AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Del Skrevet 5. juni 2024 Jeg snakket med en mann som jeg driver på med, og han begynte å snakke om å ha sex i mange timer, til og med hele natta. Er dette mulig? Trodde ikke menn kunne holde ut så lenge, de jeg har vært med før har jo så vidt holdt ut i 15 minutter. Anonymkode: ddb42...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Del Skrevet 5. juni 2024 Sex er mye mer enn bare penetrering, så fullt mulig å ha sex hele natta ja. Noen greier også å være stive veldig lenge eller få ny ereksjon fort etter at de har kommet. Anonymkode: f87b9...6c7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Del Skrevet 5. juni 2024 Nei det er ikke mulig. Slike skrytepaver tar du med ei stor klype salt😄 Anonymkode: 6439d...e88 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #4 Del Skrevet 5. juni 2024 Tidligere kunne vi ha sex i timesvis, mannen holdt i mange timer. Han holdt igjen og trengte ikke lang tid på å bli klar igjen. Anonymkode: a3310...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #5 Del Skrevet 5. juni 2024 Hvis det er snakk om penetrering, høres det helt grusomt ut. Blir sår, hvis vi holder på noe særlig mer enn 20-minutter.. Annen type sex hadde for så vidt gått, men høres heller ikke spesielt interessant ut. Jeg vil gjerne sove litt også, være opplagt og fungere dagen etterpå. Anonymkode: 51394...82b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 5. juni 2024 #6 Del Skrevet 5. juni 2024 Det skjedde i ung alder når jeg trodde det var bein i pikken😅 Men vi jokket, sov litt, drakk vann, pissa litt, så fotsatte vi å jokke til vi ble sulten. Så spiste vi litt, så jokket vi igjen. Før vi hoppet i dusjen og åpnet døra for vorspill. Festing og jokking var populært på 80-90-tallet.. Men den tid er over heldigvis, nå er det mye mere romantisk og kvalitet sex🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #7 Del Skrevet 5. juni 2024 Vi kan ha relativt lange økter, men fra vi begynner å kose på sofaen, til vi slukker lyset, går det sjelden mer enn fire timer. Det er mye klining, oralsex, stillingsskift, og at vi veksler på å tilfredsstille hverandre, og vi skjønner oftest ikke hvor tida har blitt av. Jeg har ikke lett for å komme, og har måttet lære meg å nyte alt ved sex, og ikke bare fokusere på utløsningen, som kanskje er bare 30 sekunder av hele kvelden. Hvis jeg hadde fått jevnt med orgasmer utover kvelden, så hadde jeg nok ikke hatt lyst til å gi meg. Ts; du finner fort ut om det er noe for deg, eller om han bare fantaserer. Menn som kommer fra kalde soverom, har en tendens til å drømme om mer enn de evner. Anonymkode: 3defe...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #8 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg snakket med en mann som jeg driver på med, og han begynte å snakke om å ha sex i mange timer, til og med hele natta. Er dette mulig? Trodde ikke menn kunne holde ut så lenge, de jeg har vært med før har jo så vidt holdt ut i 15 minutter. Anonymkode: ddb42...7d2 Det går fint, jeg er i nytt forhold med en type som kan få mange orgasmer og klarer fint ei hel natt sammenhengende. Anonymkode: 648e9...360 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. juni 2024 #9 Del Skrevet 5. juni 2024 Er man litt kreativ så går det meste an vil jeg tro 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 5. juni 2024 #10 Del Skrevet 5. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg snakket med en mann som jeg driver på med, og han begynte å snakke om å ha sex i mange timer, til og med hele natta. Er dette mulig? Trodde ikke menn kunne holde ut så lenge, de jeg har vært med før har jo så vidt holdt ut i 15 minutter. Anonymkode: ddb42...7d2 Alt er mulig, men hvorfor er mennesker så stolt av begrepet menge , typ : - jeg går 20 000 skritt - jeg knuller hele natta - jeg trener 2 timer hver dag! - jeg jobber 12 timer hver dag! hva med kvalitet, hva med intensitet ? når det kommer til sex hva har mengde med saken å gjøre, om kona får 2 orgasmer på 17 minutter så må jo være bedre en å pumpe henne i doggy i 2 timer halvhjertet. Mulig det kun er jeg som tenker rart.. Endret 5. juni 2024 av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #11 Del Skrevet 5. juni 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg snakket med en mann som jeg driver på med, og han begynte å snakke om å ha sex i mange timer, til og med hele natta. Er dette mulig? Trodde ikke menn kunne holde ut så lenge, de jeg har vært med før har jo så vidt holdt ut i 15 minutter. Anonymkode: ddb42...7d2 Hele natta hadde jeg vel ikke klart så ofte i alle fall. Men noen timer går heeeelt fint. Og om du bare har hatt menn som har holdt et kvarter har du nok vært ganske uheldig tror jeg. Håper jeg i alle fall. Nå vet jeg jo ikke hva andre menn driver med, men å ha sex i mer enn 15 min ser jeg vel ikke på som spesielt utfordrende en gang.... Anonymkode: 27a30...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 5. juni 2024 #12 Del Skrevet 5. juni 2024 Blåmonster skrev (1 time siden): Alt er mulig, men hvorfor er mennesker så stolt av begrepet menge , typ : - jeg går 20 000 skritt - jeg knuller hele natta - jeg trener 2 timer hver dag! - jeg jobber 12 timer hver dag! hva med kvalitet, hva med intensitet ? når det kommer til sex hva har mengde med saken å gjøre, om kona får 2 orgasmer på 17 minutter så må jo være bedre en å pumpe henne i doggy i 2 timer halvhjertet. Mulig det kun er jeg som tenker rart.. 100% enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #13 Del Skrevet 5. juni 2024 Samboeren og jeg hadde sex hele natten da vi startet å date, gjerne med innslag av noen pauser til mat og drikke, og så på'n igjen. Både langvarig penetrering, slikking, suging, fingring. Gjerne ferdig på morgenkvisten når vi endelig sovnet. Anonymkode: bd52b...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #14 Del Skrevet 5. juni 2024 Jeg hadde ikke ereksjon hele tiden, men når jeg var 16 hadde jeg sex med datteren, og venninen hennes, til de som bodde ved siden av oss der vi tilbringte sommrene. Foreldrene våre skulle på konsert og overnatte i byen, så det var bare jeg henne og en venninen. Det var ikke planlagt, jeg hadde tenkt å spille noen timer og avslutte kvelden med en avslappende lang runk siden jeg ikke behøvde å tenke på å bli oppdaget. Datteren hadde nylig fått lappen regnet med hun skulle ha fest, og jeg ikke ville invitere meg selv til noe jeg trodde jeg ikke var velkommen til. Men de to kom bankende på døren med en vin og sjampis flaske og spurte om jeg ville komme over til henne. Vi tømte dem ikke men det ble et par glass. Det som startet som pirre lek fra deres side hvor de lente seg opp mot meg fra hver sin side, med beina sine krysset rundt mine. De begynte å le når de så hvor mye jeg slet med å skjule at jeg ble hard og fikk en liten men synbar flekk. De fjernet hånden min, begynte å spørre meg ut om hvor mye erfaring jeg hadde tils da hadde jeg bare felles onanert med en vennine og blitt runket flere ganger men hun klarte bare å suge meg en gang i 5 sekunder fordi hun klarte ikke smaken av sperm. Utviklet seg til kysse og ta på hverandre med klært på lek og så kom mer og mer av klærne av. Vi startet ca kvart på ni og holdt på tils hun var kanskje noe mellom fire til halv fem . Vi hadde ikke kontinuerlig sex hele den tiden, jeg var ung og hadde utholdenhet og kunne komme flere ganger. Men mye av tiden gikk til å eksperimentere. Vi alle tre fikk lov til å oppleve hvordan det var å ha to personer som bare var fokusert på din nytelse. Vi hadde også en pause hvor vi var skikkelig varme. De hadde en ganske stor dusj vi kunne skvise oss inni for å få ned temperaturen litt og det var deilig å bli vasket av andre sine hender. Så vi spiste litt is og jordbær før vi fant at vi kunne ta med isbiter med tilbake i sengen og utforske hverandre mer. Siden den gang har det skjedd at jeg har hatt timesvis lange økter med en håndful damer. Men når du kommer på rundt den tredje-fjerde timen har damene jeg har vært med ikke klart mer pga at de begynte å bli ømme. Har oppdaget at for kvinner er den beste økten mellom 10-20 minutter avhengig av hvor lett de har til å få orgasme, om de da er skikkelig kåte så kan en time være på sin plass. Men de multi timene mister de interessen av når den tidligere forelskelsen er borte, de har som regel bedt meg om å komme etter sin andre eller tredje orgasme for de klarer ikke mer med ett untak som virkelig testet ut min evne. Anonymkode: e7268...a71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 5. juni 2024 #15 Del Skrevet 5. juni 2024 Jeg og mannen gjorde det noen få ganger når vi dater, men syntes egentlig lite om det i ettertid, når begge var dritslitne. Bedre når vi heller tok noen timer sammen på dagen/kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #16 Del Skrevet 5. juni 2024 Huff det der hadde vært skikkelig varsellampe for meg. Det er pyton med de guttene som tror de er super-elskere fordi de kan stoppe opp, ta det rolig, la ting ro seg for så å hale det ut i en evighet. Det er få ting som ødelegger mer en pauser når ting er ting bygger seg opp. Jeg absolutt hater det og mister da tenningen fullstendig. Ja takk til 5 intense men bra minutter framfor 5 timer med meningsløs jokk bare for å si man har holdt på leeeenge. Så en som prøver å imponere ved å påstå han holder hele natten er bye bye fra meg. Anonymkode: 96477...31d 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #17 Del Skrevet 5. juni 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Huff det der hadde vært skikkelig varsellampe for meg. Det er pyton med de guttene som tror de er super-elskere fordi de kan stoppe opp, ta det rolig, la ting ro seg for så å hale det ut i en evighet. Det er få ting som ødelegger mer en pauser når ting er ting bygger seg opp. Jeg absolutt hater det og mister da tenningen fullstendig. Ja takk til 5 intense men bra minutter framfor 5 timer med meningsløs jokk bare for å si man har holdt på leeeenge. Så en som prøver å imponere ved å påstå han holder hele natten er bye bye fra meg. Anonymkode: 96477...31d Tror det er mange menn som gjerne skulle ønske at det var standard. Jeg er heldig hvor det krever ikke mye stimulasjon for orgasme. Hatt kjærester som trodde jeg faket den første orgasmen for om du lar meg ri i rett stiling i to minutter er det nok, og jeg kan ha varierende lenge på orgasmene avhengig av hva som blir gjort. Mannen min nå gruet seg til sex fordi han sliter med å komme tidlig. Det lengste han har klart er 10 minutter etter han hadde to orgasmer. Han var så lykkelig når han fant ut at jeg hadde det enkelt og foretrekker kjappiser og nyter forspillet og alle følelsene som kommer etterpå når man bare ligger og holder rundt hverandre. Han er ikke vanskelig å be om jeg kjenner for en orgasme til og vil at den skal bli dratt ut litt, da tar vi bare fram leke. Det har gjort han mer åpen for han skammet seg alltid over å ikke være bra nok uansett hvor mye han prøvde. Anonymkode: 6fb73...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #18 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff det der hadde vært skikkelig varsellampe for meg. Det er pyton med de guttene som tror de er super-elskere fordi de kan stoppe opp, ta det rolig, la ting ro seg for så å hale det ut i en evighet. Det er få ting som ødelegger mer en pauser når ting er ting bygger seg opp. Jeg absolutt hater det og mister da tenningen fullstendig. Ja takk til 5 intense men bra minutter framfor 5 timer med meningsløs jokk bare for å si man har holdt på leeeenge. Så en som prøver å imponere ved å påstå han holder hele natten er bye bye fra meg. Anonymkode: 96477...31d Samboeren min er en super-elsker og i løpet av disse nettene hvor vi holdt på til morgengry så kunne han gi meg 15-25 orgasmer. 5 intense minutter kan være bra det, men om vi har tid og energi, så syns jeg 5 intense timer kan være enda bedre. Anonymkode: bd52b...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #19 Del Skrevet 5. juni 2024 Konstant uten pause, tviler jeg på er mulig. Men om man har puser, så er det nok mulig. Anonymkode: c1376...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #20 Del Skrevet 5. juni 2024 Høres sånn ut på naboen min…. 💀💀💀 Anonymkode: e0d2b...622 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå