AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Del Skrevet 5. juni Hva er din mening? Er det verdt å betale 500 kr for 1 år med Lifesum premium? Jeg har akkurat begynt å registrere all mat jeg spiser i Lifesum i håp om å gå ned i vekt og være sikker på at jeg spiser lite nok kalorier. Det jeg nå lurer på er om det er verdt å betale for Lifesum premium? Det er 50% nå så det koster 500 kr for 12 måneder/ 1 år. Grunner til at jeg ønsker å betale for Premium er at man kan opprette egne måltider og oppskrifter også at man kan justere kalorier og makronæringsstoffer selv, også det at man får se alt næringsinnhold i maten man registrerer som fiber, sukker og fett. Med gratis versjonen får man jo bare se generelt sett innholdet. Også at man kan se timene man faster som teller ned (jeg tenker det er positivt). Anonymkode: c9524...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Del Skrevet 5. juni Nei. Jeg bruker appen kun til å logge kalorier og se fordelingen av proteiner, karbohydrater og fett. Det har jeg uansett bruk andre måter til å beregne, da disse appene alltid gir for lavt nivå. Har hatt premium, og har aldri hatt bruk for noe som helst annet i appen. Så det var bortkasta penger. Anonymkode: b243b...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 9.43): Nei. Jeg bruker appen kun til å logge kalorier og se fordelingen av proteiner, karbohydrater og fett. Det har jeg uansett bruk andre måter til å beregne, da disse appene alltid gir for lavt nivå. Har hatt premium, og har aldri hatt bruk for noe som helst annet i appen. Så det var bortkasta penger. Anonymkode: b243b...e97 Oki, ut i fra det du forteller så ser det ut til at det ikke er verdt pengene da. Anonymkode: c9524...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Del Skrevet 6. juni Nei, jeg syntes ikke at Premium var verdt pengene, i alle fall ikke når man uansett er i oppstartsfasen. Det er liksom begrenset hvor mye data man kan logge eller forholde seg til før det blir unødvendig støy, tenker jeg. Anonymkode: 8768d...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 9.43): Nei. Jeg bruker appen kun til å logge kalorier og se fordelingen av proteiner, karbohydrater og fett. Det har jeg uansett bruk andre måter til å beregne, da disse appene alltid gir for lavt nivå. Har hatt premium, og har aldri hatt bruk for noe som helst annet i appen. Så det var bortkasta penger. Anonymkode: b243b...e97 Mener du at lifesum logger for lavt? Hvorfor? Bruker det selv nemlig og ble litt usikker om det er "reelt" nå😅 Anonymkode: e21c6...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Del Skrevet 6. juni 1 hour ago, AnonymBruker said: Mener du at lifesum logger for lavt? Hvorfor? Bruker det selv nemlig og ble litt usikker om det er "reelt" nå😅 Anonymkode: e21c6...049 Lifesum vil at jeg skal spise så lavt som 1370 kcal for å gå ned i vekt. 1700 på vedlikehold 😂😂 Jeg kan spise minst 2000 kcal på vedlikehold. 1370 er helt sjukt lavt, og vil gi meg dårlig livskvalitet, dårligere resultater på trening og til et generelt miserabelt menneske. Jeg har prøvd det før, og hata hvert minutt. Mista muskelmasse gjorde jeg også. Ja, man går ned i vekt raskere, men det er ikke en positiv ting. Nå har jeg gått ned fra 67 kg til 60 kg siden nyttår, og jeg har ligget i snitt på 1800 kcal per dag. Er 163 cm. Trener en del (2x styrke, 1-2x kondisjon i uka), men har fortsatt hatt nedgang siste ukene med vesentlig mindre trening. Jeg har beholdt muskelmasse, hatt framgang på trening og føler meg mye bedre enn ved tidligere vektnedgang. Har aldri vært så enkelt å gå ned i vekt som nå når jeg ikke har lagt noe tidspress på meg. Helt latterlig enkelt faktisk. Selv med utskeielse minst en gang per uke. Spiser det jeg alltid pleier å spise, bare litt mindre mengder. Sunn norsk mat. Og masse proteiner (ca. 115-120 gram hver dag). Fins ikke sulten. Anonymkode: b243b...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #7 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lifesum vil at jeg skal spise så lavt som 1370 kcal for å gå ned i vekt. 1700 på vedlikehold 😂😂 Jeg kan spise minst 2000 kcal på vedlikehold. 1370 er helt sjukt lavt, og vil gi meg dårlig livskvalitet, dårligere resultater på trening og til et generelt miserabelt menneske. Jeg har prøvd det før, og hata hvert minutt. Mista muskelmasse gjorde jeg også. Ja, man går ned i vekt raskere, men det er ikke en positiv ting. Jeg måtte ligge under 1300kcal for å gå ned bittelitt… viste seg at jeg har PCOS. Så kaloritelling kan være effektivt for å avdekke sykdom, i det minste. Kuttet ned på karbohydrater og kuttet alt sukker, og har gått ned 16 kg. Trengte ikke Lifesum 😊 Anonymkode: f65fc...a44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #8 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 0.04): Lifesum vil at jeg skal spise så lavt som 1370 kcal for å gå ned i vekt. 1700 på vedlikehold 😂😂 Jeg kan spise minst 2000 kcal på vedlikehold. 1370 er helt sjukt lavt, og vil gi meg dårlig livskvalitet, dårligere resultater på trening og til et generelt miserabelt menneske. Jeg har prøvd det før, og hata hvert minutt. Mista muskelmasse gjorde jeg også. Ja, man går ned i vekt raskere, men det er ikke en positiv ting. Nå har jeg gått ned fra 67 kg til 60 kg siden nyttår, og jeg har ligget i snitt på 1800 kcal per dag. Er 163 cm. Trener en del (2x styrke, 1-2x kondisjon i uka), men har fortsatt hatt nedgang siste ukene med vesentlig mindre trening. Jeg har beholdt muskelmasse, hatt framgang på trening og føler meg mye bedre enn ved tidligere vektnedgang. Har aldri vært så enkelt å gå ned i vekt som nå når jeg ikke har lagt noe tidspress på meg. Helt latterlig enkelt faktisk. Selv med utskeielse minst en gang per uke. Spiser det jeg alltid pleier å spise, bare litt mindre mengder. Sunn norsk mat. Og masse proteiner (ca. 115-120 gram hver dag). Fins ikke sulten. Anonymkode: b243b...e97 Hvor får du de mengdene proteiner fra? Jeg sliter med å få i meg mer enn 50gr per dag, burde hatt tredoble. Anonymkode: 100e2...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå