AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Jeg vurderer å studere (bachelor deltid) til høsten, da med en liten baby. Første og andre semester vil jeg være i foreldrepermisjon, men vil foreldrepengene jeg får fra arbeidsgiver minske av at jeg blir student og mottar lån+stipend fra Lånekassen? Anonymkode: ca4f0...6c0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Nei, du kan få foreldrepenger fra nav og støtte fra Lånekassen samtidig Anonymkode: 09e4a...150
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei, du kan få foreldrepenger fra nav og støtte fra Lånekassen samtidig Anonymkode: 09e4a...150 Jeg er student - får både foreldrepenger og lån fra lånekassa. Anonymkode: 55529...fef
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #4 Skrevet 5. juni 2024 Lån fra lånekassen er nettopp det - lån. Disse må du betale tilbake. Det blir nesten det samme som å spørre om man kan få huslån mens man får foreldrepenger. Anonymkode: 80622...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå