AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Er det noen som kjenner igjen dette? Jeg kan ha det helt supert og føle meg velbalansert. Helt til det skjer noe. Sjefen på jobben sier noe rart/negativt/tvetydig Kjæresten svarer kort eller venter lenge med å svare. En random dust i matbutikken slenger en sur melding. Bilen går i stykker Eller, eller bare at jeg selv begynner å bekymre meg over noe jeg tenker på. Så begynner jeg. Reagerer litt i starten, men så tenker jeg mer og mer på det. Drar det langt av gårde. Jeg kommer til å miste jobben. Kjæresten kommer til å dumpe meg. Jeg får økonomiske problemer osv osv. Det blir bare værre og værre. Jeg får vondt i hodet, brystet, blir deppa og engstelig. Og så treffer jeg den blide kjæresten min igjen og alt er supert. Eller jeg opplever en suksess på jobben og alt er supert. For en stund... Jeg går jevnlig til psykolog pga samlivsbrudd for et par år siden og litt annet kjipt som skjedde etterpå. Jeg har nevnt dette her men synes ikke jeg får så mye nyttig tilbakemelding. Skulle tro det finnes teknikker for å stoppe sånne negative angsspiraler. Jeg er egentlig ganske ok i hverdagen, velfungerende på jobb og sosialt. Dette er mer noe som skjer på innsiden og som andre ikke merker så mye. Men det er plagsomt. Anonymkode: 2fd4e...5a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå