AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Jeg tror jeg har ekstremt høy toleranse for rusmidler. Er kvinne, normalvektig (BMI 21). Drikker uten problem en flaske vin uten å føle meg beruset. Har søvnproblemer, men sovemedisin (imovane, sobril osv) fungerer ikke. Hva betyr det? Anonymkode: 3e4a9...d88
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror jeg har ekstremt høy toleranse for rusmidler. Er kvinne, normalvektig (BMI 21). Drikker uten problem en flaske vin uten å føle meg beruset. Har søvnproblemer, men sovemedisin (imovane, sobril osv) fungerer ikke. Hva betyr det? Anonymkode: 3e4a9...d88 Adhd? På meg varierer det. Enten merker jeg ingenting eller alt for fort Anonymkode: 5e9d0...d09
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Adhd? På meg varierer det. Enten merker jeg ingenting eller alt for fort Anonymkode: 5e9d0...d09 Tilegg. På meg virker ikke vanlig bedøvelse hos tannlegen feks. Og jeg kan drikke kaffe om jeg ikke får sove. Men det fungerer også iht å våkne om morgenen. Der er fordi kaffe roer hjernen min. Og faller da til ro. På morgenen, surrer huet i hytt og pine til jeg får i meg kaffe. Så uten morgen kaffe blir jeg bare sliten og trøtt, og bruker lang tid på å våkne. Anonymkode: 5e9d0...d09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå