Gå til innhold

Jeg sier og gjør så mye dumt. Mister venner pga det.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg overhøvler andre, roper og kjefter på de uten grunn egentlig. Noen ganger vil jeg bare være ekkel og prøve om jeg får en av mine venninner til å grine ved å trykke på knappene hennes og jeg tar opp ting slik at alle andre kan høre hva jeg sier og jeg prøver å gjøre det skikkelig ubehagelig for henne. Jeg roper ut navn på andre mennesker, og tyter ut på tema som sex, oppdiktede menn og liksomhendelser.

Jeg overkjører ofte flere av mine venninner når vi står sammen med andre mennesker på utesteder eller med naboer evt kolleger. Når venninner sier jeg må stoppe med det jeg gjør da legger jeg meg flat og sier unnskyld og ror meg inn ved å bortforklare hvorfor jeg gjorde det. Serverer noen hvite løgner og slikt. Mens jeg vet innerst inne at jeg fryder meg over reaksjonene og vet at jeg kommer til å gjøre det gang på gang så lenge de sluker alt jeg sier rått.

Noen ganger sier jeg at det kommer pga traumer fra barndommen, eller pga en eks som utførte psykisk vold på meg. Eller en date som prøvde å fullføre en voldtekt. Men sannheten er at jeg har ikke opplevd noe av dette. Alt som feiler meg er noen ryggskader og et dårlig kne fra alle år i et tungt fysisk yrke.

Jeg vet jeg burde skamme meg, men jeg gjør det ikke. Istedenfor gjør jeg alt jeg kan for å fortsette med dette, fordi det er så jæxxla gøy å trigge andre.

Vet ikke hva jeg vil med dette, ville bare dele det. 😅

Jeg vet jeg ikke burde behandle mennesker slik, men jeg gjør det hele tiden og jeg har sluppet unna så mye i alle år fordi mange er så naive og tror alt jeg sier.

Anonymkode: 4301f...f93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er psykopat? Du mister nok venner slik ja 

Anonymkode: cc224...bed

• Liker 12
Skrevet

Kan være greit å sette av noen tusenlapper til psykolog fremover.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Venninne fra helvete, altså. Tror du trygt kan regne med å forbli venneløs. 

Anonymkode: 4ae0d...278

• Liker 5
Skrevet

Huff, dette var trist å lese. Hadde en slik venninne en gang. Hun sitter igjen med ingenting idag desverre.  Håper ting ordner seg for deg. Anbefaler å søke hjelp. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som noe i retning antisosial personlighetsforstyrrelse eller lignende, du burde absolutt oppsøke psykolog. 

Anonymkode: 939a2...0ee

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du burde utredes før du går til det skrittet å skade noen. Enten er det noe som dyssosial personlighetsforstyrrelse eller så er du bare slem og ond.

Anonymkode: 793c6...baf

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du burde utredes før du går til det skrittet å skade noen. Enten er det noe som dyssosial personlighetsforstyrrelse eller så er du bare slem og ond.

Anonymkode: 793c6...baf

Psykologer jeg har gått til sier det feiler meg ingenting bortsett fra at jeg er ondskapsfull og barnslig. Uskikkelig jente hahaha..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Psykologer jeg har gått til sier det feiler meg ingenting bortsett fra at jeg er ondskapsfull og barnslig. Uskikkelig jente hahaha..

Vel, da må du kanskje bare prøve å skjerpe deg da? 

Anonymkode: 939a2...0ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet?

Du mister venner og de blir spart for ondskapen din. Problem solved. 

Anonymkode: a69b0...aa6

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En person som deg kommer jo uansett aldri til å klare å forstå hva begrepet vennskap egentlig innebærer, og strengt tatt så har du vel ikke behov for å danne vennskapsbånd heller, så hvorfor gidde å prøve?🤔

La folk være i fred, du!

Anonymkode: 7f323...abd

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og du tar det ikke til deg? 

Du kommer snart til å få et rykte på å være en dårlig person som kommer til å forfølge deg i noen år.  Bare vær obs på at handlinger gir konsekvenser.

• Liker 1
Skrevet

Kvalmt! Til slutt har du brukt opp alle. Velfortjent. 

Skrevet

God Bedring!

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

eg vet jeg ikke burde behandle mennesker slik, men jeg gjør det hele tiden og jeg har sluppet unna så mye i alle år fordi mange er så naive og tror alt jeg sier

Det høres ikke ut som om du har det helt bra med deg selv så jeg velger å sende deg en klem. Veldig uvanlig at mennesker som trives med seg selv finner motivasjon til å behandle andre på denne måten.

Til slutt mister du alle.

Gjest Luksusbia
Skrevet

Det høres ut som om du er klar over dine mørke sider, og synes det er gøy å presse/ få andre til ø gråte. Litt småpsykopatisk rett og slett. Får meg til å tenke at du har følt og føler deg maktesløs. Vennskap er gi og ta, men tror du på bruke litt tid på psykolog/ bli utredet. Hva slags forhold har du til familien din?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kaller du det dumt, når du gjør det med overlegg? 
Dumt, det er uflaks eller lite gjennomtenkt. 

Anonymkode: 030b0...819

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...