Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en på tinder som ga full klaff veldig kjapt. Vi bestemte oss for å møtes bare dagen etterpå🙉 aldri noensinne skjedd meg. Holdt på å slette appen av frustrasjon for alle menn som er ute etter ligg. Møtte han her med NULL forventinger da han er en del pr yngre enn meg, jeg blir 37 og han blir 29. Vi hadde sex samme kvelden, selvom jeg holdt meget godt igjen, det tok tid før vi kom til det. I ettertid angrer jeg ikke på det fordi han har oppriktig vist meg interesse. Han vil møte meg igjen, tenkte da at det sikkert var for sex men han vil se meg. Om det var tur eller kino, spillte ingen rolle. Han sa idag at han nå ønsket å bytte helg så vi fikk samme, han ville ordne det... Begge har barn på lik alder. Han snapper og spør hva jeg gjør, åpner kjapt og gir meg ofte kompliment. Ringer ikke men han er ingen tlf menneske.  Hva tenker dere , høres dette ut som en luring ? Er oppriktig redd for å såre meg selv. Må legge til at han var supernervøs da vi traff hverandre, han virket ganske betatt. 

Anonymkode: 374d5...f77

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Møtte en på tinder som ga full klaff veldig kjapt. Vi bestemte oss for å møtes bare dagen etterpå🙉 aldri noensinne skjedd meg. Holdt på å slette appen av frustrasjon for alle menn som er ute etter ligg. Møtte han her med NULL forventinger da han er en del pr yngre enn meg, jeg blir 37 og han blir 29. Vi hadde sex samme kvelden, selvom jeg holdt meget godt igjen, det tok tid før vi kom til det. I ettertid angrer jeg ikke på det fordi han har oppriktig vist meg interesse. Han vil møte meg igjen, tenkte da at det sikkert var for sex men han vil se meg. Om det var tur eller kino, spillte ingen rolle. Han sa idag at han nå ønsket å bytte helg så vi fikk samme, han ville ordne det... Begge har barn på lik alder. Han snapper og spør hva jeg gjør, åpner kjapt og gir meg ofte kompliment. Ringer ikke men han er ingen tlf menneske.  Hva tenker dere , høres dette ut som en luring ? Er oppriktig redd for å såre meg selv. Må legge til at han var supernervøs da vi traff hverandre, han virket ganske betatt. 

Han virker oppriktig interessert synes jeg 👌. Så koselig 🪷💕

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (4 minutter siden):

Han virker oppriktig interessert synes jeg 👌. Så koselig 🪷💕

Gjør han? Får det ikke til å tro det. Tenker at det sikkert er for å holde meg varm. Men okei, skal prøve å ta det til meg🙏💞

AnonymBruker
Skrevet

Du har møtt fyren en gang, hvorfor har du det så travelt?

Anonymkode: f0880...ac7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjør han? Får det ikke til å tro det. Tenker at det sikkert er for å holde meg varm. Men okei, skal prøve å ta det til meg🙏💞

På hvilken måte oppfører han seg siden du tror det? 

Vil jo tro at å bytte helg sånn viser at han er interessert, og at han bare vil være rundt deg virker det som på meg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (1 minutt siden):

På hvilken måte oppfører han seg siden du tror det? 

Vil jo tro at å bytte helg sånn viser at han er interessert, og at han bare vil være rundt deg virker det som på meg.

Han ber henne om lettkledd bilder bla. Hun har laget en tråd på singel forumet og, her i tråden har hun bare utelatt de tingene.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han ber henne om lettkledd bilder bla. Hun har laget en tråd på singel forumet og, her i tråden har hun bare utelatt de tingene.

Åja sånn ja. Da skjønner jeg. Ja det kan hun jo velge selv hva hun vil sånn sett. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Supernervøs er et kjempegodt tegn da.. Ikke hold igjen men hopp i det TS! Livet serverer ikke mange sånne sjanser egentlig..

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva spiller det for rolle? Hvis jeg er interressert i en kvinne vil jeg og ha "lettkledd" bilder...helst ukledd da..🤭

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (2 minutter siden):

Hva spiller det for rolle? Hvis jeg er interressert i en kvinne vil jeg og ha "lettkledd" bilder...helst ukledd da..🤭

Ja du ber om lettkledd bilder av damer du ikke har møtt enda fordi du er så interessert i å bli kjent med de?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er utro. Håpte på sex, fikk sex, og vil fortsette med sex. Han har det travelt med å fortsette med å få sex.

Les det du skriver. Du holdt igjen, men hadde sex samme kveld.. Nå vet han at han kan få når han vil. At han var nervæs betyr bare at han var ivrig på å få sex og var nervøs for at du skulle si nei.

Beklager å måtte gi deg en kalddusj. Du kan begynne med å si nei og se om han er villig til å fortsatt treffe deg om du ikke kan treffe han pga at det plutselig skjedde noe i familien. Du må tross alt finne ut om han er verdt å bruke tid på.

Håper jeg tar feil, men tviler på det.

Anonymkode: 7595f...018

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja du ber om lettkledd bilder av damer du ikke har møtt enda fordi du er så interessert i å bli kjent med de?

Nei jeg ber om lettkledd bilder ETTER jeg har blitt kjent med hu..dvs hvis jeg er interressert. Jeg er et seksuellt menneske.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (2 minutter siden):

Nei jeg ber om lettkledd bilder ETTER jeg har blitt kjent med hu..dvs hvis jeg er interressert. Jeg er et seksuellt menneske.

Nettopp.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dere møttes flere ganger?

Jeg og kjæresten møttes på samme måte, full klaff på tinder, møttes samme kveld, hadde sex og siden har det vært oss🥰 Vi har 2 barn og vært sammen i 5 år til høsten. 

Anonymkode: fcd64...4ea

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei han har bedt om bilder etter vi har møtt hverandre. Ikke spesifikt lettkledde, merker nå er han glad bare han får et selfie av meg. Gjerne om kvelden. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har dere møttes flere ganger?

Jeg og kjæresten møttes på samme måte, full klaff på tinder, møttes samme kveld, hadde sex og siden har det vært oss🥰 Vi har 2 barn og vært sammen i 5 år til høsten. 

Anonymkode: fcd64...4ea

Fantastisk 🥰 Nei kun ei gang. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han er utro. Håpte på sex, fikk sex, og vil fortsette med sex. Han har det travelt med å fortsette med å få sex.

Les det du skriver. Du holdt igjen, men hadde sex samme kveld.. Nå vet han at han kan få når han vil. At han var nervæs betyr bare at han var ivrig på å få sex og var nervøs for at du skulle si nei.

Beklager å måtte gi deg en kalddusj. Du kan begynne med å si nei og se om han er villig til å fortsatt treffe deg om du ikke kan treffe han pga at det plutselig skjedde noe i familien. Du må tross alt finne ut om han er verdt å bruke tid på.

Håper jeg tar feil, men tviler på det.

Anonymkode: 7595f...018

Hva indikerer her til å tro at han har kjæreste? Han er jo uten barn mesteparten av tiden. Jeg har snoket på profilen hans på facebook. Både på han og barnemoren 

AnonymBruker
Skrevet

Må får jo jeg panikk om han er i et forhold som ei kom med her. Så i vennelisten hans, hun er ikke der. Ville vel vært naturlig å hatt kjæresten der? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei han har bedt om bilder etter vi har møtt hverandre. Ikke spesifikt lettkledde, merker nå er han glad bare han får et selfie av meg. Gjerne om kvelden. 

dere kjenner ikke hverandre etter kun et møte. Nettopp, han trenger runkemateriale.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

dere kjenner ikke hverandre etter kun et møte. Nettopp, han trenger runkemateriale.

Hvordan kan jeg finne ut om han har dame da? Blir helt umulig for meg å vite. Han er på reisejobb nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...