AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Jeg kan forstå dette, om mannen sitter å drikker alkohol til hver eneste kamp. Men jeg liker å se mitt favorittlag spille i helgene. Da går det 90 min totalt til å se kampen. Om jeg ellers stiller opp og gjør det som må gjøres for å holde et forhold bra, så forstår jeg ikke hvorfor dette er en så dealbreaker for mange kvinner? Anonymkode: 4fe6a...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Du ser oss ikke, det er garantert ting du ikke liker med oss også 😅 Jeg er bare ikke en sportslig person, å har liksom aldri passet naturlig med de som er veldig interisert i det. Vi graviterer ikke mot hverandre, ingenting mer alvorlig enn det for min del. Anonymkode: 15e46...ae2 6 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Jeg er en mann som hater både sport (særlig fotball) på TV. Jeg hater også de der forbanna realityshowene som gulper opp de samme stereotypiske idiotene som burde vært innlagt, ikke fremlagt, og er på TV for å bli samlagt. Men det som er dealbreaker for meg er at folk kan være så hjernedøde at underholdningspreferanser er dealbreakers. Men det er jo dagens narsisistike samfunn. Folk vil helst ligge med seg selv, og være sammen med seg selv. Det som er SYKT morsomt er kvinnfolk som selv sitter å glor på idotboksen i timesvis på sofaen, men som kritiserer mannfolk som gamer og/eller ser sport. xD Anonymkode: 0dfa8...ad2 1 3
Spanky Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 Jeg er kvinne på kvinneguiden, og for min del hadde det vært null stress at mannen ville se fotball. Jeg ser fotball selv jeg. Ikke all fotball, men laget «mitt», Eliteserie, CL, EL og noe PL. Nå er ikke jeg singel heller da, og det var kanskje de single kvinneguiden kvinnene du mente? 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er en mann som hater både sport (særlig fotball) på TV. Jeg hater også de der forbanna realityshowene som gulper opp de samme stereotypiske idiotene som burde vært innlagt, ikke fremlagt, og er på TV for å bli samlagt. Men det som er dealbreaker for meg er at folk kan være så hjernedøde at underholdningspreferanser er dealbreakers. Men det er jo dagens narsisistike samfunn. Folk vil helst ligge med seg selv, og være sammen med seg selv. Det som er SYKT morsomt er kvinnfolk som selv sitter å glor på idotboksen i timesvis på sofaen, men som kritiserer mannfolk som gamer og/eller ser sport. xD Anonymkode: 0dfa8...ad2 Vi er kvinner, som om ikke vi har vokst opp med at det vi liker blir kritisert? Vi vet jo at folk har ulike preferanser, det er helt normalt. Ser ikke problemet med at jeg søker menn som er mer som meg, de finns jo, jeg finns, vi kan trives enda bedre sammen. Anonymkode: 15e46...ae2 5
Gjest Bromance Skrevet 4. juni 2024 #6 Skrevet 4. juni 2024 Kvinne her 🙋♀️ Mannen ser på idrett og det gjør jeg også.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #7 Skrevet 4. juni 2024 Fordi jeg synes det er idiotisk å se på 22 menn løpe etter en ball Anonymkode: ae551...c1a 7
Nowayback Skrevet 4. juni 2024 #8 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fordi jeg synes det er idiotisk å se på 22 menn løpe etter en ball Anonymkode: ae551...c1a Og du misliker menn fordi de ikke syns det samme som deg? 1
Trolltunge Skrevet 4. juni 2024 #9 Skrevet 4. juni 2024 Jeg digger at min mann liker fotball. Det gir meg anledning til å lese uten å bli avbrutt. 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #10 Skrevet 4. juni 2024 Elsker at han ser på fotball. Da har jeg fri i 90 minutter 😅 Anonymkode: ffdd8...54f 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #11 Skrevet 4. juni 2024 For øvrig er det jo nok av menn som kritiserer det kvinner driver med, hvis de oppfatter der som stereotypier. Anonymkode: ffdd8...54f 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #12 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jeg synes det er idiotisk å se på 22 menn løpe etter en ball Så derfor er det en deal breaker for deg? spesielt Anonymkode: 4fe6a...fd2
Blåbærrips Skrevet 4. juni 2024 #13 Skrevet 4. juni 2024 Jeg er kvinne og min mann ser fotball, det samme gjør jeg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #14 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan forstå dette, om mannen sitter å drikker alkohol til hver eneste kamp. Men jeg liker å se mitt favorittlag spille i helgene. Da går det 90 min totalt til å se kampen. Om jeg ellers stiller opp og gjør det som må gjøres for å holde et forhold bra, så forstår jeg ikke hvorfor dette er en så dealbreaker for mange kvinner? Anonymkode: 4fe6a...fd2 Jeg elsker mannfolk som ser fotball med meg, hadde aldri orket å være med en mann som ikke likte fotball Anonymkode: 751dd...6ec 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #15 Skrevet 4. juni 2024 Ser dere, det er ikke dumt at noen ikke er interisert, det er jo også kjempe mange som uansett er og trives med det samme 😊 Det finnes noen for alle(Eller de aller fleste) Anonymkode: 15e46...ae2
Sonit Skrevet 4. juni 2024 #16 Skrevet 4. juni 2024 Jeg ser masse fotball! Har ikke noe lag jeg holder med, men en god fotballkamp er gull. Har vært både trener og fotballdommer. Når det er EM og VM er jeg helt i hundre. Mannen ser på golf og tennis. Begge er vi glad i bøker og se på serier, så når jeg ser fotball leser han og når han ser golf/tennis så leser jeg Og så hender det at vi møtes i idrett også, som friidrett. Ski og vintersport følger ingen av oss. Vi er en perfect match 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #17 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan forstå dette, om mannen sitter å drikker alkohol til hver eneste kamp. Men jeg liker å se mitt favorittlag spille i helgene. Da går det 90 min totalt til å se kampen. Om jeg ellers stiller opp og gjør det som må gjøres for å holde et forhold bra, så forstår jeg ikke hvorfor dette er en så dealbreaker for mange kvinner? Anonymkode: 4fe6a...fd2 Vet ikke, det hadde ikke vert en dealbreaker for meg. Anonymkode: fa17c...071
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #18 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan forstå dette, om mannen sitter å drikker alkohol til hver eneste kamp. Men jeg liker å se mitt favorittlag spille i helgene. Da går det 90 min totalt til å se kampen. Om jeg ellers stiller opp og gjør det som må gjøres for å holde et forhold bra, så forstår jeg ikke hvorfor dette er en så dealbreaker for mange kvinner? Anonymkode: 4fe6a...fd2 Du har på deg brillene for å legge merke til det, derfor ser du det. For enkelte (kvinner og menn!) er fotball en religion de forholder seg til fanatisk. Da er det ikke bare 90 min. Da er det å følge med på blogger, insta, podcaster, nyheter, ryktebørsen, tabellene hva skjer dersom viss omatte. Man skal få med analysene før kamp, i pausen og etter kamp. De skal på puben, ta seg noen øl, 90 min blir til 6 timer. Man skal få tak i kampbilletter, flybillett og overnatting. Man skal lese medlemsblad, snakke med andre supportere osv osv. Anonymkode: b9725...d3b 3 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #19 Skrevet 4. juni 2024 Alle kvinner var vel å ta litt i eller. Jeg har ikke noe i mot om noen liker å se på fotball, så lenge de ikke hoier og skriker på skjermen hele tiden (det blir slitsomt). Liker alene tiden min, så hadde ikke brydd meg om typen ser på fotball eller gamer eller hva enn det skulle være. Anonymkode: ee0f1...a65 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #20 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan forstå dette, om mannen sitter å drikker alkohol til hver eneste kamp. Men jeg liker å se mitt favorittlag spille i helgene. Da går det 90 min totalt til å se kampen. Om jeg ellers stiller opp og gjør det som må gjøres for å holde et forhold bra, så forstår jeg ikke hvorfor dette er en så dealbreaker for mange kvinner? Anonymkode: 4fe6a...fd2 Fordi samtlige har opplevd at fotball blir førsteprioritet. At det kommer foran alt, til og med barna. Det blir rett og slett en form for sjalusi. Men først og fremst blir de nok såret. Jeg har heldigvis aldri selv vært sammen med/samboer med fotballsupportere i denne grad. Mannen ser en kamp i ny og ned, men ikke noe must. Jeg hadde tålt om han var mer hekta også. Selv om jeg hadde slitt litt om det var fotball OL o.l Det er jo mange som føler seg som alenemødre i disse periodene. Anonymkode: acdb2...40c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå