskolealder: kroppen gjør ekle ting, andre barn er noen jævler, voksne på skolen må tåle disse barna, men man har da mange stressede voksne rundt. Man er ikke voksen enda, men har lyst til å gjøre ting voksne får lov til, noen begynte allerede å skape sexpress (var nærmere 15 det ble en stor greie da, som også var en jævlig alder).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenårene. Det var jævlige greier. Det løsnet for meg da jeg var 21 og flyttet til utlandet.

Anonymkode: adb13...14e

Ja, tenårene var verst for meg også. Jeg ble mobbet på ungdomsskolen og mistet alle vennene mine. Det ble noe bedre på videregående, men følte aldri jeg passet inn.

Da jeg begynte å jobbe i en alder av 23, økte selvtilliten og livet ble mye bedre på alle måter.

Anonymkode: 7f3b5...da7

AnonymBruker
Skrevet

Sier meg enig i at tenårene var de verste. Ble mobbet og plaget og hadde humørsvingninger og mye skjedde i kroppen. Ingen alder kan bli verre for min del

Anonymkode: 7fbd2...59f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

14

En del av deg vil alltid forbli i den alderen du var da du følte deg minst elsket.

Anonymkode: e71b2...8e3

For et uttrykk! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

55 så har 11 gode år igjen 😅 Kjenner mange i den alderen, men ikke helt bilde jeg har på dem

Noen sier at livet begynner ved 66 da

Anonymkode: 8f610...610

AnonymBruker
Skrevet

Min bestemor er midt i 80-åra og går tur i skog og mark i timevis hver dag, drar til all slags land verden over flere ganger i året og har besøk av venner og slekt hver uke. Hun er også ute å ser på alt der er å se på, bilshow, båtshow, konserter osv. osv.

Livet er det man gjør det til.

Anonymkode: 1fdf7...9c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...