Gå til innhold

Hvordan takle avvisning etter å ha sagt nei til ligging

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr to ganger. Den andre gangen var vi hjemme hos ham. Vi klinte litt og tok ting litt videre. Vi endte opp i sengen nakene. Like før han skulle til å ligge med meg sa jeg nei. Jeg hadde hele veien frem til det følt at det hele var litt ukomfortabelt og han hadde mange ganger tatt hånden min ned mot hans kjønnsorgan selv om jeg ikke hadde så veldig lyst til det. Etter at jeg hadde sagt nei ble han veldig klein, frustrert  og rar. Noen dager senere sendte jeg han en melding og han avviste meg og sa at han ikke ville treffes mer. Mest sannsynligvis fordi jeg ikke ville ligge med ham. Han er eldre enn meg.  Noen tips til hvordan jeg kan takle denne avvisningen? Føler meg litt trist

Anonymkode: 8c378...196

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre? Han respekterte ikke at du ikke var klar for sex, han er ikke noe å samle på.

Anonymkode: 19d36...33b

• Liker 22
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det er meningsløst å fortelle folk hva de skal føle, men allikevel: dette er ikke en mann du skal sørge over. Han ville bare ha sex, og når du sier nei, så trekker han seg unna. Å respektere et nei er veldig grunnleggende.

Anonymkode: 82401...a17

• Liker 17
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet at det er meningsløst å fortelle folk hva de skal føle, men allikevel: dette er ikke en mann du skal sørge over. Han ville bare ha sex, og når du sier nei, så trekker han seg unna. Å respektere et nei er veldig grunnleggende.

Anonymkode: 82401...a17

TS her! Jeg respekterer et nei jeg. Men synes det er kjipt å bli avvist på grunn av at man ikke ønsker å ha sex med en gang!

AnonymBruker
Skrevet

Han var mest sannsynlig ute etter sex og kun det.

Det er mange fine menn ts 😊

Anonymkode: cd15e...f23

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen vil bare ha sex og kun det. Når det var avklart at det ikke var på bordet/du ville ha mer, så trakk han seg unna og avviste deg. Det er jo vesentlig mer redelig enn om han holdt det gående bare for å kunne ha sex med deg for så å dumpe deg når du ville ha noe mer.

Lærdom: Det er aldri feil å si nei. Du burde helst si nei og stoppe før du blir ukomfortabel. Du skal aldri handle på bekostning av hva du selv synes er greit.
Noen mennesker vil bare ha sex. Det er helt greit, så lenge de ikke lurer andre for å kunne få det. Avvisning hører også til livet, og spesielt datinglivet. Det er overraskende lite farlig, når man skjønner at det er helt normalt å både avvise og bli avvist. Ser man statistisk på det, er det normale at en av partene avviser hverandre, enn at man har full klaff på de man dater.

Skjønner at ting føles dritt nå, men det går også over :) 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Bra han klarte å takle ett nei i settingen dere var i, bare kutt det ut

Anonymkode: 780e0...916

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du avviste ham, og det tålte han ikke - han kan bare deale med det. 

Jeg synes du skal være stolt av deg selv for å kjenne på følelsene dine og gå så langt som du ville, ikke lenger.  Noen ganger ender man opp med å kysse en frosk. Det er faktisk ganske vanlig, og helt ufarlig. 😅

Anonymkode: e2ef5...d23

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (2 minutter siden):

Noen vil bare ha sex og kun det. Når det var avklart at det ikke var på bordet/du ville ha mer, så trakk han seg unna og avviste deg. Det er jo vesentlig mer redelig enn om han holdt det gående bare for å kunne ha sex med deg for så å dumpe deg når du ville ha noe mer.

Lærdom: Det er aldri feil å si nei. Du burde helst si nei og stoppe før du blir ukomfortabel. Du skal aldri handle på bekostning av hva du selv synes er greit.
Noen mennesker vil bare ha sex. Det er helt greit, så lenge de ikke lurer andre for å kunne få det. Avvisning hører også til livet, og spesielt datinglivet. Det er overraskende lite farlig, når man skjønner at det er helt normalt å både avvise og bli avvist. Ser man statistisk på det, er det normale at en av partene avviser hverandre, enn at man har full klaff på de man dater.

Skjønner at ting føles dritt nå, men det går også over :) 

TS her! Det var veldig forvirrende for meg om hva han ville på profilen hans stod det at han både kunne tenkt seg noe kortsiktig og langsiktig. Han er omtrent 15 år eldre enn meg.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra du satte grenser… 

det viser jo tydelig at han kun er ute etter sex… 

Anonymkode: 7f249...d85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere lå altså nakne i senga. Og så sier du nei på det stadiet til sex? I kjent KG-stil er det han som er problemet - ikke dama. Jeg skjønner virkelig godt hvorfor han skroter deg. Herremin.

Anonymkode: 051db...ed5

• Liker 10
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere lå altså nakne i senga. Og så sier du nei på det stadiet til sex? I kjent KG-stil er det han som er problemet - ikke dama. Jeg skjønner virkelig godt hvorfor han skroter deg. Herremin.

Anonymkode: 051db...ed5

Man har lov til å trekke seg på hvilket som helst tidspunkt. Mener du at TS burde blitt med på noe hun ikke ønsket kun fordi det liksom var "for sent å snu"?

Anonymkode: 15f0e...42c

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke noe å samle på.

Anonymkode: 7427c...ead

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her! Det var veldig forvirrende for meg om hva han ville på profilen hans stod det at han både kunne tenkt seg noe kortsiktig og langsiktig. Han er omtrent 15 år eldre enn meg.

Akkurat som at du kan si nei når som helst under sex, kan en mann si nei når som helst innen dating. 

• Liker 12
  • Nyttig 9
Skrevet

Du kan jo ikke kle av deg, og legge deg naken i sengen till en mann, hvis du vet vil ligge med deg, om du ikke er interresert i sex.

Det er jo helt absurd.

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Perle skrev (1 minutt siden):

Du kan jo ikke kle av deg, og legge deg naken i sengen till en mann, hvis du vet vil ligge med deg, om du ikke er interresert i sex.

Det er jo helt absurd.

TS her! Jeg var halvnaken og han var veldig på. Han tok av seg og prøvde å kle av meg enda mer. Det må jo være lov til å si nei uansett hvilket stadig man har kommet til!

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 17
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig hundre prosent greit å ombestemme seg, og si nei, uansett hvor langt man er kommet i akten!! 
Dette er en mann som bare var ute etter én ting, ts. Good riddance.

Anonymkode: 5bc0c...610

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Noen tips til hvordan jeg kan takle denne avvisningen? Føler meg litt trist

Du skal prise deg lykkelig! Rett og slett!

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS her! Jeg var halvnaken og han var veldig på. Han tok av seg og prøvde å kle av meg enda mer. Det må jo være lov til å si nei uansett hvilket stadig man har kommet til!

Du, og alle andre, har selvsagt lov til å endre mening og si nei. Det er helt innafor! 

Anonymkode: af4f9...9d5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Han var jo til og med ærlig og sa han ikke ville treffe deg igjen TS. Jeg hadde nok bare Ghosta deg etter denne hendelsen!!

Anonymkode: 1954b...f3b

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Perle skrev (10 minutter siden):

Det er jo helt absurd.

Bs! Alle kan når som helst trekke tilbake et samtykke! 

Anonymkode: af4f9...9d5

• Liker 9
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...