AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Oppriktig nysgjerrig; hvordan er det å være elskerinne? Anonymkode: 595a0...5b7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Føles digg å bli så begjært at han ikke klarer å motstå fristelsen. At han strekker seg langt for å nyte kroppen min. At jeg kan gi ham noe kjæreste/samboer/kone ikke klarer eller vil. At akkurat jeg oppfyller alle fantasiene hans. Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Jeg får det jeg ønsker ut av det. Nei, jeg bryr meg ikke om jeg ødelegger et forhold eller en familie. Det er hans problem. Nei, jeg forventer ikke at han skal forlate noen for meg. Da forsvinner min glede og spenning. Jeg liker å være det forbudte, den som andre bør være redd for, men som ingen noen gang mistenker. Det er en egotripp uten like, og jeg elsker det. Anonymkode: fa587...520 15 6 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Så fint at i alle fall kroppen din er til nytte for noen da. Og om den ikke er tilgjengelig, så finnes det jo mange flere kropper å bruke. Anonymkode: 8ffc9...6fb 6 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Føles digg å bli så begjært at han ikke klarer å motstå fristelsen. At han strekker seg langt for å nyte kroppen min. At jeg kan gi ham noe kjæreste/samboer/kone ikke klarer eller vil. At akkurat jeg oppfyller alle fantasiene hans. Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Jeg får det jeg ønsker ut av det. Nei, jeg bryr meg ikke om jeg ødelegger et forhold eller en familie. Det er hans problem. Nei, jeg forventer ikke at han skal forlate noen for meg. Da forsvinner min glede og spenning. Jeg liker å være det forbudte, den som andre bør være redd for, men som ingen noen gang mistenker. Det er en egotripp uten like, og jeg elsker det. Anonymkode: fa587...520 Ha ha, tenk å være stolt av det da. Absolutt alle kan få til det hvis de vil. Anonymkode: 94efa...29f 21 13
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ha ha, tenk å være stolt av det da. Absolutt alle kan få til det hvis de vil. Anonymkode: 94efa...29f Ja, ganske flaut å være stolt av å være et dårlig menneske Anonymkode: a1484...53d 28 13
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #6 Skrevet 4. juni 2024 Først er det pirrende og spennende og digg og sånn, så begynner du å ville ha mer og føle at det bør bli dere som er sammen hele tiden og så begynner det å bli nedverdigende å bare være til for sex og til slutt så mister du selvrespekten og da tenner han ikke mer på deg og da mister du han. Ekstra poeng hvis du i tillegg har klart å bli oppdaget og må ha et ødelagt ekteskap på samvittigheten. 0/10 would do it again. Anonymkode: 78c2f...4d4 18 5 8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #7 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Først er det pirrende og spennende og digg og sånn, så begynner du å ville ha mer og føle at det bør bli dere som er sammen hele tiden og så begynner det å bli nedverdigende å bare være til for sex og til slutt så mister du selvrespekten og da tenner han ikke mer på deg og da mister du han. Ekstra poeng hvis du i tillegg har klart å bli oppdaget og må ha et ødelagt ekteskap på samvittigheten. 0/10 would do it again. Anonymkode: 78c2f...4d4 Er dette din erfaring eller er det slik du tror det funker? Anonymkode: 595a0...5b7 1 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #8 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Føles digg å bli så begjært at han ikke klarer å motstå fristelsen. At han strekker seg langt for å nyte kroppen min. At jeg kan gi ham noe kjæreste/samboer/kone ikke klarer eller vil. At akkurat jeg oppfyller alle fantasiene hans. Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Jeg får det jeg ønsker ut av det. Nei, jeg bryr meg ikke om jeg ødelegger et forhold eller en familie. Det er hans problem. Nei, jeg forventer ikke at han skal forlate noen for meg. Da forsvinner min glede og spenning. Jeg liker å være det forbudte, den som andre bør være redd for, men som ingen noen gang mistenker. Det er en egotripp uten like, og jeg elsker det. Anonymkode: fa587...520 Du er tilgjengelig. Thats it. Eneste fantasien du oppfyller er at du sprer beina. Hadde ikke du gjort det hadde han funnet seg noen andre. For det er ikke deg han vil ha. Han vil ha noen å ha sex med for å booste sitt eget ego. Men for en narsissist er vel det vanskelig å se. Anonymkode: b5b75...bb7 20 13
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #9 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Først er det pirrende og spennende og digg og sånn, så begynner du å ville ha mer og føle at det bør bli dere som er sammen hele tiden og så begynner det å bli nedverdigende å bare være til for sex og til slutt så mister du selvrespekten og da tenner han ikke mer på deg og da mister du han. Ekstra poeng hvis du i tillegg har klart å bli oppdaget og må ha et ødelagt ekteskap på samvittigheten. 0/10 would do it again. Anonymkode: 78c2f...4d4 En elskerinne mister ikke selvrespekten. Hun bare nyter godene av en mann. Hun styrer showet. En gift mann er livredd for å miste henne. Elskerinner vokser ikke på trær. En elskerinne bryr seg ikke om hva han har hjemme, hun lever i nuet. Og kan dumpe mannen når hun vil, til fordel for en annen. Anonymkode: 65bbe...b45 5 4 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #10 Skrevet 5. juni 2024 Trodde jeg snublet over en tråd om åpne forhold, men den gang ei. Det å dele når alle er informert og samtykkende er et ypperlig opplegg 👌 De som virkelig tror at de er spesielle fordi de vil ta i en utro person, har rett i det. Men ikke med det positive fortegnet de selv tror 🤢 Anonymkode: fa28c...eeb 7 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #11 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En elskerinne mister ikke selvrespekten. Hun bare nyter godene av en mann. Hun styrer showet. En gift mann er livredd for å miste henne. Elskerinner vokser ikke på trær. En elskerinne bryr seg ikke om hva han har hjemme, hun lever i nuet. Og kan dumpe mannen når hun vil, til fordel for en annen. Anonymkode: 65bbe...b45 Det var da voldsomt til glorifisering av en trist situasjon Anonymkode: 8ffc9...6fb 12 8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #12 Skrevet 5. juni 2024 Helt jævlig. Det er 12 år siden og jeg får enda skamfølelse når jeg tenker på det. Det er ikke godt å bli brukt. Sexen var heller ikke bra. Anonymkode: 6a13b...298 13 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #13 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Føles digg å bli så begjært at han ikke klarer å motstå fristelsen. At han strekker seg langt for å nyte kroppen min. At jeg kan gi ham noe kjæreste/samboer/kone ikke klarer eller vil. At akkurat jeg oppfyller alle fantasiene hans. Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Jeg får det jeg ønsker ut av det. Nei, jeg bryr meg ikke om jeg ødelegger et forhold eller en familie. Det er hans problem. Nei, jeg forventer ikke at han skal forlate noen for meg. Da forsvinner min glede og spenning. Jeg liker å være det forbudte, den som andre bør være redd for, men som ingen noen gang mistenker. Det er en egotripp uten like, og jeg elsker det. Anonymkode: fa587...520 Når jeg var ung og tidlig i 20årene så tenkte jeg som deg, tenkte at jeg må være skikkelig deilig og uimotståelig når denne fyren går bak ryggen på ei annen, han velger meg fremfor en annen, og det var så berusende og tennende. Synes synd på det naive kreket jeg var den gangen når jeg ser det jeg skriver. Hadde en selvtillit skutt i stykker og ingen selvfølelse, verdiene på helt feil sted og null kontakt med egne følelser. Sannheten er at menn som er utro, de stikker kuken i hvem som helst som er villig, man er ikke spesiell bare fordi verdens feigeste fyr er kåt, og forholdet er selvsagt dårlig osv. Anonymkode: 41e5a...e11 17 2 12
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #14 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Føles digg å bli så begjært at han ikke klarer å motstå fristelsen. At han strekker seg langt for å nyte kroppen min. At jeg kan gi ham noe kjæreste/samboer/kone ikke klarer eller vil. At akkurat jeg oppfyller alle fantasiene hans. Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Jeg får det jeg ønsker ut av det. Nei, jeg bryr meg ikke om jeg ødelegger et forhold eller en familie. Det er hans problem. Nei, jeg forventer ikke at han skal forlate noen for meg. Da forsvinner min glede og spenning. Jeg liker å være det forbudte, den som andre bør være redd for, men som ingen noen gang mistenker. Det er en egotripp uten like, og jeg elsker det. Anonymkode: fa587...520 Er det ikke bedre å bare dra ut på byen en lørdagskveld og bli med noen hjem? Anonymkode: ec70d...35b 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #15 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Oppriktig nysgjerrig; hvordan er det å være elskerinne? Anonymkode: 595a0...5b7 Får veldig kick av å bli valgt fremfor den han er gift med. Føler jeg får beste versjonen , pyntet Kjekk kar , mens kona får latsabben som ikke går ut med søpla. Anonymkode: 1ccb8...ff3 2 2 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #16 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får veldig kick av å bli valgt fremfor den han er gift med. Føler jeg får beste versjonen , pyntet Kjekk kar , mens kona får latsabben som ikke går ut med søpla. Anonymkode: 1ccb8...ff3 Du må føle deg ganske liten og usikker som tar slikt for bekreftelse? Anonymkode: 41e5a...e11 17 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #17 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får veldig kick av å bli valgt fremfor den han er gift med. Føler jeg får beste versjonen , pyntet Kjekk kar , mens kona får latsabben som ikke går ut med søpla. Anonymkode: 1ccb8...ff3 🤣🤣🤣 Ja du tror på eventyr. Må være trist og tenke slik. Anonymkode: d52b3...1cb 7
Gjest Blåmonster Skrevet 5. juni 2024 #18 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Føles digg å bli så begjært at han ikke klarer å motstå fristelsen. At han strekker seg langt for å nyte kroppen min. At jeg kan gi ham noe kjæreste/samboer/kone ikke klarer eller vil. At akkurat jeg oppfyller alle fantasiene hans. Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Jeg får det jeg ønsker ut av det. Nei, jeg bryr meg ikke om jeg ødelegger et forhold eller en familie. Det er hans problem. Nei, jeg forventer ikke at han skal forlate noen for meg. Da forsvinner min glede og spenning. Jeg liker å være det forbudte, den som andre bør være redd for, men som ingen noen gang mistenker. Det er en egotripp uten like, og jeg elsker det. Anonymkode: fa587...520 2 gifte kompiser har sånne som deg på siden, de prater ikke akkurat varmt om sin elsker, blir omtalt så et objekt… vi ikke utrykk hva. De utrykker ikke noe spenning rundt saken heller, kun kåtskap som må ha utløp, det ligger ikke noe tanke i hvem man skal ha sidesprang med, de ser på det som en gratis hore.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #19 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣 Ja du tror på eventyr. Må være trist og tenke slik. Anonymkode: d52b3...1cb Prate jo med han om alt❤️ Anonymkode: 1ccb8...ff3 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #20 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Får veldig kick av å bli valgt fremfor den han er gift med. Føler jeg får beste versjonen , pyntet Kjekk kar , mens kona får latsabben som ikke går ut med søpla. Anonymkode: 1ccb8...ff3 Han er jo den samme fyren. Om du tar en klatt krem på bæsjen, er det fortsatt en bæsj. Anonymkode: 6a13b...298 11 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå