AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Har behov for å utforske repertoaret på soverommet og eksperimentere litt mer, og trenger rett og slett noen tanker og innspill til hva jeg kan gjøre med/for mannen min i senga. Han er typ dominant, liker at jeg nyter og er åpen for det meste. Anonymkode: 9a4f4...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 Hmm. Denne er vanskelig. Jeg personlig synes ikke det er så viktig hva kvinnen gjør. Det er langt mer viktig hvordan hun ser ut for min del. Det teller langt mer enn hva hun gjør i senga. Heller en seksuelt attraktiv som bare ligger i ro enn en drage som spreller rundt med all slags triks. For menn er det visuelle en stor del av nytelsen. Anonymkode: e1f43...0fa
Erfarenmann Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 Vanskelig å svare på. Hvis greia er at du nyter og han liker å se deg nyte så er det jo du som har svaret selv. Da er det hva DU liker som er nøkkelen. Så det må du forsøke å kommunisere til ham. Usikker på hva som ligger i "typ dominant" men om dette betyr at det er han som "styrer" sexen så er det godt mulig han helgarderer og bare gjør ting han vet funker. Da blir det enda viktigere at du formidler at du er åpen for andre ting, enten ved å si det eller ved å vise det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #4 Skrevet 5. juni 2024 Du må gjerne gå i litt selvransakelse og finne ut hva du selv vil prøve. Har magefølelse ut i fra ditt HI at det er der svaret ligger. Ta ansvar for din EGEN seksualitet og nytelse. Anonymkode: 81e58...1f9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #5 Skrevet 5. juni 2024 Det kommer jo an på hvor dine grenser går, og hans. Jeg setter stor pris på at hun tar litt initiativ, at hun suger og svelger, samt tar den i rumpa med et smil. Anonymkode: 72318...bd4 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #6 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer jo an på hvor dine grenser går, og hans. Jeg setter stor pris på at hun tar litt initiativ, at hun suger og svelger, samt tar den i rumpa med et smil. Anonymkode: 72318...bd4 Jepp. Å ligge i skje mens hun selv koser med klitoris og nytter bryststimulering gir henne noen orgasmer som gjør oss til ett der hun ligger trygt tett inn til meg mens en pumper sakte inn og ut av hennes pulserende anus og gappende mus. Da er hun så levende at en kjenner kjærligheten bruse. Anonymkode: c098d...128
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #7 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kommer jo an på hvor dine grenser går, og hans. Jeg setter stor pris på at hun tar litt initiativ, at hun suger og svelger, samt tar den i rumpa med et smil. Anonymkode: 72318...bd4 Tre ting hun skal gjøre for din egoistiske nytelse, selv om svært få kvinner liker dette (jo, de finnes, men de er få) Anonymkode: bd586...57a 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #8 Skrevet 5. juni 2024 Lage mat, ta oppvasken, handle på butikken, holde kjeft når jeg ser på fotball, støvsuge huset, ta ukesvasken, ta klesvasken, skifte på ungene, sette dolokket opp, gi meg massasje etter jobb, suge meg før vi legger oss, hente øl i kjøleskapet når jeg spør, osv... Anonymkode: 09fd4...56b 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #9 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kommer jo an på hvor dine grenser går, og hans. Jeg setter stor pris på at hun tar litt initiativ, at hun suger og svelger, samt tar den i rumpa med et smil. Anonymkode: 72318...bd4 Æsj 🤮 Anonymkode: 4acd2...520 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #10 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Tre ting hun skal gjøre for din egoistiske nytelse, selv om svært få kvinner liker dette (jo, de finnes, men de er få) Anonymkode: bd586...57a Tror ikke vi er få nei. Suger og svelger med glede 🤩🤩🤩 Analsex øver vi på. Anonymkode: 45dbf...a18 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #11 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Tre ting hun skal gjøre for din egoistiske nytelse, selv om svært få kvinner liker dette (jo, de finnes, men de er få) Anonymkode: bd586...57a Få og populære. Høy etterspørsel gjør at vi menn gjør mye tilbake for å beholde hva vi har. Andre er mer ala høyt henger de og sure er de. De mer jorda, de nær bakken, som er i kontakt med egne og andres behov, de er som norske jordbær, uten sammenligning. Anonymkode: c098d...128
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #12 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Få og populære. Høy etterspørsel gjør at vi menn gjør mye tilbake for å beholde hva vi har. Andre er mer ala høyt henger de og sure er de. De mer jorda, de nær bakken, som er i kontakt med egne og andres behov, de er som norske jordbær, uten sammenligning. Anonymkode: c098d...128 Altså, de norske jordbærene er ikke de beste jordbærene, bare sånn til sammenligning... Anonymkode: 4acd2...520
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #14 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har behov for å utforske repertoaret på soverommet og eksperimentere litt mer, og trenger rett og slett noen tanker og innspill til hva jeg kan gjøre med/for mannen min i senga. Han er typ dominant, liker at jeg nyter og er åpen for det meste. Anonymkode: 9a4f4...bbe Være lydig. Anonymkode: 43414...1a4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #15 Skrevet 5. juni 2024 Personlig ønsker jeg at partner ikke gjør noe som helst utover å «være mottaker» av det jeg gjør. Jeg er en utpreget «giver/aktiv» og er mest kompatibel med en utpreget «passiv/mottaker». Jeg ønsker ikke at hun skal suge, runke eller gjøre noe som helst med meg. Anonymkode: cafea...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #16 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har behov for å utforske repertoaret på soverommet og eksperimentere litt mer, og trenger rett og slett noen tanker og innspill til hva jeg kan gjøre med/for mannen min i senga. Han er typ dominant, liker at jeg nyter og er åpen for det meste. Anonymkode: 9a4f4...bbe Ta frem den sensuelle siden din. Forflr han med kvinnelige energi, og undertøy/utkledning (alt etter hva som passer for dere). Vær rå, og intim. Gi øyekontakt og forfør. Anonymkode: 3f3ba...0e3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #17 Skrevet 5. juni 2024 Ta initiativ, gjør ting DU liker og vis at du liker det. Si at du synes han har deilig pikk. Masse blikkontakt. Hold blikkontakten med ham når du kommer. Lag lyd når du kommer. Ikke runk ham, men massèr den, lenge. Anonymkode: d74cd...9df
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #18 Skrevet 5. juni 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Lage mat, ta oppvasken, handle på butikken, holde kjeft når jeg ser på fotball, støvsuge huset, ta ukesvasken, ta klesvasken, skifte på ungene, sette dolokket opp, gi meg massasje etter jobb, suge meg før vi legger oss, hente øl i kjøleskapet når jeg spør, osv... Anonymkode: 09fd4...56b Det virker som et tullete svar, men strengt tatt egentlig ikke så langt unna hva man bør kunne forvente Anonymkode: e1f43...0fa
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #19 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det virker som et tullete svar, men strengt tatt egentlig ikke så langt unna hva man bør kunne forvente Anonymkode: e1f43...0fa Jeg gjør jo selvfølgelig noe jeg også. Jeg drar på jobb, betaler regninger, fikser ting i huset, skrur bil, osv. Anonymkode: 09fd4...56b
TomSawyer Skrevet 5. juni 2024 #20 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har behov for å utforske repertoaret på soverommet og eksperimentere litt mer, og trenger rett og slett noen tanker og innspill til hva jeg kan gjøre med/for mannen min i senga. Han er typ dominant, liker at jeg nyter og er åpen for det meste. Anonymkode: 9a4f4...bbe Legg han på ryggen og sett deg over ansiktet hans så han får slikke fitte mens du runker ham rolig bare. Når han nærmer seg øk frekvensen litt og gi ham en fingertupp bak..og instruer på forhånd så han slikker deg gjennom hele orgasmen din uansett hvor han er i løypa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå