AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Jeg vet at jeg for første gang i livet holder på å få det bra, virkelig bra. Det holder nesten på å ordne seg på en måte. Men det er som tankene og hodet mitt ikke tar det innover seg eller er med på det, som om jeg er i en annen virkelighet enda mentalt. Det er så synd for jeg har så mye fint i livet mitt selv om det også er tøft, men jeg har ting jeg settet pris på hver dag, og ser det fine i det og de rundt meg, men emosjonellt og mentalt, det er nesten så jeg ikke kan orke å ha det bedre. Jeg har cptsd diagnosen, men etter mange mange år i terapi har jeg klart å jobbe meg mer stabil med den. Trodde jeg i allefall. Anonymkode: 5e5d7...95d 1
Stoltskeiv Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 (endret) Det tar tid for hode å henge med. Men etter litt trening så går det bra. Etter en periode med angst og der jeg har vært veldig langt nede. Så begynner jeg å få det bedre. Men hode trenger fortsatt litt trening på å bryte gamle mønster, men jeg merker små steg fremover, så lenge jeg holder på med det som er sunt for meg Endret 5. juni 2024 av Stoltskeiv
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #4 Skrevet 5. juni 2024 Ja du reproduserer gamle tankemønstre og derfor er du i fare for å falle tilbake. Du må jobbe aktivt med å lage nye tankemønstre, for eksempel gjennom å skrive ned det positive motsatte av negative tanker som dukker opp hos deg. Anonymkode: b7758...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå