Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan kan jeg finne ut om han har dame da? Blir helt umulig for meg å vite. Han er på reisejobb nå

Anonymkode: 374d5...f77

Det er lett..du spør han.

AnonymBruker
Skrevet

Han spør om dere kan ha samme barnehelger. Han er interessert i mer enn sex. 

Anonymkode: adeba...c44

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det ikke bare tomme ord, men handling for å kunne   prioritere deg mer. Det er et godt tegn! Pluss at dere kan tilbringe tid sammen uten å involvere barn for tidlig. Ville kost meg, og tatt ting som det kommer. Men ikke forhaste deg med å selge egen bolig og flytte sammen eller introdusere barn neste helg

Anonymkode: f4b10...51e

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (2 timer siden):

Det er lett..du spør han.

Takk for alle svarene du ga her 😊 nei jeg har spurt han, klart han sa han var singel. Men det vil vel være enkelt å lyve også. Håper oppriktig dete er en ærlig mann som liker meg, som det faktisk ser ut til han gjør. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er det ikke bare tomme ord, men handling for å kunne   prioritere deg mer. Det er et godt tegn! Pluss at dere kan tilbringe tid sammen uten å involvere barn for tidlig. Ville kost meg, og tatt ting som det kommer. Men ikke forhaste deg med å selge egen bolig og flytte sammen eller introdusere barn neste helg

Anonymkode: f4b10...51e

Tusen takk❤️❤️ håper virkelig dette er en ærlig mann. Orker ikke flere løgnere. Blitt ghostet 4 ganger, alle var gift. Også bare blitt et enkelt "bytte". 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Takk for alle svarene du ga her 😊 nei jeg har spurt han, klart han sa han var singel. Men det vil vel være enkelt å lyve også. Håper oppriktig dete er en ærlig mann som liker meg, som det faktisk ser ut til han gjør. 

Håper oppriktig du tar sjansen og satser nå..alternativet er å aldri finne noen.

AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (11 minutter siden):

Håper oppriktig du tar sjansen og satser nå..alternativet er å aldri finne noen.

Ja er en risk foratjeg kan bli skuffet men skal prøve😁

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (10 timer siden):

Jeg tror desverre han er en luring. Han kom hjem fra jobbreise og er mye mer stille. Sikkert med damen sin. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tror desverre han er en luring. Han kom hjem fra jobbreise og er mye mer stille. Sikkert med damen sin. 

Fy flate så tullete verden har blitt. Ikke ta sorgen på forskudd da..kan jo være han er sliten eller opptatt med annet og.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har  han  adresse med noen? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 10.51):

Har  han  adresse med noen? 

Har prøvd å søke det, men finner ikke noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...