AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Da jeg ble trukket opp i skriftlig eksamen fikk jeg vite det på teams. Hvordan er det med muntlig? Må jeg møte opp på skolen? Jeg har lest gjennom informasjonen jeg fikk fra skolen, men jeg finner ikke ut av dette. Anonymkode: 33ef7...68b
anonym35445 Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Da jeg ble trukket opp i skriftlig eksamen fikk jeg vite det på teams. Hvordan er det med muntlig? Må jeg møte opp på skolen? Jeg har lest gjennom informasjonen jeg fikk fra skolen, men jeg finner ikke ut av dette. Anonymkode: 33ef7...68b Går du på VGs? Når jeg hadde muntlig i fjor gikk det over 3 dager. Dag 1: Fikk vi vite fag (da måtte vi ikke møte på skolen men det var anbefalt da lærere var på skolen og kunne besvare spørsmål blant annet) Dag 2: Da må du møte på skolen for trekk av oppgave (her måtte vi møte kl. 09:00). Etter dette for du veiledning ifra lærer og dere trekker rekkefølge og tidspunkt. Dag 3: Selve den muntlige eksamenen.Du må møte opp i GOD tid før tidspunktet du skal ha eksamenen. Har elev styrt del på 10 min, så utspørring etterpå i 20 min (dersom muntlig eksamen, muntlig praktisk er i 45 min tror jeg). Du går ut, læreren din og sensor diskuterer karakteren din, du kommer inn igjen, får først karakter og deretter begrunnelse. Er i hvertfall slik det var på min skole og for meg, fortsatt att du går på VGS og ikke er privatist da. Da kan jeg desverre ikke hjelpe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå